قیمت دریچه تنظیم هوا پلاد

قیمت دریچه تنظیم هوا پلاد

از دریچه های سقفی هوا در اغلب مواقع برای هوای رفت و گاهی اوقات برای برگشت هوا استفاده میشود. اختلاف این دریچه ها با دریچه های سقفی چهار گوش تنظیم پره ها می باشد. دریچههای سقفی دمپر دار و بدون دمپر جهت هوای رفت و برگشت و همچنین تخلیه استفاده می شوند که در این نوع دریچه چرخش هوا به شکل افقی و به یک الی چهار جهت مختلف امکان پذیر است. از دریچه های گردابی یا خورشیدی، هم برای هوای رفت و هم برگشت هوا می توان مورد استفاده قرار می گیرد. این نوعدریچه هوا جهت هوای رفت، برگشت و تخلیه استفاده می شود که پخش جریان یکنواخت هوا را بصورت افقی توسط پره‌های متوالی هم مرکز انجام می دهد.

  • همچنین فضایی برای نصب انواع اینورتر در ورودی انشعاب برای استفاده عملی از این شیر وجود دارد.
  • از این دریچه های سقفی در محیطهای مختلف و برای کاربری های مختلف میتوان بهره برد.
  • دریچه سقفی چهارگوش دمپردار و بدون دمپر برای نصب بر روی سقف طراحی شده اند و به آسانی بر روی کانال های چهارگوش و یا بر روی کانال های گرد با استفاده از تبدیل قابل نصب هستند.
  • دریچه سقفی تایلی بدون فریمِ چهارطرفه سقفی هم جهتِ دمندگی و هم جهت مکندگی به صورت دوگانه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • استفاده از دمپر هوا جهت تنظیم شدت و شتاب پرتاب باد امری رایج بوده و تنها در قسمت پشتی دریچه‌های هوا با عمق بالا نصب خواهد شد.
  • فاکتور مهم دیگر در محاسبه قیمت دریچه سقفی، داشتن دمپر و یا بدون دمپر بودن آن است.

از این رو با استفاده از دریچه دسترسی سقفی یا دریچه هوای فن کویل امکان بازدید تعمیرکار را فراهم نمود. ابعاد این دریچه به نوع و مدل سیستم کنترل هوا وابسته بوده و در صورت نیاز باید هوای بازگشتی مورد نیاز فن کویل را نیز تامین نماید. دریچه‌های هوا در دو حالت گرد و چهارگوش بر اساس متریال اولیه مختلف تولید شده و دیگر دسته‌بندی خاص برای جداسازی دریچه‌ها از یکدیگر محل نصب آن است. دریچه هوای تعبیه شده برای نصب بر روی سقف گچی یا کاذب ساختمان را دریچه سقفی گویند.

دریچه سقفی خورشیدی ( گردابی ) گروه تولیدی آرناونت

در مقابل، انتخاب یک دریچه هوا با قیمت خیلی بالا اصلا به صرفه نیست. آن دسته از انواع دریچه سقفی که دارای دمپر هستند به طبع قیمت بیشتری نسبتا به نمونه های فاقد دمپر خواهد داشت. در طراحی های جدید مهندسین طراح پروژها برای رفت و یا برگشت هوا به علت زیبایی معمولا دریچه خطی (خطی صفر درجه یا 30 درجه و یا اسلات) را به دریچه های چهارگوش ترجیح می دهند. با طراحی خطی سقفی این امکان به وجود می آید تا انتقال هوای مناسبی در رفت وبرگشت داشته باشیم. دريچه سقفی چهارگوش آلومينيومی دریچه ای از نوع سقفی و قابل استفاده در متر می باشد.

توانایی انتقال هوا به صورت یکنواخت با کمک پره های متوالی صورت می گیرد. با سلام، پهنای فریم دریچه ها 3.5 سانتیمتر میباشد ولی به دلیل گذاشتن خلاصی و اتصالات داخلی دریچه در عمل حدود 2 الی 2.5 سانتیمتر از اطراف دریچه ها را پوشش میدهد. یعنی اگر به عنوان مثال عرض یا ارتفاع یک دریچه 50 سانتیمتر باشد، ابعاد بیرونی آن با توجه به نوع دریچه بین 54 الی 55 سانتیمتر میشود.

خرید دریچه سقفی چهارگوش – تنظیم تهویه یسنا

بطورکلی به دریچه هایی که از طریقِ سقف هوارسانی می کنند دریچه سقفی می گویند. بهتر است از این دریچه هوا در مکانی استفاده شود که ارتفاع بیشتر از سه متر باشد. این دریچه ها با حداکثر میزان کارایی خود جریان هوا را به صورت ثابت و متغیر در محیط چرخش میدهد. حتی گاهی اوقات که میزان حجم جریان هوا از حداکثر به حداقل آن کم تر می شود و بهترین عملکرد را خواهد داشت. این نوع دریچه ها از جنس ورق آهن ضخامت 0/5 میلی متر بوده و مناسب برای سقف می باشد و در چهار جهت باد را پرتاب می کند، رنگ این نوع این دریچه ها کوره ای (الکترواستاتیک) بوده و مقاومت بالایی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی دارد. تولید در رنگ های مختلف سفید، کرم، استخوانی، قهوه ای، طوسی و … که با توجه به نیاز مشتریان قابل طراحی و ساخت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروه تهویه باستان در ارتباط باشید. یکی از انواع دریچه های پرکاربرد ، چه در مصارف مسکونی و چه تجاری ، دریچه خطی آلومینیومی است. این دریچه های خطی جهت مصارف گرمايشی و سرمايشی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا در تمام فضاهای اداری، تجاری و مکان های لوکس قابل استفاده می باشند.

دریچه خطی نیز مثل دریچه مشبک به دو صورت دمپردار و بدون دمپر مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه های خطی به صورت 1 طرفه با پره های ثابت 90 درجه یا انحنای 30 درجه تولید می شوند. دریچه تنظیم هوا، برای کنترل جهت هوا و جلوگیری از آشفتگی هوا در خروجی کانال رفت و همچنین ورودی کانال برگشت مورد استفاده قرار دریچه سقفی می گیرد.

مطالب مرتبط