سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟ | xeroseo

و این امر مجله خبری زیرو سئو می شود که در نتایج جستجو نسبت به رقبا جلوتر باشید. بالای هرم صفحه اصلی شما و در صفحه اصلی پیوندهایی به برخی دیگر از صفحات (مانند صفحات دسته) وجود دارد. این کار باعث می شود در زمانی گه عکس به طور کامل لود نشد متن Alt tag نمایش داده شود. همچنین یادتان نرود که از کلمات کلیدی در Alt tag حتما استفاده کنید.

چرا سئو محتوایی اهمیت دارد؟

این امر به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحه را بهتر دسته بندی و شناسایی کنند. بهینه‌سازی پست‌های وبلاگ برای کلیدواژگان به معنای آن نیست که تا جای ممکن بتوان در پست از کلیدواژگان استفاده کرد. در این مطلب به بررسی چگونگی بهینه‌سازی محتوا و پست های سایت در راستای کلمات کلیدی مد نظر شما می‌پردازیم و در کنار آن تاکتیک‌های بهینه‌سازی دیگری را نیز ارائه می‌کنیم.

· آموزش محتوانویسی سایت

گاهی اوقات نیاز است یک مطلب را عینا و یا ترجمه یک متن که به زبان دیگری در سایت های دیگر منتشر شده را بر روی سایت انتشار داد. این کار اگر با ذکر منبع و قرار دادن لینک منبع انجام نشود، کپی شناخته میشود. البته باید به حجم فایل ها نیز توجه کرد، زیرا هر فایلی که حجم بالایی داشته باشد، ممکن است تاثیر منفی بر روی سرعت بارگذاری سایت بگذارد.

http://atours.ir

همچنین اگر هنوز فکر میکنید به طور کامل با کلمات کلیدی lsi آشنا نشده اید ، مقاله کلمات کلیدی lsi فرین آکادمی را بخوانید. به این کار اصطلاحا “تحقیقات کلمات کلیدی” یا Keyword Research گفته میشود. عملا شما می توانید با سئو 10 عبارت کلیدی لانگ تیل در یک حوزه ، بخش بزرگی از مشتری های بالقوه خود را ، خیلی سریعتر و با هزینه کمتر به سمت سایت هدایت کنید.

  • محتوای با کیفیت، محتوایی است که بتواند ارزشی را به کاربر ارائه دهد و اطلاعات مورد نیاز او را در برگیرد و مطابق با جستجوی وی باشد.
  • رتبه محتوای شما در موتورهای جستجو با گذشت زمان به دست خواهد آمد.
  • اگر تولید کننده محتوا هستید، یا کسب‌وکار نوپایی در اختیار دارید، این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد.
  • برای مثال اگر 10 موقعیت برتر کلمه کلیدی شما ، پست وبلاگ را نشان می‌دهد، شما نیز همین نوع محتوا را بکار ببرید.
  • حتی می‌توانید با بهینه‌سازی عکس‌های خود در Google Image رتبه بگیرید.
  • فرآیند کار تیم سئو محتوا به این ترتیب است که پس از صحبت کردن با کارفرما و بررسی خواسته های وی، دپارتمان های مختلف را مطلع کرده و با سرگروه های این دپارتمان ها جلسه ای برگزار خواهد کرد.
بنابراین، مطمئن شوید که هر صفحه از وب سایت شما یک کلمه کلیدی منحصر به فرد را هدف قرار می­دهد و با محتوای دیگر رقابت نمی­کند. در پاسخ به این سوال که سئو محتوا چیست؟ باید گفت، به طور خلاصه، بهینه سازی محتوا یا سئو محتوا، همچون سئو تکنیکال، یکی از انواع سئو است. پیروی از سئو محتوا عملی است برای اطمینان از اینکه محتوای شما بهترین شانس ممکن را برای دستیابی به هدف مورد نظر خود یعنی رتبه بندی در یک موتور جستجو دارد.

ایندکس گوگل چیست؟ دلایل ایندکس نشدن سایت + راه حل

مطالب مرتبط