سئو چیست ؟ راهنما و مفاهیم SEO به زبان ساده فرادرس مجله‌ | xeroseo

شاید یکی از مجله خبری زیرو سئو‌ترین مواردی که باید در فیلترهایتان لحاظ کنید این است که با افرادی که دید کوتاه مدت و غیرحرفه‌ای دارند کار نکنید. شاید در اوایل کار که پروژه‌های چندانی دریافت نمی‌کنید قیمتی که به کارفرما ارائه می‌کنید فقط مبتنی بر ساعات کار باشد اما وقتی پروژه های بیشتر می‌شود؛ شرایط قیمت‌گذاری متفاوت می‌شود. در ادامه می‌خواهم ۷ نکته را بررسی کنم که باعث می‌شود عملکرد بهتری به عنوان یک فریلنسر سئو داشته باشید. وقتی مستقیما با مشتری در ارتباط هستید علاوه بر اینکه نیازهای او را دقیقا متوجه می‌شوید، تمام مبلغ را نیز مستقیما خودتان دریافت می‌کنید. در حالت طبیعی افزایش درآمد برابر است با افزایش تجربه و البته اگر در شرکتی کار می‌کنید حتما می‌دانید که معمولا حقوق سالیانه به صورت درصدی (۱۰٪ تا ۳۰٪) افزایش می‌یابد.

شما با ساخت Landing Page قصد دارید تا مخاطبانتان کاملا روی هدف متمرکز شوند و از حواس پرتی و احتمال کلیک بر روی لینک‌های دیگر جلوگیری شود. بطور کلی، SMO به بهینه سازی یک وبسایت از‌طریق ترغیب کاربران به استفاده و به اشتراک گذاری لینک‌های آن وبسایت در شبکه‌های اجتماعی اشاره دارد. SMO در‌حقیقت حضور آنلاین شما در مکان‌هایی که مشتریانتان حضور دارند را پر رنگ کرده و باعث ایجاد و گسترش روابط شما با مخاطبانتان می‌شود. یعنی ظاهر سایت شما برای کاربر مناسب باشد و دچار سردرگمی نشود.

تازگی محتوا در سئو چه تاثیری دارد؟

برای یادگیری سئو باید از منابع معتبر استفاده کنید، مطالب یاد گرفته شده را به کار ببندید، نتیجه را ببینید و تجربه کسب کنید. برای شروع می‌توانید مطالبی که در این راهنما مطالعه کردید را به کار ببندید. زمان مشاهده نتایج در سئو و رسیدن به رتبه‌های برتر بستگی به وضعیت وبسایت و رقابت در صنعت شما دارد. ممکن است در یک حوزه با رقابت کم در ۳ ماه بتوان به نتیجه رسید و در یک حوزه با رقابت شدید نیاز اختصاص بیش از یکسال وقت و انرژی روی سئوی سایت باشد. یک اقدام ضروری در سئوی سایت، ثبت نقشه سایت در گوگل سرچ کنسول است. در تصویر زیر نحوه ثبت نقشه سایت در گوگل سرچ کنسول نمایش داده شده است.

  • یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها (حداقل برای من) این است که یک نویسنده محتوای عالی استخدام کنم.
  • تعویض های بازیکنان هم مثل کارهایی میمونه که در پی بررسی اطلاعات سرچ کنسول انجام میشه.
  • با استفاده از این ابزار می توانید میزان سرعت سایت و افزایش سرعت لود وبسایت را بررسی کنید.
  • SEM یک روش بازاریابی با استفاده از تبلیغات پولی است، که در صفحات نتایج موتور‌های جستجو نمایش داده می‌شوند.

خوشحال میشوم جناب آقای اسماعیلی نظرشون رو درمورد این نوع بخش بندی بفرمایند. من در وبینار جناب اسماعیلی شرکت کردم و مشکل سایتمون رو اونجا بهشون گفتم – فرمودن یک کیس استادی هست . از url inspect تو وبمستر گوگل استفاده کرده اما فایده ای نداشت.

مشاوره سئو

بیشتر از دو ماه هست در این مورد بررسی انجام دادم ولی متاسفانه به نتیجه ای نرسیدم. ممنون خواهم شد تجربه و دانش خود را در اختیار بنده قرار بدهید. نام سایت شما یک کلمه عمومی است و اشاره به یک نام برند یا سایت ندارد.

http://atours.ir

مطالب مرتبط