سئو چیست؟ مهم ترین نکات 2023 که باید از SEO بدانید! | xeroseo

با مجله خبری زیرو سئو روی هر بخش راهکارهایی به شما داده می‌شود که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. بخشی از این مفاهیم با دیگر تخصص‌ها مثل تولید محتوا، تجربه و رابط کاربری و طراحی وبسایت هم‌پوشانی دارند. منظور از سئوی خارجی یا Off-page SEO اقداماتی است که در بیرون از سایتمان (در صفحات دیگر دامنه، سایت‌های دیگر و شبکه‌های اجتماعی) انجام می‌دهیم تا جایگاهمان را در نتایج گوگل بهتر کنیم و رنک بهتری بگیریم. پس قبل از هر چیز، این مهارت مهم و کار با ابزارها را در دوره تحقیق کلمات کلیدی آکادمی نوین بیاموزید.

سئو کلاه خاکستری:

از سوی دیگر لازم است که لینک‌سازی به صورت داخلی هم انجام شود و در واقع صفحات گوناگون سایت شما به یکدیگر متصل باشند. با این کار گوگل به شکلی آسان‌تر قادر به ناوبری در سایت شما خواهد بود و متوجه می‌شود کدام صفحات از بیشترین میزان اهمیت برخوردار هستند. عناوین متا و توضیحات متا مثل بروشورهایی تبلیغاتی می‌مانند که کاربران را به داخل وب‌سایت شما می‌کشند و از سوی دیگر به گوگل کمک می‌کنند تا درکی بهتر از محتوا و هدف پشت هر صفحه به دست آورد. بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که از کلمه کلیدی اصلی خود در توضیحات متا بهره برده‌اید.

http://atours.irبا دریافت اپلیکیشن فرادرس از گوگل‌ پلی، می‌توانید تمامی امکانات سایت را روی موبایل خود نیز داشته باشید. از شبکه‌های اجتماعی برای انتشار اخبار هیجان‌انگیز راجع به کسب‌وکار خود استفاده کنید. هرچه محتوای موثق شما در شبکه‌های اجتماعی بیشتری منتشر شود، شانس بالاتری هم ترند شدن محتوا خواهید داشت.

  • بهترین راهکار این است که هدف کاربر از جستجوی یک عبارت را دقیقا متوجه شوید و سپس محتوایتان را طوری درست کنید که به بهترین شکل ممکن پاسخگوی جستجوی کاربر باشد.
  • گاهی اوقات RankBrain به یک صفحه جایگاهی بیشتر از لیاقتش می‌دهد و اگر نرخ تبدیل آن بالاتر از میانگین نرخ تبدیل باشد، گوگل متوجه می‌شود که جایگاه این صفحه در نتایج باید تثبیت شود.
  • اصطلاحاتی مثل سئو کردن سایت، بهبود سئو، افزایش و بالابردن سئو سایت و سئوسازی عباراتی هستند که کاربران فارسی زبان برای جستجو و کسب اطلاعات بیشتر درباره سئو استفاده می‌کنند.
  • شما می توانید از طریق اشتراک گذاشتن لینک خود در پلتفرم های شبکه های اجتماعی، برند خود را بیشتر در معرض دیده شدن قرار دهید.

به عنوان مثال اگر شما یک وب سایتی را راه اندازی کرده‌‌اید که در آن فروش عطر و ادکلن انجام می‌دهید و از طریق سایت خود فروش خوبی ندارید سئو برای شما بهترین گزینه است. از طرف دیگر، در سال 2013 الگوریتم دیگری با نام مرغ مگس‌خوار به موتور جستجوی گوگل اضافه شد که وظیفۀ آن نشان دادن بهترین نتیجه به کاربران بود. همانطور که در مقالۀ الگوریتم مرغ مگس خوار مفصلاً توضیح دادم، این الگوریتم در عین حال که محتوای سایت شما به صورت دقیق آنالیز می‌کند، رفتار کاربران را نیز زیر نظر دارد. شما باید تمامی فاکتورهای داخلی سایت خود را برای موتور جستجو و کاربران بهینه سازی کنید.

نوع دائمی کد 404 است و حکایت از آن دارد که منبع مورد نظر برای همیشه از دسترس خارج شده و از‌بین رفته است. هزینه‌‌ی سئو بسیار به صرفه‌‌تر از هزینه‌‌‌ی بسیار سنگین تبلیغات است. خوب برای آشنایی بیشتر با هربخش، جداگانه هرگام را با هم بررسی می‌کنیم تا بدانیم شامل چه عملیات و اقداماتی می‌شود و در نهایت چه توقعی می‌توان بعد از برداشتن هرگام داشت. برای مخاطب خودتان با بودن در نتایج اول ایجاد اعتماد می‌کنید.

Hierarchical Structure یا ساختار سلسله مراتبی چیست؟

مطالب مرتبط