چگونه Google را از نام تجاری قدیمی خود به نام جدید خود تغییر می دهیم؟
سوال این نسخه از Ask A Seo از خواننده ای است که سعی در ایجاد مجدد آنها در جستجوی است:
“شرکت ما اخیراً با نام جدیدی دوباره از طریق یک نام تجاری جدید روبرو شد.
بهترین رویکرد برای انتقال ارزش برند در جستجوی نام قدیمی ما به نام جدید ما چیست؟ “
ظاهر شدن نام تجاری قدیمی شما در Google می تواند بسیار ناامید کننده باشد. شما فقط یک نام تجاری جدید را راه اندازی کرده اید ، زمان زیادی را صرف کار کردن روی آن کرده اید ، و در اینجا در صفحه نتایج موتور جستجو با نام قدیمی گیر کرده اید.
واقعاً ناامید کننده است.
اساساً سه مرحله در اینجا وجود دارد:
- اکوسیستم خود را اداره کنید.
- درخواست تغییر در سایت های شخص ثالث.
- نام تجاری جدید خود را بسازید تا نیازی به اتکا به اتفاق شماره 2 نباشد.
تراز دارایی هایی که کنترل می کنید
اولین و بارز این که باید انجام شود ، اطمینان از این است که نام تجاری جدید شما به طور مداوم در تمام دارایی های شما به نظر می رسد.
برخی از این مکان ها مانند صفحه اصلی شما کاملاً واضح است. بدیهی است ، شما می خواهید نحوه مراجعه به خود را در صفحه اصلی خود تغییر دهید.
با این وجود ، می توان بسیاری از گره ها و لاله های موجود در اکوسیستم شما وجود داشت که هنوز هم ممکن است نام قبلی برند شما را ذکر کند.
این می تواند شامل:
- برچسب های عنوان و توضیحات متا.
- متن alt.
- صفحات پایه دانش.
- نشانه گذاری داده های ساختاری.
- حساب های رسانه های اجتماعی بلااستفاده.
- BIOS کارمندان (هر دو سایت شما و خارج از سایت شما).
این مسئله عبور از من و لکه دار کردن T شما است. اگر شما یک برند بزرگ با اکوسیستم گسترده هستید ، این می تواند پیچیده تر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد.
بیایید برای لحظه ای تصور کنیم که آنچه تغییر کرده است نام اصلی مارک نیست بلکه نام محصول یا نام یک مارک فرعی است.
هزاران صفحه ممکن است وجود داشته باشد که شما هرگز به آن فکر نمی کنید که ممکن است نامگذاری قدیمی را ارجاع دهد.
در چنین حالتی ، شما باید حسابرسی گسترده ای انجام دهید. من این را به طور کلی توصیه می کنم ، حتی اگر یک وب سایت بزرگ نیستید – فراموش کردن صفحه ای که نامگذاری شما را ارجاع می دهد بسیار آسان است و چنین صفحه ای حتی وجود داشته است.
این امر باید به اطمینان حاصل شود که SERP برند شخصی شما تا حد امکان با نامگذاری جدید مطابقت دارد.
با این حال ، هنوز هم عناصری وجود دارد که حتی در این SERP ها نیز وجود دارند که به کمک برخی از آنها نیاز دارند ، مانند پانل دانش شما. برای این کار ، ما باید فراتر از دارایی های متعلق به شما فکر کنیم.
دارایی های شخص ثالث را تراز کنید
گرفتن دیگران برای تشخیص نام تجاری جدید شما کمی سخت تر از آن است که فقط از طریق دارایی های خود برای اطمینان از تراز کردن استفاده کنید (که همانطور که قبلاً گفتم ، ممکن است به همان اندازه ساده نباشد که به نظر برسد).
گرفتن اشخاص ثالث برای انتخاب برندسازی شما بسیار مهم است.
هدف یا مفهوم اساسی این است: ما می خواهیم مردم در مورد شما صحبت کنند و نام تجاری جدید شما را هنگام انجام این کار ذکر کنند.
در این کار ، مواردی وجود دارد که انجام آنها آسان تر است و کارهایی که بسیار سخت تر هستند.
با کارهای ساده تر شروع کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا مناطقی را تحت تأثیر قرار دهید که تأثیر کمتری بر آنها داشته باشید.
یک مکان آسان BIOS نویسنده است. اگر شما یا هر کس در شرکت خود ، محتوا را در یک سایت شخص ثالث (خواه یک مقاله ، وبینار ، پادکست و غیره) مشارکت داشته باشید ، غالباً یک بیوگرافی وجود دارد که اگر به شرکت شما پیوند نداشته باشد ، ذکر می کند.
اطمینان حاصل کنید که این BIO ها به روز هستند و نام فعلی و فقط نام شرکت فعلی را منعکس می کنند.
به هر حال ، بعضی اوقات این زیستگاه ها مکان های مختلفی دارند که در آن نام تجاری ذکر شده است. اطمینان حاصل کنید که تمام موارد به روز هستند.
به عنوان مثال ، در ژورنال موتور جستجوی من ، شرکت من دو بار ذکر شده است:

به روزرسانی این موارد نباید به هیچ وجه سخت باشد.
در اینجا به راحتی می توان چند برد را از دست داد.
اما دریافت این استناد به درستی می تواند به نتایج Google کمک کند.
هنگامی که من به اطراف رفتم و شرکت فعلی خود را به تمام BIOS من در اینترنت اضافه کرد ، پانل دانش Google توجه کرد.
در حالی که Bio قدیمی من هنوز هم به عنوان URL اصلی در پانل دانش و به عنوان یک نتیجه ارگانیک برتر ظاهر می شود ، گوگل شروع به کشیدن تصاویر از سایت من نیز کرد:

به هر حال ، توجه کنید که به این دلیل که من از رسانه های اجتماعی خود مراقبت کردم. برند فعلی من به عنوان بخشی از پروفایل LinkedIn من ظاهر می شود ، که با توجه به آنچه نتیجه WIX در زیر آن می گوید گیج کننده است (یعنی اینکه من در WIX کار می کنم).
این دقیقاً همان چیزی است که من می خواهم. من می خواهم شخص بپرسد ، “آیا او هنوز واقعاً در WIX کار می کند؟”
وقتی شخص ثالث تراز نمی شوند
چه اتفاقی می افتد که نام تجاری شما تحت نام قبلی خود در برخی از لیست های تصادفی ذکر شده باشد که به هیچ یک از درخواست های شما برای تغییر نام تجاری پاسخ نمی دهد؟
چه اتفاقی می افتد اگر در برخی از انجمن ها (مثلاً Reddit) ، منابع بی پایان به نام تجاری قبلی شما وجود دارد که نمی توانید حذف کنید؟
برای مبتدیان ، این منطق را برای اجرای یک کمپین برای اعلام برند جدید خود نشان می دهد.
غالباً ، شرکت ها یک کمپین را اعلام می کنند که مارک جدید را برای تولید وزوز و علاقه یا حتی برای به دست آوردن تبدیل های بیشتر اعلام می کند.
اصلاً هیچ مشکلی با آن وجود ندارد. با این حال ، حتی اگر هیچ یک از اینها اتفاق بیفتد ، هنوز هم منطقی است که هنگام تغییر نام برند خود ، یک کمپین را اجرا کنید.
اگر فقط به این سیگنال بپردازید که نام تجاری که قبلاً بوده است ، دیگر نیست. به این ترتیب ، دفعه بعد که شخصی در مورد برند شما در مورد Reddit صحبت می کند ، ممکن است خود را متوقف کرده و از نام جدید استفاده کند.
اگر خوش شانس باشید ، وقتی شخصی از نام قبلی خود استفاده می کند ، کاربر دیگری اظهار نظر می کند که نام تجاری در واقع تغییر یافته است.
این مکان کمتری برای فهمیدن چگونگی تغییر نحوه ارجاع برند شما و شخصی کمتر است که همچنان به پخش نام اشتباه در اینترنت ادامه خواهد داد. این یک رتبه بندی موضوع Reddit کمتر در Google است که از نامگذاری نام تجاری قدیمی شما یاد می کند.
حال ، بیایید به آن لیست برگردیم. شرکت شما به عنوان 10 مورد برتر برتر ذکر شده است ، و هنگامی که برای به روزرسانی نام با وب سایت تماس می گیرید ، آنها شما را شبح می کنند. چه کاری انجام می دهید؟
هیچی
شما ادامه می دهید شما همچنان به نمایش های عمومی بیشتری می پردازید ، محتوای بیشتری می نویسید ، با افراد بیشتری ملاقات می کنید و به طور کلی حضور خود را در سراسر سیاره و اینترنت ایجاد می کنید تا جایی که نام تجاری جدید شما به طور پیش فرض است.
تا جایی که نمودار دانش گوگل با مرد اوبرشتاین ، بنیانگذار بازاریابی برند Unify ، و نه موردی اوبرشتاین ، رئیس برند SEO در WIX ، غرق شده است.
زیرا در این صورت ، آن وب سایت که محتوای خود را با نامگذاری جدید شما به روز نکرده است ، همان چیزی است که در برابر دانه قرار می گیرد. اکنون فشار بر آنها است تا نشان دهند که آنها بی نظیر و قدیمی نیستند.
انتظارات را تعیین کنید
من انتظار ندارم که این روند در یک روز اتفاق بیفتد و نه شما. زمان می برد بیشتر به عنوان یک فرایند فکر کنید.
آیا مکان های بیشتر و بیشتر در سراسر چشم انداز دیجیتال نام تجاری جدید شما را نشان می دهد؟ اگر بله ، شما عالی عمل می کنید. آیا افراد بیشتری می پرسند که آیا نام خود را تغییر داده اید؟ همچنین ، یک نشانه خوب.
همانطور که همچنان نام تجاری جدید خود را در وب پخش می کنید ، نمودار دانش خود Google سیگنال های بیشتری خواهد داشت که نامی که یک بار جایگزین شده است.
پس از شروع نام تجاری جدید شما ، هرکسی که به صحت محتوای خود اهمیت می دهد ، شروع به ویرایش می کند یا به شما دسترسی پیدا می کند تا ویرایش را انجام دهد.
هر کس دیگری ، در این مرحله ، فقط محتوای ضعیفی را اجرا می کند که به هر حال نباید در آنجا باشد (همه چیز برابر است).
منابع بیشتر:
تصویر برجسته: Paulobobita/مجله موتور جستجو