سئو محتوا چیست؟ آموزش 0 تا 100 بهینه سازی و سئو محتوای متنی سایت | xeroseo

جذابیت برای کاربران به معنای سپری کردن زمان زیاد بر روی آن محتوا است. ساختار سلسله‌مراتبی یک ساختار مناسب برای اکثر سایت‌های امروزی است که در نهایت باعث سئو محتوا خواهد شد. سایت‌های بزرگ، که بر روی چندین مجموعه کار می‌کنند، می‌توانند با ایجاد زیردسته، ساختار سایت خود را منظم کنند. حالت بهینه این شیوه بدین صورت است که چندین سطح دسته‌بندی وجود داشته باشد. اولین موضوع در ساختاربندی سایت توجه کردن به موضوع اصلی است.

http://atours.irهمچنین می‌توانید لینک‌ها را به صفحات داخلی مشخصی در وبلاگ خود مرتبط کنید. لینک دهی داخلی باعث بهبود ساختار محتوای شما شده و اعتبار صفحات شما از نظر گوگل را افزایش می دهد. به ازای هر 200 الی 300 کلمه بهتر است یک سر تیتر در متن ایجاد شود.

هیچ قانون مشخصی وجود ندارد؛ اما روی هر چیزی لینک ندهید (و مسلما فقط کلمات کلیدی نیستند که می‌توان به آنها لینک داد و اجبارا هم نباید به آنها لینک داد). به جایی که واقعا با محتوا ارتباط معنایی دارد و به صفحه هدف ارزش بیشتری می‌دهد لینک بدهید. این نکته در کشور ما تا حدی کمرنگ است چرا که متاسفانه هنوز گوگل در زبان فارسی نمی‌تواند این ارتباطات معنایی را دقیق بررسی و شناسایی کند. از این رو توصیه می‌شود تا حد ممکن از کلیدواژه اصلی استفاده کنید، اما حواستان باشد که این موضوع چیزی از کیفیت محتوای شما کم نکند. باید کلیدواژه موردنظرتان را در توضیحات متا وارد کنید و در این متنِ کوتاه چنان اطلاعات مهمی جای دهید که کاربر اشتیاق به خواندن پیدا کند.

کلمه کلیدی اصلی را در پاراگراف اول محتوا به کار ببرید.

لینک‌گذاری داخلی برای گذار میان صفحات اساسی وبسایت خودتان یک ضرورت است. برای نمونه در همه مطالبی که در بلاگ یکتانت می‌بینید همه مطالب به طور دقیقی به مطلب مرتبط دیگری از بلاگ لینک شده‌اند. تا همین چند وقت پیش، بازاریابان و کارشناسان سئو از اینکه به محتوای خارجی لینک بدهند اکراه داشتند. آنها می‌خواستند تا جایی که می‌توانند رتبه بالاتری را برای خودشان کسب کنند. بنابراین، از لینک‌دادن به مطالب بیرون ترسی نداشته باشید.

  • در ادامه ما توضیح می دهیم چرا ساختار سایت مهم است، سپس به شما نشان خواهم داد که یک ساختار سایت ایده‌آل چگونه است.
  • برای رفع این مشکل میتوان لینک منبع مورد استفاده را در پایان محتوا قرار داد.
  • اگر نه، خواندن این مطلب فرصت خوبی است تا محتوای خود را بهبود ببخشید.
  • محتوا همچنان یکی از قوی‍ترین فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل در صفحات جستجو است.
  • در سئو محتوا پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی دارای اهمیت است و می‌تواند تاثیر زیادی بر روی سئو سایت داشته باشد.

مجله خبری زیرو سئو زیر عنوان های جذاب خوانایی محتوای شما را بهبود می بخشد. عنوان یک پست وبلاگ باید فقط یک تگ h1 در صفحه داشته باشد و شامل یک کلمه کلیدی هدف باشد. بخش های اصلی باید دارای تگ h2 باشند و زیربخش ها باید h3 باشند. پس از این که عنوان اصلی شما تگ H1 دریافت کرد، دیگر نباید از این تگ استفاده کنید. سایر تگ‌های مقالات یا همان ساب‌هدینگ‌ها به ترتیب از H2 تا H6 نوشته می‌شوند. با این حال چیزی که در تولید محتوا بر اساس سئو مهم است، استفاده از کلمه کلیدی اصلی در تگ H2 است.

۲- شناسایی و دسته بندی محتوا بر اساس نیت کاربر

مطالب مرتبط