قبولی آیین نامه رانندگی ۱۰۰ درصد تضمینی

در این صورت قادر خواهید بود نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید و با برطرف کردن نقاط ضعف، احتمال موفقیت خود را افزایش دهید. خاموش کردن هنگام دور دو فرمان و پارک بیشتر اتفاق میافتد که نشان دهنده عدم تسلط شما بر امورد است. تعداد سوالات فنی ای که در آزمون آيین نامه اصلی می آید بیشتر از سوالات فنی آزمون آيین نامه مقدماتی است . در حین سبقت گرفتن باید خودرو جلویی را از عملکرد خود آگاه کنید و نیاز است که حتما سرعت خودرو شما بیشتر از خودرو جلویی باشد. فقط فراموش نکیند که حتما پس از بررسی سوالات و دیدن پاسخ اشتباه برای بررسی دقیق تر پاسخ صحیح به کتاب مراجعه کنید و بخش مرتبط با آن سوال را با دقت بخوانید . شما در آزمون آيین نامه مقدماتی حتما تعدادی سوال از بخش تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی خواهید دید . نحوه طراحی سوالات هم بدین گونه است که قسمتی از آن ها مربوط به مباحث فنی بوده، بخشی دیگر در مورد تابلو های راهنمایی و رانندگی و بعضی از آن ها هم حول نکات مهم ذکر شده در کتاب مانند حق تقدم طرح می شود.

این سوالات از کتاب جدید طرح می شود . غیرفعال نمودن گارانتی خودرو پس از ۵ ماه و ۱۰۰۰ کیلومتر از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه. ۵ – برای روشن نمودن اتومبیل اولین کاری که باید انجام داد کدام است ؟ ۶ – پس از روشن شدن موتور و آماده بودن برای حرکت ابتدا باید کدام عمل را انجام داد ؟ دلیل : اولویت با خودرویی که در خیابان اصلی است یعنی خودروی زرد و پس از آن با خیابان هایی که فرعی هستند در خیابان اصلی چون دو خودروی قرمز و زرد هستند پس حق تقدم با آنهاست و از بین این دو چون خودروی زرد مستقیم حرکت می کند پس حق تقدم ابتدا با خودروی زرد می باشد . 3. در جاده های فرعی حداکثر میزان سرعت مجاز ۹۰ کیلومتر در روز است . 2. در جاده های اصلی حداکثر میزان سرعت مجاز ۹۵ کیلومتر در ساعت در روز است . شما با حل نمونه سوالات آیین نامه می توانید به تسلط زیادی بر آزمون آيین نامه مقدماتی برسید چرا که اکثر سوالات امتحان آيین نامه مقدماتی قبلا در آزمون های گذشته تکرار شده اند در نتیجه حل نمونه سوالات آيین نامه تاثیر به سزایی در قبولی شما در آزمون آيین نامه مقدماتی خواهد داشت .

قبولی در امتحان آیین نامه راهنمایی و رانندگی میتواند کار مشکلی باشد و گاهی چندین بار باید در آن شرکت کنید پس این تصمیم را گرفتیم که نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی رایگان را در اختیار شما بگذاریم تا با خواندن آنها با ازمون آیین نامه رانندگی اشنا شوید . به هنگام رانندگی در طول روز در شرایط مه آلود چه کار باید انجام دهید؟ دریافت کنندگان گواهینامه تا چه مدت مجاز به رانندگی در آزادراهها و بزرگراهها نیستند؟ روش کار آزمون به چه شکل می باشد؟ با این کار فقط لازم است که برای آزمون اصلی بخش سوالات آیین نامه اصلی فنی را مرور کنید. افرادی که به دنبال اخذ گواهینامه پایه دوم هستند پیش از این گواهینامه پایه سوم را اخذ کردهاند، بنابراین با مبانی و اجزای آیین نامه کاملا آشنا خواهند بود، اما چه جزئیاتی در نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه دو تغییر میکند؟

در ادامه می خواهیم چند سوال از نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی را باهم بررسی و حل کنیم . ۱۶ – در وضعیت راه خشک فاصله شما با اتومبیل جلويی چند طول می باشد ؟ ۲۱ – در وضعیت راه مرطوب و ماسه و شن فاصله شما با اتومبیل جلويی چند ثانیه می باشد ؟ 3- وضعیت تایر ها هر چند وقت یک بار باید کنترل شود ؟ انتخاب ساعتهای آموزش رانندگی در بسیاری از آموزشگاه ها توافقی است، یعنی آموزشگاه وضعیت وقتهای آزاد افراد را درنظر میگیرد و البته افراد هم باید در تعیین ساعت آموزش کمی انعطاف داشته باشند. 1. در آزاد راه ها حداقل سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت است .

۱۹- تابلوها در آزاد راه ها به رنگ … امتحان آیین نامه اولیه را با نمره ۲۹ قبول شدم فقط یک سوال مربوط به تابلوهای راهنمایی و رانندگی بود که گزینه ها خیلی شبیه به هم بود انصافا . اگر می خواهیم شما را با مفهوم نمره منفی آشنا کنیم باید گفت که در آزمون هایی مثل کنکور، در صورتی که شما تعداد مشخصی از سوالات را غلط جواب دهید، یکی از سوالاتی که درست پاسخ داده اید حذف می شود و همین مسئله باعث می شود تا بهتر باشد که سوالاتی که شک دارید را پاسخ ندهید. پس لازم است که تسلط کافی را بر مفاهیم تابلوها داشته باشید و سعی کنید مفهوم همه ی تابلوهای راهنمایی و رانندگی که در کتاب جدید آیین نامه به آنها اشاره شده است مسلط شوید . ما شدیدا شما را دعوت می کنیم به اینکه قبل از آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی سخت ترین سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی را بخوانید و با آن آشنا شوید تا بتوانید بهترین نتیجه را در آزمون آیین نامه رانندگی بگیرید . توصیه می کنیم مجموعه ای فوق العاده مهم از نمونه سوالات آیین نامه اصلی با جواب که شامل بیش از ۴۰۰ سوال در ۶۶ صفحه می باشد و می توانید بدون نیاز به خواندن کتاب و فقط با همین سوالات به احتمال نزدیک به ۱۰۰ درصد تضمینی در آزمون آیین نامه اصلی قبول شوید را با کلیک بر روی دکمه زیر دانلود کنید و بخوانید .

مهم ترین کاری که قبل از آزمون آيین نامه اصلی باید انجام دهید اینست که علاوه بر نمونه سوالاتی گه برای امتحان قبلی خود یعنی آزمون آیین نامه مقدماتی خوانده اید نمونه سوالات فنی با جواب نیز بخوانید . همین طور که ذکر شد میتوان با حل نمونه سوالات آيین نامه بر این نوع سوالات مهم تسلط یافت . شما با حل مهم ترین سوالات آیین نامه و همین طور سخت ترین سوالات آیین نامه می توانید به راحتی و حتی بدون خواندن کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی در آزمون اصلی آیین نامه قبول شوید . طبق تجربه ای که متقاضیان گواهینامه پایه ۳ رانندگی داشته اند سوالات امتحان آيین نامه اصلی از آزمون آيین نامه مقدماتی سخت تر است . سوال یک – آمادگی در رانندگی شامل چه مواردی است ؟ این بخش بر خلاف بخش دوم تمرکز خود را بر شرایط بیرون از ماشین گذاشته و به راننده آموزش میدهد که در صورت وجود هر کدام از شرایط خاص بهترین عکس العمل چیست و قانون در این موارد چه میگوید. فیلم آموزش رانندگی ( شروع رانندگی ) 13,067. فیلم سکانس 2.4 هزار دنبال کننده. بلا فاصله بعد از پرداخت لینک دانلود نمونه سوالات آیین نامه به همراه فیلم آموزش آیین نامه رانندگی پایه سوم برای شما ظاهر می شود و می توانید دانلود کنید.

۱۷ – در وضعیت را ه مرطوب و ماسه و شن فاصله شما با اتومبیل جلویی چند طول میباشد ؟ جواب : رانندگی در شب بدلیل وجود میدان دید طبیعی کمتر عدم تشخیص فاصله و سرعت وسایل نقلیه و کم شدن تشخیص عابر پیاده مشکل تر می باشد . اما در نهایت برای قبولی در آزمون نهایی آیین نامه رانندگی چه باید کرد؟ ۹ – خط هاشور به چه معناست ؟ خط کشی راه ها در خیابان ها و جاده ها به منظور سهولت عبور و مرور وسایل نقلیه و آگاه ساختن رانندگان و عابرین پیاده از وضعیت راه ها اجرا می شود. لرزش غربیلک فرمان می تواند ناشی از کدام نقص باشد؟ جواب : با هر دو دست و فرمان رااز خارج می گیریم . جواب : با وسیله نقلیه ای که در درون میدان در حال حرکت می باشد . جواب : در قانون اولیه و پایه در رانندگی همیشه باید از سمت راست حرکت نمود مگر برای سبقت گردش به چپ و یا مانعی در سمت راست راه وجود داشته باشد . سوالات آیین نامه اصلی 99 رایگان و جدید ویژه دوران کرونا برای متقاضیان گواهینامه راهنمایی و رانندگی در آموزشگاه های رانندگی سراسر کشور.

در این قسمت ۳۰ نمونه سوال مهم آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی را در اختیار شما قرار داده ایم . ما فقط یک پاسخ داریم و آن هم آشنایی با نمونه سوالات آزمون اصلی آیین نامه است . در این صورت شما می توانید ابتدا نسبت به پاسخ دادن به سوالات اقدام نمایید و پس از آن با بررسی پاسخ نامه آن در یابید که چه سوالاتی را درست و کدام یک را به اشتباه انتخاب کرده اید. بهتر است بدانید که تنها 20 دقیقه برای پاسخ دادن به تمام سوالات آیین نامه تعیین شده است. اگر برای شما هم سوالاتی همانند مدارک لازم برای امتحان آیین نامه یا مدارک لازم برای گرفتن گواهینامه ی پایه سه پیش آمده است با ما همراه باشید زیرا در این مطلب تمام مدارک لازم برای امتحان آیین نامه را برای شما شرح می دهیم. تنها راه اینه که با مشکل و ترستان به شدت رو به رو شوید . البته من تنها نبودم که اینجوری فکر میکردم دیروز با بچه ها رفتیم به افسر گقتیم آقا چرا انقدر سوالات امتحان آیین نامه سخت بود اون هم گفت نه آزمون آیین نامه متوسطی بود . مشکل اصلی من در حال حاضر امتحان آیین نامه اصلی است همان امتحان آیین نامه ای که توسط افسر راهنمایی و رانندگی گرفته میشود دیروز امتحان آیین نامه اصلی را دادم سوالات خیلی متفاوت بود با سوالات آزمون آیین نامه اولیه اصلا شوکه شده بودم چرا انقدر سوالات ناآشنا است .

نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی تاثیر به سزایی در قبولی متقاضیان گواهی نامه در امتحان آیین نامه داشته است . Aug 29, ازمون ایین نامه ۱۴۰۱ 2018 – سخت ترین سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب را می بینیم و سعی می کنیم این نمونه سوالات آیین نامه را باهم حل کنیم . بهر حال شما با حل تعداد زیادی از مهم ترین سوالات آیین نامه و همین طور سخت ترین سوالات آیین نامه می توانید قطعا نمره قبولی را در آزمون اصلی آیین نامه بدست بیاورید . برای اینکه بتوانید در ازمون ایین نامه اصلی شرکت کنید می بایست قبل از آن نمره قبولی را در آزمون آیین نامه مقدماتی آورده باشید . ۱۰۰ متر قبل از ورودی تونل، درون تونل و اگر در روی یک پل در حال رانندگی هستید. قبل ار هرروز زمان برگزاری کلاس شهری رانندگی را با مربی هماهنگ میکردم و خداروشکر همیشه باهام راه میومد و اگر مشکلی در زمان داشتم حلش میکرد . یادگیری مهارت رانندگی امروزه یکی از نیازهای ضروری افراد می باشد. را یاد میگیرید. بعد از اینکه کلاسهای تئوری را با موفقیت پشت سر گذاشتید، میتوانید در کلاسهای عملی شرکت کنید.

هم چنین به دلیل عدم تجمع افراد کلاس های عملی بلا مانع است . سوالات آیین نامه مقدماتی شامل بخش های مختلف کتاب آیین نامه است . آزمون اصلی آیین نامه که شامل ۳۰ سوال آیین نامه رانندگی می باشد . نکته دوم در انتخاب بهترین برنامه آیین نامه رانندگی برای کامپیوتر توجه به زمان تولید آن است. این برنامه کاملا شبیه آزمون آیین نامه رانندگی می باشد که شامل کلیه نمونه سئوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی می باشد که اگر کل این آزمون را فرا بگیرید دیگر مشکلی در آیین نامه ندارید. و نکاتی که در روز آزمون باید رعایت کنید را فرا بگیرد. با فرا رسیدن سن 18 سالگی، گرفتن گواهینامه تبدیل به یکی از مهم ترین دغدغه افراد می شود.

مطالب مرتبط