سئو چیست بهینه سازی موتور جستجو سئو سایت نسیم اطلس | xeroseo

دلیل نام‌گذاری تکنیکال سئو یا سئوی فنی این است که، در اصل این نوع سئو هیچ ارتباطی با محتوای وب سایت شما ندارد و هدف اصلی آن بهینه سازی زیربنا و زیرساخت وب سایت شماست. شاید در نگاه اول اصطلاح تولید محتوا یک اصطلاح سئو محسوب نشود اما نقش بسیار بسیار مهمی در بهینه سازی سایت دارد. هر صفحه از سایت می بایست شامل محتوایی باشد تا به خوبی به کاربران معرفی شود. محصولات باید محتوا داشته باشند تا کاربران بتوانند آن را بشناسند و خریداری کنند. به طور کلی تولید محتوای باکیفیت همان طور که قبل‌تر گفته شد، کمک ویژه ای به سئو سایت و رسیدن به نتایج اول گوگل می کند. با ایجاد کردن تغییرات کوچک یا پیچیده در وبسایت خودتان، کسب و کار شما میتواند سئو خودش را تقویت کرده و در نتیجه رتبه بندی شما در موتور جستجو بهبود پیدا می کند.

http://atours.ir

فاکتورهای متعددی مانند مجله خبری زیرو سئو نمایش صفحه، خوانایی و دسترسی به محتوا، اعتبار سایت و نویسنده و … می‌توانند بر تجربه و رضایت کاربر تاثیرگذار باشند. در قبل راجع به اینکه سئو چیست وکاربردهای آن و اهمیت Seo صحبت کردیم. به طور کلی می‌توان انواع سئو را به سه دسته تقسیم بندی کرد. بدون لینک‌ها، با دریایی از صفحات غیرمرتبط و بهم ریخته مواجهه می‌شدیم. سئو خارجی (off-page SEO) تکنیک‌هایی است که بیرون از سایت به منظور بهینه سازی آن انجام می شود.

  • با استفاده از این متا تگ می‌توان برای گوگل مشخص کرد، صفحه را ایندکس بکند یا نکند.
  • از سوی دیگر لازم است خودتان را به‌روز نگه دارید و از آخرین تغییراتی که در موتورهای جستجو ایجاد می‌شود باخبر باشید.
  • ولی نمیتوان با توجه به رفتار یا عملکرد برخی افراد تمام کسانی که در این زمینه زحمت میکشند را زیر سوال برد.
  • شاید این ضرب‌المثل را شنیده باشید که می‌ گوید همیشه حق با مشتری است!

من با تجزیه و تحلیل فاکتورهای مختلف رتبه‌بندی گوگل؛ استفاده از نظرات کارشناسان سئو دنیا و تجارب میدانی خودم؛‌ به نتیجه جالبی رسیدم. در سئو کلاه خاکستری؛ اساس فعالیت‌های سئو بر اساس سئو کلاه سفید است و گاهی از تکنیک‌های کلاه سیاه نیز استفاده می‌شود. متخصصین سئو نیز تلاش می‌کنند یک وب‌سایت را در رتبه‌‌های برتر گوگل قرار دهند.

صفحات 404 و لینک‌های شکسته

اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند. می‌توان بدون بررسی سایت و رقبا در مورد عدم کسب جایگاه در نتایج گوگل اظهار نظر کرد.

و زیر شاخه‌های آن‌ها نیز در تگ

با توجه به این اوصاف باید این موضوع را در نظر داشت که کلیه اقداماتی که برای ارتقای سئو از جمله اقدامات On Page و Off Page انجام می گیرد را روی این موضوع متمرکز کنید. همینطور در نظر داشته باشید که بهتر است از بین روش های سئو که آنها را معرفی کردیم روی سئوی کلاه سفید و خاکستری تمرکز کنید و بهتر است که برای دوری از اتفاقات بد برای سایت شما به طرف سئوی کلاه سیاه نروید. در این نوع از سئو که می توان گفت معمولا همه از آن استفاده می کنند، ترکیبی از هر دو نوع سیاه و سفید به کار گفته می شود. تحقیقات کلمات کلیدی خود را گسترش دهید و بر روی مفاهیم پشت کلمات کلیدی تمرکز کنید. جستجوهای مرتبط، مترادف ها و اصطلاحات همزمان را به دقت تجزیه و تحلیل کنید. از این بینش ها برای درک بهتر زبان مخاطبان خود و تنوع بخشیدن به محتوای خود استفاده کنید.

تشکیل یک تیم داخلی سئو در شرکت

مطالب مرتبط