سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو | xeroseo

تجربه کاربری تعدادی سیگنال قابل سنجش هستند که گوگل با استفاده از آن‌ها می‌تواند میزان رضایت کاربران را بسنجد. در نقشه سایت فقط آدرس صفحاتی قرار می‌گیرد که از نظر سئو برای ما مهم است و می‌خواهیم توسط گوگل ایندکس شوند. اما سوال مهم این است که چه کارهایی می‌توان انجام داد که محتوای تکراری به سئو سایت ما آسیب نرساند.

  • به همین دلیله که گوگل امروز به امتیازی که وبسایت ها از نظر معیارهای رفتار کاربر، تجربه کاربری و برندینگ کسب میکنن تو رتبه بندی شون اهمیت زیادی میده!
  • یک محتوای خوب تاثیر زیادی در افزایش بازدید موتورهای جستجو و جذب مخاطب دارد.
  • سایتی که روی سئو آن کار نکرده‌اند مثل انسانی است که تهِ چاهی تاریک گیر افتاده و هرچقدر فریاد می‌زند کسی صدایش را نمی‌شنود.
  • یادگیری ماشینی یعنی کامپیوتر به جای اینکه توسط انسان آموزش داده شود، می‌تواند به خود آموزش دهد که چگونه کاری را انجام دهد.
  • Meta Refresh معمولا با شمارش معکوس 5 ثانیه‌ای و متنی با مضمون “اگر بعد از 5 ثانیه به صفحه مورد نظر هدایت نشدید، اینجا را کلیک کنید” همراه است.

اینترنت در حال تبدیل شدن به جایی برای رقابت هرچه بیشتر است، و کسب‌‌‌‌وکارهایی که برای سایت‌های خود سئو را انجام می‌‌‌دهند دارای مزیت و فایده‌‌‌ای قطعی در بین بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهند بود. کار الگوریتم Paraphrasing این است که محتوای سایت را خلاصه می‌کند و برای کاربرانی که از گوگل سوال پرسیده‌اند نمایش می‌دهد. قبلاً در مورد اهمیت سرعت بارگذاری صفحات سایت صحبت کردیم؛ شما می‌توانید با استفاده از ابزار Google PageSpeed Insights سرعت سایت‌تان را بررسی کنید و مطمئن شوید که بهینه است. در ضمن این ابزار نقاط ضعف شما را هم می‌گوید و راه‌کارهایی برای بهبود آن ارائه می‌دهد. گوگل آنالیتیکس (google-analytics) یکی از ابزارهای مهم و پرکاربرد گوگل است. هر وقت از کارکنان و کارشناسان بخش جستجوی گوگل می‌پرسند که گوگل از چه اطلاعاتی برای تحلیل رفتار جستجوی کاربران استفاده می‌کند؟ آنها در جواب می‌گویند فقط رفتار کاربران موقع جستجو را رصد می‌کنیم.

کلیک پایانی

شاید بهتر باشد که با کلمات کلیدی که کمتر جستجو می‌شوند شروع کنید، تا بتوانید با نوشتن مطالبی کوتاه، ترافیک اضافی دریافت کنید. اصطلاحا به این نوع از کلیدواژه‌ها که معمولا از چند کلمه تشکیل شده‌اند، کلیدواژه‌های دم دراز (Long-tail Keywords) گفته می‌شود. باید با نحوه کار با ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی آشنایی داشته باشید و یاد بگیرید چگونه بیشترین بهره را از آن‌ها بگیرید. در صورتی که روی سایت شما یک سئو قوی انجام شده باشد هر ماه سایت شما می تواند هزاران بازدید کننده بدست آورد و طبیعی است که می تواند بصورت مستقیم روی فروش و جذب مخاطب شما ارتباط مستقیم داشته باشد. با استفاده از سئو برند شما شناخته شده و می توانید جایگاه ویژه ای در کسب و کار خود بدست آورید. اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند.

http://atours.ir

البته گوگل و بعضی از متخصص هاش هرازچندگاهی اینکه لینک سازی خارجی در سئو تاثیر داره رو نقص می کنن ولی تست ها و تجربه ها چیز دیگه ای میگن. اما بهتره بدونید همین لینک سازی خارجی از درست انجام نشه می تونه باعث پنالتی شدن سایت تون بشه و کلاً از صفحه نتایج موتور جستجو گوگل محو بشید. لینک سازی خارجی کمی به برندشدن سایت شما توی گوگل کمک می کنه.

تاثیر سئو در کسب و کار

در حقیقت همین مجله خبری زیرو سئو‌ی بالا باعث می‌شود که کاربر از محصول یا خدمات موجود بر روی سایت استفاده کند یا فروش اتفاق بیوفتد. پس رقابت شدیدی بین وب‌سایت‌های مختلف وجود دارد و همگی می‌خواهند به هدف خود یعنی “رتبه یک گوگل شدن” برسند. با همه‌ی این توضیحات، ضروری است که در مورد روند این فرآیند حیاتی بیشتر بدانیم. علاوه بر این، سئوی سایت با کمک افزونه یوست راحت تر بهبود می یابد.

انواع محتوا

مطالب مرتبط