نحوه استفاده از eeat در سایت خود و تقویت SEO در صفحه
برای کاهش اطلاعات نادرست در محتوا و اجرای دستورالعمل های کیفیت ، Google با مفهوم تجربه ، تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس یا اعتماد به نفس یا EAT روبرو شد (قبلاً بخور)
این از دستورالعمل های Rater با کیفیت جستجوی آنها بیرون آمده است ، که بر اهمیت اطلاعات قابل اعتماد ، ارزشمند و دقیق و یک تجربه عالی در وب سایت تأکید می کند.
اگر آنچه را که می خواهند به کاربران بدهید و آنها به اندازه کافی به شما اعتماد دارند تا به عقب برگردید ، گوگل به احتمال زیاد از نظر رتبه بندی و ترافیک به شما پاداش می دهد.
این مفاهیم بیشترین وزن را در مورد پول یا محتوای زندگی شما (YMYL) دارند-مارک هایی که اطلاعات مربوط به سلامت ، امور مالی و بهزیستی افراد را ارائه می دهند. این محتوا باید قابل اعتماد و بررسی واقعی باشد.
محتوای با کیفیت ، مراقبت و تجربه کاربر
وقتی صحبت از EEAT می شود ، اولویت اصلی شما باید ایجاد محتوایی باشد که مخاطب هدف شما می خواهد یا نیاز دارد – محتوایی که ارزش واقعی را ارائه می دهد.
محتوای شما همچنین باید در دسترس باشد ، آسان برای حرکت و رعایت استانداردهای بالای دقت و قابلیت اطمینان باشد.
ایجاد این صفحات برای وب سایت شما باید به عملکرد بهتر در نتایج جستجوی Google کمک کند.
و ، بله ، این بسیار ساده تر از آنچه انجام شده است. اول ، شما باید درک روشنی از آنچه Google با “محتوای با کیفیت” معنی دارد ، داشته باشید.
محتوای با کیفیت بالا چیست؟
هر محتوایی که ایجاد می کنید باید یک هدف داشته باشد. محتوای شما باید به نفع مشتریان ، مشتریان ، کاربران یا خوانندگان شما باشد.
صفات مشترک صفحات با کیفیت بالا
با توجه به دستورالعمل های کیفیت جستجو ، صفحات با کیفیت بالا مواردی هستند که دارند:
- سطح بالایی از تجربه ، تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس (EEAT).
- مقدار رضایت بخش از محتوای اصلی با کیفیت بالا ، از جمله عنوان توصیفی یا مفید.
- رضایت از اطلاعات وب سایت و اطلاعات در مورد اینکه چه کسی مسئول وب سایت است (برای صفحات خرید یا مواردی که معاملات مالی را فعال می کند ، این شامل رضایت اطلاعات خدمات به مشتری است).
- قرار دادن در وب سایت که به دلیل داشتن یکی از بهترین منابع برای اطلاعات در مورد موضوع ، شهرت شدیدی دارد.
- در صورت متفاوت بودن با وب سایت ، شهرت مثبتی برای خالق محتوای اصلی.
با توجه به دستورالعمل های Google ، بالاترین کیفیت صفحات (از جمله صفحات YMYL) سطح بسیار بالایی از EEAT خواهد داشت.
محتوای کم کیفیت چیست؟
همانطور که انتظار دارید ، محتوای کم کیفیت دقیقاً برعکس محتوای با کیفیت بالا است.
همانطور که گوگل بیان می کند:
“وب سایت ها یا صفحات بدون نوعی هدف مفید ، از جمله صفحاتی که بدون هیچ تلاشی برای کمک به کاربران یا صفحاتی که به طور بالقوه نفرت را گسترش می دهند ، ایجاد می کنند ، باعث آسیب یا نادرست یا فریب کاربران می شوند ، باید کمترین امتیاز را دریافت کنند.”
اگر محتوای با کیفیت بالا به سایت شما کمک می کند تا بالاتر باشد ، از نظر منطقی پیروی می کند که صفحات با کیفیت پایین می توانند به رتبه های Google شما آسیب برساند.
اگر محتوای شما نادرست است ، هیچ هدفی ندارد ، یا عناصری را شامل می شود که به تجربه کاربر آسیب می رساند ، بعید است که Google وب سایت شما را به طور برجسته در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ارائه دهد.
صفات مشترک یک صفحه با کیفیت پایین
در اینجا مشخصات یک صفحه با کیفیت پایین ، مطابق دستورالعمل های گوگل آورده شده است:
- این صفحه دارای سطح ناکافی از تجربه ، تخصص ، تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس (EEAT) است.
- کیفیت محتوای اصلی کم است.
- مقدار رضایت بخش از محتوای اصلی به منظور صفحه وجود دارد.
- عنوان اغراق آمیز یا تکان دهنده است.
- تبلیغات یا محتوای ثانویه از محتوای اصلی منحرف می شود.
- اطلاعات یا اطلاعات وب سایت در مورد خالق محتوا به منظور صفحه (هیچ دلیل خوبی برای ناشناس بودن) وجود دارد.
- وب سایت یا سازنده محتوا بر اساس تحقیقات گسترده شهرت ، شهرت ملایم و منفی دارد.
به طور خلاصه ، EEAT پایین به معنای محتوای بد است. محتوای بد به معنای سئو بد است ، و سئو بد به این معنی است که به دلیل رتبه بندی پایین ، ترافیک و تبدیل ارزشمند را از دست نمی دهید.
Eeat در عصر AI مولد
AI مولد (Gen AI) ایجاد محتوا را به روشی عمده تبدیل کرده است.
ابزارهای هوش مصنوعی تولید محتوا در حجم زیاد را آسان تر می کنند و برخی از آنها برای تولید انبوه محتوای با کیفیت پایین استفاده می کنند که باعث ایجاد اطلاعات نادرست و بینش عمومی می شود.
برای اولویت بندی EEAT ، مارک ها باید محتوا را با حمایت منابع معتبر ، تحقیق و تخصص در دنیای واقعی ایجاد کنند.
ژنرال هوش مصنوعی از بعضی جهات می تواند مفید باشد ، اما شما هرگز نباید افکار و بینش خود را نسبت به یک ابزار هوش مصنوعی برون سپاری کنید.
مارک هایی که فکر اصلی را منتشر می کنند و بینش و تخصص انسان را در اولویت قرار می دهند ، در موقعیت بهتری قرار دارند تا در جستجوی رتبه بندی شوند تا کسانی که به تنهایی به AI مولد تکیه می کنند.
چگونه می توان EEAT وب سایت خود را بهبود بخشید
بنابراین ، چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای وب سایت شما از کیفیت بالایی برخوردار است و همچنین تلاش های SEO در صفحه شما را افزایش می دهد؟
در اینجا برخی از بهترین شیوه ها هنگام ایجاد محتوای جدید دنبال شده است.
1. نویسندگان خود را با یک خط و زیستی مشخص کنید
در مورد آخرین باری که در یک وبلاگ فرود آمده اید فکر کنید که برخی از مطالب توسط “مدیر” یا یک پسر تصادفی بدون نام خانوادگی منتشر شده است. به آن سایت اعتماد کردی؟ محتوا شگفت انگیز بود؟ نه و نه
دستورالعمل های Google توصیه می کند مقالاتی با “حرفه ای بودن روزنامه نگاری” ایجاد کند.
بخشی از این حرفه ای به معنای هر قطعه ای است که شما منتشر می کنید باید نام نویسنده – خط مقدم آنها – به آن متصل شود.
در اینجا نحوه برجسته کردن مجله موتور جستجو ، لیست های مقالات خود را برجسته می کند:

همه مشارکت کنندگان محتوای خود را شناسایی کنید
در حالت ایده آل ، شما باید جزئیات بیوگرافی هر شخصی را که برای شما محتوا ایجاد می کند-برجسته کنید-خواه این پست ها ، مقاله ها یا صفحات پرسش و پاسخ باشد.
آیا نویسنده مطالب شما یک متخصص شناخته شده در زمینه شما است؟ سپس قطعاً می خواهید آن را برجسته کنید.
شما می توانید این کار را در یک صفحه زیستی جداگانه انجام دهید که حاوی محتوای گذشته نویسنده نیز باشد ، یا حتی می توانید آن را در انتهای مقاله قرار دهید.
ژورنال موتور جستجو هر دو را انجام می دهد. در پایین هر یک از مقاله های آن ، جعبه نویسنده را مشاهده خواهید کرد.
کلیک بر روی [Read full bio] منجر به صفحه کامل زیستی با اطلاعاتی می شود که مشخص می کند نویسنده کیست و چه کاری انجام می دهند:

در این مثال ، ژورنال موتور جستجو برجسته می کند که نویسنده ، راجر مونتتی ، “25 سال تجربه دستی در SEO” را به ارمغان می آورد ، “که اخیراً در PUBCON (یک کنفرانس معتبر بازاریابی) ارائه شده است و” به عنوان قاضی رئیس در جوایز جستجوی ایالات متحده خدمت کرده است. “
این بیوگرافی به وضوح MONTTI را به عنوان یک متخصص و اقتدار موضوع در هنگام صحبت در مورد SEO (و نوشتن در مورد) SEO ، که EAT را برای جستجوی مقالات ژورنال موتور جستجو می کند ، تعیین می کند.
چه چیزی را در یک صفحه زیستی قرار دهید
در اینجا برخی از عناصر اساسی یک صفحه زیستی خوب آورده شده است:
- نام کامل
- عکس سر
- عنوان/موقعیت.
- یک بیوگرافی دقیق
- اطلاعات تماس (به عنوان مثال ، فرم ایمیل ، رسانه های اجتماعی).
انجام همه این کارها باعث می شود کاربران (و گوگل) بدانند که چه کسی محتوا را ایجاد کرده و EAT فردی خود را ارزیابی کرده است.
2. یافتن اطلاعات تماس خود را آسان کنید
وقتی بازدید کنندگان به صفحات فرود شما می رسند ، آیا یافتن اطلاعات تماس شما آسان است؟
آیا آنها می توانند به سرعت تعیین کنند که چگونه می توان از مشتری پشتیبانی کرد؟
به یاد داشته باشید ، Eeat وب سایت شما را به طور کلی ارزیابی می کند. ساده ترین راه حل این است که اطمینان حاصل کنید که به ما در مورد ما پیوند می دهید و در ناوبری اصلی یا پاورقی خود با ما تماس بگیرید.
اگر آن صفحات را در وب سایت خود ندارید ، اکنون آنها را بسازید!
3. محتوای کم کیفیت خود را حذف یا بهبود بخشید
اگر محتوا دارید که دیگر مفید نیست – یا آنقدر وحشتناک است که ارزش سرمایه گذاری زمان را برای به روزرسانی یا بهبود آن ندارد – پس هرس این محتوا یک روش سریع برای بهبود EEAT شما است.
شما باید تصمیم بگیرید که آیا محتوای قدیمی یا منسوخ خود را بهبود یا حذف کنید.
حذف محتوا همیشه باید آخرین راه حل شما باشد ، اما در صورت نیاز به انجام ، این کار را بدون تردید انجام دهید.
در حالت ایده آل ، شما می خواهید هر محتوایی را که به نظر می رسد دارای EAT کم باشد ، شناسایی کنید و روش هایی را برای معکوس کردن آن مشخص کنید.
در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید EAT را در محتوای قدیمی افزایش دهید:
- از یک شخص معتبرتر بخواهید که محتوا را بنویسد.
- به نقل از متخصصان ، داده ها ، منابع یا استناد اضافه کنید.
- برای بهبود خوانایی ، دستور زبان ، املا و ساختار ، ویرایش های ساده ای انجام دهید.
- برای جامع تر شدن اطلاعات بیشتر ، اطلاعات بیشتری اضافه کنید.
- عنوان جدید و بهتری بنویسید.
- برخی از جذابیت های بصری مانند عکس ، نمودارها و تصاویر را اضافه کنید (و حتماً آن تصاویر را بهینه کنید).
- ویدئویی را برای افرادی که فقط آن قالب را در مقابل متن ترجیح می دهند اضافه کنید (این مزایای اضافه شده برای بازدیدکنندگان بالقوه در سایت شما است).
روند بالا بردن محتوا قطعاً بیشتر طول می کشد ، اما انجام این کار باعث بهبود EAT و عملکرد وب سایت شما خواهد شد. این روند به ویژه برای هر صفحه YMYL بسیار مهم است.
4. یک شهرت مثبت برند ایجاد کنید
شهرت مثبت برند برای رشد هم تجارت و هم EAT شما مهم است.
یکی از راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید از طریق رهبری فکر با به اشتراک گذاشتن بینش هایی است که مخاطب هدف شما واقعاً ارزشمند می داند.
محتوای رهبری با کیفیت بالا برای پیروزی ، نگهداری و رشد یک تجارت مناسب است. همچنین به شما در ایجاد اقتدار در طاقچه خود کمک می کند و به Google کمک می کند تا به شما اعتماد کند.
رهبری اندیشه وقتی درست انجام می شود فوق العاده قدرتمند است ، اما برای درست کردن آن ، به تخصص ، تجربه و اقتدار نیاز دارد – همه مواردی که نمایانگر eeat است.
چه چیزی برای کاربر مفید است
آیا EEAT عامل رتبه بندی است؟
به نظر من این سوال اشتباهی است که باید بپرسید. بیایید لحظه ای از عوامل رتبه بندی را فراموش کنیم و به جای آن در مورد مخاطبان خود فکر کنیم.
اگر همه کارهایی را که در دستورالعمل های EEAT Google بیان شده است ، انجام می دهید ، در این صورت محتوای آموزنده ، مفید و باکیفیتی را که مخاطبان خود می خواهند ایجاد می کنید و به آنها در انجام یک کار کمک می کنید (به عنوان مثال ، دستیابی به دانش ، خرید یک محصول).
به عبارت دیگر ، شما یک تجربه کاربر رضایت بخش را ارائه می دهید.
هر چیز مناسب برای کاربران برای کمک به شما در گوگل مفید است – و رانندگی ترافیک و تبدیل هایی که واقعاً می خواهید.
منابع بیشتر:
تصویر برجسته: Insta_photos/Shutterstock