سئو چیست ؟ راهنما و مفاهیم SEO به زبان ساده فرادرس مجله‌ | xeroseo

ضمن اینکه، امکانات تکمیلی برای بهبود وضعیت و ساختار سایت نیز وجود دارد. علاوه بر این، امکان بستن دسترسی ربات های گوگل به سایت نیز وجود دارد. بنابراین، سئو فقط مختص وردپرس نیست و کسانی که آموزش سئو دیده اند باید بتوانند هر سایتی را با هر کلمه کلیدی سئو کنند.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا با وجود تاثیر منفی این پاپ‌آپ‌ها، وب‌سایت‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. گوگل استفاده صحیح از پاپ‌آپ را یکی از ۴ فاکتور تجربه کاربری در نظر گرفته است. بعد از مشاهده ۵ صفحه در نتایج جستجو، وارد صفحه شما می‌شود.

بهترین منابع انگلیسی برای یادگیری سئو

برای اینکه ممجله خبری زیرو سئو شوید چه راهکاری مناسب افزایش سرعت صفحه شما می‌شود و سرعت صفحه چقدر است، از ابزار Google’s Page Speed Insights کمک بگیرید. برای اینکه وب‌سایت شما مورد سنجش رتبه‌بندی قرار بگیرد، ابتدا باید یک موتور جستجو صفحات شما را در وب پیدا کند. بعد آن‌ها را اسکن کند تا بفهمد چه موضوعی دارند و چه کلمات کلیدی در آن‌ها استفاده شده است.

http://atours.ir

گوگل به اقیانوسی از اطلاعات مردم و رفتار کاربران دسترسی دارد. اگر فرض را بر این بگذاریم که گوگل فقط از اطلاعاتی که از نظر قوانین حریم خصوصی مشکلی ندارند، باز هم اطلاعات زیادی باقی می‌ماند که برای تحلیل رفتار کاربران کافی است. ، زیر شاخه‌‌های آبنبات‌فروشی که به دو دستۀ آبنبات شکلاتی و میوه‌ای تقسیم شده‌اند در تگ و زیر شاخه‌های آن‌ها نیز در تگ قرار گرفته‌اند. شما هم با توجه به موضوع و بخش‌بندی‌های متن‌تان باید ساختاری متناسب را ایجاد کنید و عنوان‌های هر بخش را با تگ‌های جدا کنید. این یک خبر خوب برای آنهایی است که کارشان درست است و یک خبر بد برای آنهایی که دنبال دور زدن گوگل هستند.

  • سئو On-page به معنای سئو در صفحه است اما در اصطلاح سئو کمی متفاوت است.
  • تکنیک های خود را برای مشتری شرح دهید و مشخص کنید که برای پیاده سازی آنها چقدر زمان و دانش هزینه میکنید.
  • ارکان تکنیکال سئو، قابل فهم ساختن هرچه تمام‌تر محتوای یک وب سایت برای موتور جستجو و نیز سریع و آسان کردن فرآیند بررسی آن است.
به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی “بهترین اسباب بازی برای سگ” را هدف قرار داده اید، نباید به سایتی پیوند دهید که قبلاً رتبه ۱ را برای این کلمه کلیدی کسب کرده است. در عوض، به وب‌سایت‌هایی پیوند دهید که برای محتوای شما ارزش قائل هستند، مانند صفحاتی که حاوی اطلاعات عمومی هستند. فرآیند پیوندی که انجام دادید یا پیوندهایی که دریافت کرده اید را مرور کنید.

سئو به چند روش تقسیم میشه؟

مطالب مرتبط