تولید و سئو محتوا خدمات دیجیتال مارکتینگ تولید محتوا ، سئو ، طراحی سایت | xeroseo

بیایید تصور کنیم که شما یک مقاله عالی و اصولی نوشته­اید که با محصول اصلی وبسایت فروشگاهی شما مرتبط است و می­خواهید تا حد امکان به آن توجه کنید. سپس دو تا سه ماه پس از انتشار، عملکرد پست را بررسی می­کنید و متوجه می­شوید که کسی آن را ندیده است و قطعا بازخوردی هم ثبت نشده­است. دلیل این اتفاق چیست؟ کلمات کلیدی که شما استفاده کرده­اید حجم جستجوی کمی دارند یا اصلاً وجود ندارد. از ساختار سرفصل و هدینگ­های منسجمی استفاده نکرده‌اید، بنابراین ربات‌های Google برای درک مقاله شما مشکل داشته‌اند.

http://atours.irبرای مثال به طور کلی ما قصد داریم با مجله خبری زیرو سئو کلیدی “سئو” در گوگل رتبه بگیریم. کلمه کلیدی همان عبارتی هست که قصد داریم سایت خود را براساس آن سئو کنیم. سئو محتوا یکی از آسانترین جنبه‌های سئو است و یادگیری آن زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. شما با مطالعه این مقاله ۹۰ درصد از نکات سئو محتوا را فراگرفته‌اید. به یاد داشته باشید که یک صفحه بنیادی خوب باید دارای یک موضوع اساسی باشد که ارتباط بسیار نزدیکی با یکی از حوزه‌های اصلی فعالیت کسب و کار شما داشته باشد. البته اینکه بگیم تکرر و چگالی کلمات کلیدی “اصلا” در اخذ جایگاه تاثیری نداره هم بنظرم اشتباهه؛ طبق تجربیاتی که داشتم عرض میکنم این مورد رو البته.

دوره محتوای خلاق

در صورت عدم رضایت شما، تمام مبالغ دریافت شده، با کمال احترام تقدیم خواهد شد. سلام یه روز زیبای بهاری وقتی داشتم به حیاط کوچیک خونمون نگاه میکردم با خودم گفتم که چی می شد می تونستم این لحظه رو جوری ثبت کنم که همیشه توی یاد و خاطرم بمونه و… ام را پررنگ کرد چون کمک می‌کنند متن راحت‌تر خوانده شود. استفاده از این تیتر در بدنه متن کار غیرمعمولی به شمار می‌رود.

داشتن استراتژی مناسب برای پیدا کردن کلمات کلیدی نیاز به تفکر، تحقیق و برنامه‌ریزی دارد. سئو محتوا – بهینه سازی محتوا خود یکی از اصول سئو داخلی (onpage- seo) است که تقریبا می‌توان گفت از مهمترین فاکتورهای آن است. ما با بهترین فریلنسرها در زمینه تولید محتوای سئو شده همکاری می‌کنیم تا بتوانیم کیفیت محتوایی که قرار است دریافت کنید را تضمین کنیم. مطالب وبلاگ نباید صرفاً متن باشند بلکه باید تصاویری را در آن‌ها قرار داد تا به توضیح دادن کمک کنند و بیانگر محتوای شما باشند. اما به هر حال موتورهای جستجو به دنبال تصاویر نمی‌گردند. یعنی اگر می‌خواهید تصاویر شما تأثیر مثبتی بر سئوی وبلاگ شما داشته باشند باید حتماً متن آلت تصاویر را وارد کنید.

مرحله 3# : مطالب جامع بنویسید

همیشه به یاد داشته باشید که یک بهینه سازی خوب برای موتورهای جستجو، نیازمند یک محتوای خوب است. ما در فارس محتوا، با تیمی متشکل از افرادی متخصص در زمینه سئو، می‌توانیم شما را در تولید محتوای سئو شده و منحصر به فرد برای سایتتان یاری کنیم. متخصصان ما بر رعایت اصول سئو در محتوا کاملاً واقف هستند.

  • توضیحات متا را بهینه‌سازی کنید و از تمام ظرفیت آن استفاده کنید.
  • نمی توان عنوان را در مورد مزایای یک محصول تولید کرد اما در محتوا به معایب آن پرداخت.
  • حتماً نحوه نمایش محتوای خود را در گوشی موبایل بررسی کنید و از عملکرد درست آن اطمینان حاصل کنید، زیرا بخش زیادی از کاربران، از موبایل برای وب‌گردی استفاده می‌کنند.
  • زاویه شخصی شما نسبت به یک داستان، محتوای شما را منحصر به فرد و بدیع می کند.
  • این کلمات معمولا معنی همان کلیدواژه اصلی را دارند، اما از نظر ظاهری متفاوت هستند.

مطالب مرتبط