چگونه برنامه سئوی سازمانی خود را مقیاس بندی کنید


به دنبال مقیاس گذاری فرآیندهای SEO خود هستید؟

آیا مجهز هستید که چشم انداز دیجیتالی در حال تغییر را در برنامه های خود برای رشد لحاظ کنید؟

هر بازاریاب موافق است که مقیاس گذاری در عصر دیجیتال امروزی می تواند یک چالش پیچیده باشد.

با این حال، با در نظر گرفتن یک رویکرد پیچیده، دقیق و استراتژیک، می توانید یک برنامه سئو را در سطح سازمانی به طور یکپارچه مقیاس بندی کنید.

در 13 ژوئیه، یک وبینار را با Wayne Cichanski، معاون جستجو و تجربه سایت در iQuanti، و Anwesha Mazumdar، رئیس Credello مدیریت کردم.

Cichanski و Mazumdar یک برنامه سئو مقیاس پذیر ارائه کردند که کار می کند.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

1. جذب تقاضای مصرف کننده

درک کنید که مصرف کنندگان و مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند.

  1. شخصیت مشتری خود را تعریف کنید.
  2. شناسایی تقاضای مصرف کننده در طول سفر.
  3. کشف کنید که مخاطبان شما چه چیزی و چگونه محصولات شما را جستجو می کنند.
چگونه برنامه سئوی سازمانی خود را مقیاس بندی کنیدiQuanti، ژوئیه 2022

اگر محتوایی مطابق با سفر کاربر نداشته باشید، آنها نمی توانند بر اساس تقاضایی که به دنبال آن هستند وارد سایت شما شوند.

شما می خواهید آن محتوا را ایجاد کنید تا آن ترافیک را حفظ کنید.

چگونه محتوای مورد نظر مخاطبان خود را ایجاد می کنید؟ با جمع آوری داده های کلمه کلیدی شروع کنید.

2. داده های کلمه کلیدی را جمع آوری کنید

داده‌های سفر، پرسونا، آن اتصال قیف را بگیرید و آن‌ها را در تحقیقات کلمات کلیدی خود اعمال کنید.

کلمات کلیدی باید حول محتوا هدایت شوند.

[3 ways to approach keyword research & how Credello did it] دسترسی فوری به وبینار →

گروه بندی داده های کلیدواژه بر اساس نیت همفکر

نقشه و گروه بندی کلمات کلیدی با هدف مشابه. سپس محتوا را جداسازی و توسعه دهید تا با آن هدف مطابقت داشته باشد.

یک هدف برابر است با یک صفحه محتوا.

چگونه برنامه سئوی سازمانی خود را مقیاس بندی کنیدiQuanti، ژوئیه 2022

برای Credello، این مراحل:

  • پایه و اساس استراتژی محتوای آنها در سراسر کانال ها شد.
  • به دستورالعمل ها و صدای برند ترجمه شده است.
  • به آنها کمک کرد تا قیف تصمیم و سفر کاربر را ترسیم کنند.

[Discover Credello’s approach to capturing demand] دسترسی فوری به وبینار →

3. رقابت خود را ارزیابی کنید

معیارهای کلیدی برای شناسایی سلامت رقبای خود را بشناسید.

کلمه کلیدی landscape که به تازگی شناسایی کردید، بازارها، محصولات یا خدمات شما را در کل سفر قیف مشخص می کند.

آن چشم انداز بازار به خط پایه، ستاره شمالی شما تبدیل می شود.

سهم قدرت بازار را مقایسه کنید

آن مقاصد را با صفحات وب خود مقایسه کنید، و آنچه را که در بازار منتشر شده و گم شده، مانند بررسی وضعیت سلامت، دریابید.

[See an example] دسترسی فوری به وبینار →

قدرت برنامه سئوی یک رقیب را شناسایی کنید

بدانید رقبای شما کجا و چه کاری انجام می دهند.

  • پوشش بازار
  • موقعیت اشتراک صدا (SOV).
  • شکاف محتوایی
  • قدرت اقتدار

[Find out what each factor means] دسترسی فوری به وبینار →

4. برنامه محتوای خود را مقیاس کنید

برای از بین بردن شکاف های محتوایی قابل توجه، باید بدانید که با محتوای خود به چه چیزی می خواهید برسید.

با در نظر گرفتن عوامل زیر می توان به آن دست یافت:

  • چشم انداز.
  • URL های منتشر شده
  • تطابق قصد
  • محتوای موجود/جدید.

[Dive deeper into each element and see how Credello did it] دسترسی فوری به وبینار →

5. تلاش های خود را اولویت بندی کنید

دانستن اینکه چه کاری باید انجام دهید و چه زمانی بسیار مهم است.

با گروه بندی تاکتیک ها بر اساس تلاش و تیم ها برای جریان های کاری همزمان شروع کنید.

نحوه گروه بندی تاکتیک ها

تاکتیک‌های کم تلاش/تأثیر زیاد

  • به روز رسانی صفحه CMS
  • تغییرات در محتوا
  • به روز رسانی ویژگی های اولیه SEO.
  • سلب اختیار منفی

تاکتیک های چرخه طولانی تر

  • صفحات محتوای جدید خالص.
  • اینفوگرافیک / محتوای 10 برابری.
  • تغییرات قالب

تاکتیک های چرخه سرعت

  • سرعت صفحه.
  • حیاتی وب اصلی
  • تغییرات قالب
  • ناوبری جهانی

6. Piggyback در چرخه های سرعت

چرخه‌های اسپرینت به شما امکان می‌دهند تنظیمات و پیشرفت‌ها را انجام دهید.

از آنجایی که چرخه های اسپرینت از قبل برنامه ریزی شده، اختصاص داده شده و برای یک صفحه، قالب یا ابتکار خاص هدف گذاری شده اند، شما فقط ارزش سئو را به آن اضافه می کنید.

چگونه برنامه سئوی سازمانی خود را مقیاس بندی کنیدiQuanti، ژوئیه 2022

قطعات پازل خود را در آن چرخه های سرعتی در سطح قالب و صفحه قرار دهید.

[See how Credello operationalized the program] دسترسی فوری به وبینار →

[Slides] چگونه برنامه سئوی سازمانی خود را مقیاس بندی کنید

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

شروع در سئو: 10 چیزی که هر استراتژی سئو برای موفقیت به آن نیاز دارد

آیا به دنبال راه اندازی یک استراتژی سئو برای کسب و کار خود هستید؟ ده موردی که هر کمپین سئو برای موفقیت به آن نیاز دارد را بیاموزید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع