معرفی صرافی کوکوین و آموزش ثبت نام در آن + ویدیو

درصورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، کد تاییدی به شماره همراه یا آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود. سپس کوکوین از شما می‌خواهد دستگاه تلفن یا ایمیل‌تان را بررسی کنید. در ادامه‌ی آموزش صرافی kuCoin به شیوه‌ی برداشت کردن از این صرافی می‌رسیم. برای برداشت از این صرافی لازم است که بر گزینه‌ی Withdraw در نوار بالای صفحه کلیک نمایید. در این بخش از آموزش صرافی کوکوین به سراغ موضوع مهم موجودی می‌رویم.

های مطرح و شناخته شده قرار دارد که می‌توانید از طریق لینک‌های مخصوص هر کیف پول از جزئیات آن اطلاع کسب کنید. برای سهولت مخاطبان به آموزش ثبت‌نام و کار با صرافی اوککس می‌پردازد. عبارت امنیتی مدنظر خود را در کادر مشخص شده وارد کرده و بر روی گزینه “Submit” کلیک کنید. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید در اولین گزینه این صفحه امکان تغییر رمز عبور وجود دارد.

ابتدا اعلام شد بیش از ۱۵۰ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال مختلف از این صرافی به سرقت رفته است؛ اما بعد مشخص شد که این عدد بیش از ۲۵۰ میلیون دلار بوده است. البته این شرکت پس از هک موفق شد با استفاده از صندوق بیمه‌ای که از قبل اختصاص داده بود، پول‌های به‌سرقت‌رفته را به کاربران پس بدهد. گزینه بعدی Login Safety Phrase نام دارد که با کلیک روی آن و هدایت به صفحه مربوط و پر کردن کادر مورد نظر می توانید امنیت حساب خود را موقع ورود به پنل کاربری افزایش دهید . با وجود تمام بحث‌هایی که درباره این صرافی می‌شود، کوکوین نشان داده که می‌تواند قابل‌اعتماد باشد (البته هیچ چیز قطعی ثبت نام در صرافی کوکوین نیست). تعداد کاربران بالا، امکانات گسترده و نقدینگی بالا این صرافی را در میان بزرگان بازار قرار داده و بسیاری از ایرانی‌ها از آن استفاده می‌کنند.

معرفی صرافی کوکوین و آموزش ثبت نام در آن + ویدیو توجه کنید برای انجام این کار باید در هر دو صرافی نوبیتکس و کوکوین ثبت نام کرده باشید. حال وارد حساب کاربری خود در نوبیتکس شده و مقداری تتر بخرید. برای انجام این کار از منو ها روی بازار های اصلی کلیک کرده و تتر/تومان را انتخاب کنید. و هم چنین از آنجایی‌ که صرافی کوکوین از ساکنین ایران برای انجام مراحل احراز هویت نیز پشتیبانی نمی‌کند، در ادامه آموزش صرافی Kucoin، به توضیح بخش افزایش امنیت حساب کاربری می‌پردازیم.

آموزش معامله در صرافی کوکوین

امکان معامله بدون انجام مراحل احراز هویت در این صرافی وجود دارد اما با انجام مراحل هویتی امکانات بیشتری برای کاربر فعال می‌شود. توکن صرافی کوکوین kcs نام دارد که درحال حاضر با قیمت ۱۲ دلار خرید و فروش میشود ورنک ۱۰۳ کوین مارکت کپرا به خود اختصاص داده است. معامله فیوچرز در صرافی کوکوین امکان پذیر است، در این مقاله به صورت فیلم و ویدیو صفر تا صد نحوه انجام معاملات فیوچرز در صرافی …

سپس اکانت مقصد را روی Trading Account گذاشته و روی دکمه‌ی Confirm کلیک کنید. رفرال کد یا کد معرف که می‌توانید رفرال کد اینوست یار را وارد کنید. حجم کل معامله شما در طول رویداد (از ۱۸ جولای تا ۳۱ جولای) بر اساس تتر محاسبه می‌شود. از پروفایل خود وارد بخش «KYC Verification» شوید و در صفحه جدید روی گزینه «Start Verification» بزنید. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب استاک‌سرف تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. به این معنا که برای انتقال به این بخش نیز همین مراحل را گام به گام انجام دهید.

در ویدئو نیز به صورت کامل و واضح این بخش توضیح داده شده است. 🟥 اگر نمی توانید کد داینامیک کوکوین را پیدا کنید توصیه می شود مقاله توضیح کامل چگونگی نمایش این کد را از طریق لینک مشخص شده مطالعه نمایید. 5.پس از تکمیل تمامی موارد و تایید قوانین سایت کوکوبن بر روی گزینه “Sign up” کلیک کنید.

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی کوینکس + 4.5% تخفیف کارمزد

برای ورود به صفحه ثبت نام صرافی کوکوین بر روی لینک زیر کلیک کنید. لازم به ذکر است این صرافی دارای یک اپلیکیشن موبایل قدرتمند نیز میباشد. شما میتوانید پس از ثبت نام اپلیکیشن موبایل کوکوین را دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. حال، بر روی گزینه send code بزنید تا یک کد تایید برای ایمیل شما ارسال شود. کد را در کادر مربوطه وارد نمایید و گزینه Next را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط