8 بینش استراتژی بازاریابی دیجیتال برای رشد آژانس در سال 2023


اگر یک جمله وجود داشته باشد که برای بازاریابان درست باشد، آن است “تغییر تنها ثابت است.”

چشم انداز بازاریابی می تواند غیرقابل پیش بینی باشد، به ویژه با چالش ها و عدم اطمینان چند سال گذشته.

بر اساس نظرسنجی های رشد آژانس CallRail، 94٪ از مشاغل کوچک پس از تعطیلی سال 2020 از یک آژانس بازاریابی کمک می گرفتند. و گزارش امسال نشان می دهد که 95٪ از متخصصان بازاریابی ایالات متحده به اهداف درآمدی خود در سال گذشته دست یافته اند.

بنابراین، آینده بازاریابان کسب و کارهای کوچک که به دنبال پیشرفت در سال 2023 هستند، چیست؟

آیا به ابزارها، مهارت ها و دانش لازم برای موفقیت در این چشم انداز همیشه در حال تحول مجهز هستید؟

آژانس شما چگونه باید استراتژی خود را برای سازگاری با تغییرات مکرر بازار و آمادگی برای آینده تطبیق دهد؟

با توجه به اینکه متخصصان آژانس تغییرات بیشتری را برای سال آینده پیش‌بینی می‌کنند، اکنون بهترین زمان برای در پیش گرفتن مسیر درست است.

در آخرین گزارش CallRail، پیش‌بینی آژانس در سال 2023: بازاریابی در حال پیچیده‌تر شدن است – و آژانس‌ها باید خود را تطبیق دهند، تمام بینش هایی را که برای تقویت استراتژی بازاریابی خود نیاز دارید، پیدا خواهید کرد.

1. با ابزارهای بازاریابی خودکار که باید حتماً از رقبای خود بهتر عمل کنید

اگر می‌خواهید آژانس خود را از رقبا متمایز کنید، باید راه‌هایی برای کارآمدتر کردن گردش کار خود بیابید – و در این مورد، اتوماسیون یک امر ضروری است.

هوش مصنوعی (AI) در سال آینده یک بازیگر اصلی در بازاریابی کسب و کارهای کوچک خواهد بود و بسیاری از آژانس های برتر در حال حاضر شروع به پذیرش این فناوری کرده اند.

هوش مصنوعی اصطلاحی است که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد، اما دقیقاً به چه معناست؟

هوش مصنوعی اساساً یک اصطلاح چتر است که مجموعه ای از فناوری های منحصر به فرد اما مرتبط را توصیف می کند که می تواند توانایی های انسان را شبیه سازی کند.

هوش مکالمه CallRail یک ابزار بازاریابی ضروری است که از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل خودکار تماس ها و ارائه بینش در مورد کلمات و ایده هایی که مشتریان شما استفاده می کنند استفاده می کند. سپس آژانس ها می توانند از این اطلاعات برای تنظیم کلمات کلیدی و استراتژی های بازاریابی خود استفاده کنند.

Andrew R. Mimault، بنیانگذار Mantic Media Group، موارد زیر را در مورد تأثیر ابزارهای خودکار بر کسب و کار او به اشتراک گذاشت:

با استفاده از رونویسی تماس، می‌توانیم به تماس‌ها گوش دهیم، کلمات کلیدی خاصی را که افراد استفاده می‌کنند و حتی واژگانی را که ممکن است فکر نمی‌کردیم بسازیم پیدا کنیم – و سپس آنها را به برنامه‌های جستجوی خود اضافه کنیم.

برای جزئیات بیشتر در مورد اینکه چگونه این فناوری می تواند برای آژانس شما کار کند، گزارش کامل را بخوانید.

2. تکامل سئو: چگونه استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را تنظیم کنید

زمانی بود که به نظر می رسید سئو تماماً در مورد بهینه سازی سایت شما برای رتبه بندی در گوگل است و این تقریباً پایان کار بود.

با اينكه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هنوز یک عامل بزرگ در استراتژی بازاریابی دیجیتال است، طبیعت آن قطعا تغییر کرده است.

امروزه، بازاریابان دیجیتال در حال گسترش هستند تا انواع مختلفی را شامل شوند موتورهای جستجوی جایگزین در استراتژی سئوی آنها، از جمله بینگ. ناگفته نماند، بهینه سازی محتوا به طور خاص برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیز رایج تر شده است.

این تغییرات طیف وسیعی از فرصت های جدید را برای بازاریابان مشاغل کوچک و متوسط ​​ارائه می دهد.

همانطور که سئو همچنان در حال تکامل است، باید سعی کنید موارد زیر را برای ایجاد یک استراتژی موفق پیاده سازی کنید:

  • آزمایش عبارات جستجوی جدید
  • بهینه سازی برای موتورهای جستجوی مختلف
  • تولید انواع محتوا برای کانال های مختلف
  • نتایج خود را ارزیابی کنید تا ببینید کدام شیوه ها بهتر عمل می کنند.

گسترش کمپین های بازاریابی دیجیتال خود را از امروز با این بینش های سئو شروع کنید.

3. چگونه رهبری فکری می تواند آژانس شما را به سطح بعدی برساند

هر برندی می خواهد یک رهبر فکری باشد. وقتی شما کسی هستید که دیگران در صنعت شما به دنبال بینش هستند، می دانید که کاری را درست انجام می دهید!





منبع