صافکاری پی دی ار چیست؟ قیمت صافکاری PDR سرامیک پرو | mehrariya

بعد ابزار های تخصصی و روز دنیا که به برخی از آن ها اشاره کردیم، عملیات روی خودرو اغاز میشود. در این روش گاها متخصص مجبور میشود، برای صافکاری بهتر قسمت کوچکی از خودرو را برش دهد. این میزان بسیار کوچک و شاید به اندازه کوچک تر از یک سکه باشد.

قیمت میله های پی دی آر

به نحوی که قسمت دسته آن محل وارد کردن نیرو توسط صافکار می باشد و نقطه تکیگاه این میله ها می تواند متناسب با شرایط و محل تو رفتگی متفاوت باشد. معجزه صافکاری PDR به تکنیک صافکاری بدون نیاز به رنگ‌آمیزی و تعویض قطعات خودرو با استفاده از فشار و کشیدن مورد خدشه گرفته برای بازگشت به شکل اولیه اطلاق می‌شود. این روش به دلیل عدم نیاز به رنگ‌آمیزی و تعویض قطعات، بسیار سریع، ارزان و محیط‌زیستی است. با استفاده از این روش، تعداد خدشه‌های روی بدنه خودرو به حداقل کاهش می‌یابد و خودرو با حفظ ارزش و زیبایی اولیه خود به دست مشتری برمی‌گردد. مراحلی که در بالا بیان شد تا زمانی انجام می شود که تمام نقاط تورفتگی به خوبی اصلاح شوند.

پی دی ار چیست pdr ؟ صافکاری پی دی آر

امکان خرید ابزار صافکاری pdr ارزان و با کیفیت به صورت اینترنتی یا آنلاین و همچنین به صورت حضوری برای شما اساتید و صافکاران عزیز در شرکت اتولکس فراهم شده است. ما در اتولکس در این تلاش هستیم تا خرید ابزار صافکاری بدون رنگ را برای شما به صورت آنلاین و با بهترین کیفیت میسر کنیم. ما برای فروش ابزار صافکاری PDR بهترین برندها و به صرفه ترین محصولات را برای شما جمع آوری کرده ایم تا تجربه خوبی از خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی و تخصصی اتولکس را برای شما ایجاد کنیم.

گیره صافکاری هزبرن پهن 5 تن مستقیم و 3 تن عمودی مدل 63008

خدمات صافکاری pdr در تهران امروز تبدیل به یکی از اساسی ترین نیازهای پایتخت نشینان شده است. صافکاری pdr، در واقع به عمل صافکاری خودرو پس از تصادف بدون استفاده از رنگ و با تجهیزات اختصاصی است. تجهیزات اختصاصی صافکاری پی دی ار شامل میله های پی دی ار، تفنگ نیشگیر، انبر قری کش  و … میشود. قطعا پس از تصادف با خودرو خود، بهتر است، از خدمات صافکاری در تهران استارلوکس که به دو روش صافکاری pdr خودرکه همان صافکاری بدون رنگ است و روش سنتی سنتی، استفاده کنید. در خدمات صافکاری در تهران استارلوکس، در ابتدا خودرو شما توسط کارشناسان با تجربه استارلوکس بررسی میشود و اگر رنگ خودرو دچار آسیب های جدی نشده باشد، خودرو شما به روش پی دی ار، صافکاری میشود.

صافکاری پی دی ار چیست؟ قیمت صافکاری PDR سرامیک پرو | mehrariya صافکاری pdr نه تنها سریع تر است، بلکه روشی مقرون به صرفه تر برای ترمیم آسیب است. کار صافکاری pdr سعید در تهران یک فرآیند اختصاصی است که در واقع ما را به تجارت پیشرو در صافکاری pdr تبدیل کرده است. صافکاری pdr شامل اعمال فشار به قسمت بیرونی بدنه می شود تا به موقعیت خود قبل از آسیب برگردد. اگر وسیله نقلیه شما دچار یک فرورفتگی ناخوشایند شده باشد، خواه جای برخورد پارکینگ باشد یا فرورفتگی ناشی از تصادف، احتمال زیادی وجود دارد که بتوان آن را با صافکاری PDR تعمیر کرد.

  • بهه این ترتیب شما زمان خود را صرف رفت و امد و پیدا کردن بهترین روش صافکاری pdr با استفاده از بهترین تجهیزات توسط بهترین صافکارها نمیکنید و میتوانید با خیالی آسوده ماشین تان را به صافکار حرفه ای اتوصافکار بسپارید.
  • تقسیم بندی شود؛ چرا که صافکاری pdr با هر کدام از میله ها  با ساختار و عملکرد خاصی همراه می باشد.
  • این دستگاه با فناوری مغناطیسی و گرمایشی خود سطح بدنه مواج را صاف می‌نماید.
  • مهم است که تمام فرورفتگی‌های خودروی خود را پیدا کنید و تعیین کنید که کدام یک واقعاً از طریق این روش قابل رفع هستند.

مطالب مرتبط