چگونه یک پشته برنده MarTech در سال 2023 بسازیم


آیا برای همگام شدن با چشم انداز بازاریابی دیجیتال در حال تحول تلاش می کنید؟

اینجاست که فناوری بازاریابی – یا MarTech – وارد می‌شود. MarTech مناسب می‌تواند به شما کمک کند وظایف را خودکار کنید و گردش کار خود را برای عملکرد بهتر ساده کنید.

اما چگونه پشته MarTech خود را برای به حداکثر رساندن اثربخشی کمپین ارتقا دهید؟

در 10 نوامبر، مدیر یک وبینار توسط Vishal Maru از iQuanti، معاون راه حل های دیجیتال، و Shaubhik Ray، مدیر ارشد تجزیه و تحلیل دیجیتال، و همچنین جاش ولف Tealium، مدیر مشاور راه حل های شریک بودم.

Maru، Ray، و Wolf برخی از ابزارها و راه حل های پیشرو را که باید در مجموعه MarTech خود برای سال 2023 و بعد از آن در نظر بگیرید، بررسی کردند.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

ویژگی های یک پشته Martech بالغ

یک پشته MarTech بالغ باید چهار دسته را پوشش دهد:

  • تجزیه و تحلیل.
  • فعال سازی.
  • تجربه.
  • مدیریت اطلاعات.
چگونه یک پشته برنده MarTech در سال 2023 بسازیمiQuanti، نوامبر 2022

ابزارهایی که انتخاب می‌کنید باید بینش‌هایی را در هر دسته ارائه دهند تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کنند.

[Learn more] دسترسی فوری به وبینار →

توصیه های کلیدی پشته MarTech برای سال 2023

اتخاذ تصمیمات بازاریابی حیاتی باید بر داده ها تکیه کند. اما چگونه می توان سمت مشتری داده و سمت سرور را توزیع کرد؟

برای حل مشکلات کوکی‌های شخص ثالث، چارچوب رضایت را فعال کنید

از نقطه نظر حریم خصوصی، می‌توانید چارچوبی برای حمایت از GDPR در اروپا، CCPA در آمریکا و همه قوانین مختلف حریم خصوصی تنظیم کنید.

استفاده از مدیریت رضایت برای کنترل این داده‌ها به شما امکان می‌دهد اطلاعات مشتریان خود را درست انجام دهید.

چگونه یک پشته برنده MarTech در سال 2023 بسازیمiQuanti، نوامبر 2022

[See the best privacy tools in action] دسترسی فوری به وبینار →

شناسه های جهانی را برای درک هر یک از اعضای مخاطب هدف خود ایجاد کنید

شناسه های جهانی، شناسه هایی هستند که برای شناسایی یک فرد در داخل یا در بین شبکه های تبلیغاتی ایجاد می شوند.

ایجاد مشخصات منحصر به فرد یک فرد به درک نیازها و علایق آنها کمک می کند.

از این اطلاعات برای ارائه یک پیام سفارشی به همه استفاده کنید.

[Learn the tools you can use to do this] دسترسی فوری به وبینار →

از راه‌حل‌های هدف‌یابی بدون کوکی و اثبات جهانی استفاده کنید

چند راه‌حل برای حل مشکلات هدف‌یابی که منسوخ شدن کوکی‌های شخص ثالث باعث می‌شود، ارائه می‌شود.

می‌توانید از مخاطبان پیش‌بینی‌کننده بدون کوکی برای هدف قرار دادن کاربران موبایل، دسک‌تاپ، CTV، صدا و YouTube استفاده کنید.

راه حل دیگر در این وبینار درخواستی شما را قادر می سازد تا بینش مهمی در مورد مشتریان موجود و مخاطبان مشابه در پلتفرم های مختلف دریافت کنید.

[Discover the tools] دسترسی فوری به وبینار →

از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده کنید

یک پلتفرم قوی هوش مصنوعی به برندها کمک می کند تا حجم بیشتری از داده ها را تجزیه و تحلیل و استفاده کنند تا تجربه مشتری خود را شخصی کنند.

شما قادر خواهید بود:

  • برای استخراج بینش‌های دقیق‌تر از داده‌ها، تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده را پیاده‌سازی کنید.
  • دقت پیش‌بینی یا تقسیم‌بندی را بهبود بخشید.
  • موارد استفاده از بازاریابی را در سازمانها مقیاس کنید.

[Find out how marketers can leverage AI/ML] دسترسی فوری به وبینار →

سرمایه گذاری در تجزیه و تحلیل تجربه

پلتفرم‌های تجزیه و تحلیل تجربه به شما کمک می‌کنند «چرا» را در پس چیزی که کار می‌کند یا در آن کار نمی‌کند، درک کنید:

  • نقشه های حرارتی
  • ضبط های جلسه
  • نقشه های سفر
  • بینش عمیق تر در مورد رفتار کاربر.
  • عیب یابی وب سایت.

تبلیغات را با تجزیه و تحلیل خلاق به رهبری هوش مصنوعی به حداکثر برسانید

به گفته نیلسن، کیفیت خلاقانه 75 درصد از تأثیر تبلیغات را تعیین می کند.

با این حال، یک رویکرد تحلیلی محکم برای بهینه‌سازی عملکرد خلاقانه وجود ندارد.

معمولاً مردم بر پیشنهاد مناقصه تمرکز می‌کنند، اما به چگونگی تأثیر خلاقیت‌هایشان بر عملکرد تبلیغات توجه نمی‌کنند.

برخی از پلتفرم‌ها از قدرت هوش مصنوعی برای جمع‌آوری بینش‌های عمیق‌تر در مورد عملکرد خلاقانه و جذب مشتریان بهتر استفاده می‌کنند.

[See a MarTech assessment in action] دسترسی فوری به وبینار →

چه طور باید شروع کرد

اکنون که در مورد تمام پلتفرم‌هایی که باید بررسی کنید و اینکه ارزیابی واقعی MarTech چگونه به نظر می‌رسد، می‌دانید، می‌توانید از آن بینش‌ها استفاده کنید و بر اساس آن پشته خود را بسازید یا تقویت کنید.

برای شروع، شما نیاز دارید:

  • تیم های متقابل بسازید.
  • اولویت های کلیدی کسب و کار را شناسایی کنید.
  • ارزیابی انجام دهید.
  • استراتژی بسازید.
  • سرمایه گذاری ها را شناسایی کنید.
  • اجرا کردن.

[Slides] چگونه یک پشته برنده MarTech در سال 2023 بسازیم

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

آیا جستجوی رسانه های اجتماعی گوگل جدید است؟ چگونه می توان ترافیک ارگانیک را در سال 2023 افزایش داد؟

به وبینار بعدی ما با ریچل شارد، مدیر موفقیت سئو در Conductor بپیوندید و بیاموزید که چگونه می توانید از مزایای کامل رسانه های اجتماعی در سال آینده استفاده کنید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع

مطالب مرتبط