ترافیک ارگانیک و معیارها بر اساس صنعت


رتبه سایت شما در برابر رقبای شما چگونه است؟

بهترین راه برای شناسایی فرصت های با ارزش و کسب سهم بیشتر از بازار چیست؟

برای اینکه یک قدم جلوتر از رقبای خود بمانید و بدانید واقعاً در کجا ایستاده اید، باید به معیارهای رقابتی در صنعت خود دسترسی داشته باشید.

با مقایسه سایت سازمانی خود با آخرین معیارهای SEO، می توانید داده های YTD خود را زمینه سازی کنید، KPI های آگاهانه تری تنظیم کنید و استراتژی های خود را برای به حداکثر رساندن نتایج تطبیق دهید.

گزارش معیار سئو 2023 شما از بیش از 600 دامنه

اولین قدم برای موفقیت مجدد، استفاده از یک عکس فوری دقیق از چشم انداز SEO است تا به شما کمک کند تا شروع به تجزیه و تحلیل رهبران صنعت و شناسایی فرصت هایی برای رشد سهم بازار دیجیتال خود کنید.

به ما بپیوندید تا با کارشناسان سئو و بازاریابی محتوا Conductor یک جلسه روشنگر داشته باشید، جایی که ما به گزارش معیارهای صنعت سئو ارگانیک 2023 آنها نگاهی عمیق خواهیم داشت.

در این وبینار، متوجه خواهید شد:

  • میانگین ترافیک ارگانیک ویژه زیر صنعت برای سال 2023.
  • سه نوع برتر نتایج جستجوی غنی بر اساس صنعت.
  • ارائه دهندگان محتوا پیشرو بر اساس زیر صنعت و آنچه می توانید از استراتژی های سئو آنها بیاموزید.

Conductor بیش از 600 حوزه سازمانی را در این گزارش تجزیه و تحلیل کرده و آنها را در شش صنعت، از جمله مالی، مراقبت های بهداشتی، خرده فروشی، فناوری، مسافرت و مهمان نوازی و خدمات حرفه ای طبقه بندی کرده است.

این صنایع بیشتر به 20 زیرصنعت دسته بندی شدند تا بینش های بیشتر در سطح گرانول را باز کنند.

شانون ویز، مدیر بازاریابی محتوا در Conductor نکات کلیدی گزارش را به اشتراک می‌گذارد تا به شما کمک کند یک استراتژی سئوی ارگانیک و محتوای موفق را برای باقیمانده سال 2023 و بعد از آن تنظیم کنید.

می‌توانید گزارش کامل را برای هر KPI و اطلاعاتی که از دست داده‌اید دانلود کنید، برای مثال:

به طور متوسط، 32 درصد از ترافیک کلی از جستجوی ارگانیک برای صنعت خرده فروشی ناشی می شود. علیرغم معیار ترافیک پایین تر از سایر صنایع، ارزش ترافیک ارگانیک مربوطه با 21.8 میلیون دلار بالاترین میزان در بین هر صنعت است.

اکنون ثبت نام کنید و داده هایی را که برای پیشی گرفتن از رقبای خود و تقویت رشد خود نیاز دارید، دریافت کنید.





منبع

مطالب مرتبط