توستر بوش مدل TAT3A017GB با توان 825-980 وات در فروشگاه اینترنتی بانه بازار | سناپویان

شما میتوانید قبل از خرید ، اطلاعات کامل را در وب سایت مطالعه کرده و با مشاورین فروش به صورت تلفنی صحبت کنید و بعد از به دست آوردن اطلاعات و دانش کامل ، خرید خود را بر روی وب سایت نهایی کنید.و یا اینکه در صورت دسترسی نزدیک در شهر تهران و یا تمایل به مشاهده ی کالاها از نزدیک به صورت حضوری از نمایشگاه خرید کنید. ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

  • موجودات خطرناک زمان کمتری برای رشد در غذاهایی که در توستر پخته می‌شوند دارند، زیرا غذا به سرعت به دمای بالایی رسیده و می‌توان بلافاصله آن را سرو کرد.
  • مدت زمان عملکرد این دستگاه و همچنین میزان برشته شدن نان در داخل آن نیز کاملا قابل تنظیم است.
  • شرکت بوش از دیر باز به این مسئله توجه داشت که در طراحی تمامی محصولاتش مانند یخچال فریز بوش، اجاق گاز بوش، لباسشویی بوش، ظرفشویی بوش و …
  • در قسمت زیرین این دستگاه یک سینی تعبیه شده تا خرده های نان را جمع آوری کرده و مانع از ورود خرده نان ها به داخل دستگاه می شود.
ذخیره سازی آسان و ایمنی بالا را نیز جزو مشخصات خاص این دستگاه بر شمارید چرا که ایمنی اولین مشخصه و اولویت هر محصول الکتریکی است. این دستگاه خود به سبک مدرن و پیشرفته با قابلیت های بسیار زیادی طراحی شده و در اختیار شما قرار دارد. قیمت توستر بوش، با توجه به حداکثر قابلیت های خود تعیین می‌شود و بهترین امکانات را در اختیار شما بانوی خوش سلیقه قرار دهد. ما برندچی را به عنوان یک مرجع معتبر خرید لوازم خانگی، با اهدافی از جمله نقد و بررسی برندهای لوازم خانگی، مقایسه دو محصول با یکدیگر، معرفی انواع تکنولوژی محصولات و آموزش‌های کاربردی کارکرد با محصول، بنیان‌گذاری کرده‌ایم تا شما را از سردرگمی در این بازار آشفته بی‌نیاز، و برای یک خرید مناسب با انتخاب بهترین قیمت یاری کنیم. سپس یک ترانسفورماتور ولتاژ بالا وجود دارد که برق را به دستگاه بعدی که یک مگنترون است، منتقل می‌کند.

توستر بوش مدل BOSCH TAT7203 ا BOSCH Toaster TAT7203

این دستگاه، به دلیل داشتن طول بیشتر به شما اجازه داغ‌کردن نان‌های بزرگ‌تر را هم می‌دهد و نان‌هایی در ابعاد بزرگ را تست یا یخ زدایی کنید. توستر بوش مدل TAT3A017GB با ابعاد ۱۹۰×۱۳۰×۱۶۰ میلی متر و بدنه ای از جنس پلاستیک ساخته شده است. توستر بوش آلمانی دارای دو عدد شیار برای گرم کردن دو عدد نان تست و دو میله ی دیگر برای گرم کردن نان های دیگر و کلوچه ها می باشد. در قسمت زیرین این دستگاه یک سینی تعبیه شده تا خرده های نان را جمع آوری کرده و مانع از ورود خرده نان ها به داخل دستگاه می شود. گرمای داخل توستر بوش به یک اندازه پخش شده و تمامی قسمت های تست را به یک اندازه برشته می کند.

کشوی جمع آوری نان

طعم و کیفیت نان‌های تهیه‌ شده با توستر برای کاربران اهمیت زیادی دارد اما این کیفیت را با هر برندی نمی‌توانید تجربه کنید. توستر بوش طعم و کیفیت عالی نان را به شما ارمغان می‌دهد که تنها با قرار دادن نان در داخل دستگاه این تجربه را حس خواهید کرد. البته با گرمادهی مناسب این دستگاه نان‌های متناسب با کیفیت و طعم عالی به دست شما خواهید رسید. در مدل 8613 مدرن و بسیار زیباست و در دسته جدیدترین دیزاین های بوش است که به رنگ مشکی و تلفیق زیبایی با استیل تولید شده است. این مدل از توستر بوش باقدرت 860 وات و 30.7 سانتی متر تولید شده است که شما می توانید با داشتن دو جایگاه نان کار تست کردن و همچنین یخ زدایی نان خود را با کیفیت هرچه بیشتر در اختیار داشته باشید هرچند که شما می توانید در این مدل از پایه های موجود برای گرم کردن شیرینی و نان گرد نیز استفاده نمایید.

دسته بندی دوم:

توستر بوش مدل TAT3A017GB با توان 825-980 وات در فروشگاه اینترنتی بانه بازار | سناپویان

از آنجایی که استیل و مشکی در بسیاری از لوازم آشپزخانه افراد به چشم می خورد هماهنگ کردن آن با دیگر لوازم آشپزخانه بسیار ساده تر می باشد. شما می توانید تصاویر این سه مدل را به راحت در کنار هم مشاهده فرمایید و یا کلیک بر روی نام آن ها، جزییات هرچه بیشتر و تصاویر آن ها را نیز در فروشگاه 20 بخر مشاهده نمایید. اگر به دنبال یک قابلیت عالی در این دستگاه از محصولات کوچک خانه هستید، آسانسور بالا جهت استفاده برای نان های کوچک از دیگر عملکردهای دستگاه خواهد بود. اما هرگز نگران کثیف شدن داخل توستر بوش و ریختن خرده های نان داخل آن نباشید، زیرا یک سینی خرده ریز به منظور تمیز کردن آسان در دستگاه وجود دارد.

مطالب مرتبط