سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟ | xeroseo

سپس روی آیکن تولبار الکسا یعنی این عکس » کلیک میکنید و سپس میتوایند رتبه سایت را مشاهده کنید. برای مثال من وارد سایت برتر آموز میشم و روی همین آیکن کلیک میکنم و طبق تصویر زیر رتبه سایت در ایران و جهان را مشاهده میکنیم. سئو کلاه خاکستری یعنی یه جاهای قوانین گوگل رو دور بزنی یکم از تو خاکی بری یکم زیرآبی بری و یه جاهایی هم کاملا طبق قوانین سئو گوگل عمل کنید. یکی از کار هایی که سئو کار باید بتواند انجام دهد بازاریابی سئو میباشد. در واقع سئوکار وردپرس باید بتواند مانند یک بازاریاب کاربران را به سایت هدایت کند و مجبور کند در بخش های مختلف سایت جستجو کنند و زمان بیشتری را در سایت بمانند و از محصولا و خدمات سایت استفاده کنند.

  • گوگل و بینگ سالانه صدها تغییر را در الگوریتم رتبه بندی خود پیاده سازی می کنند.
  • ابتدا به کمک اصول تکنیکال صفحه را کشف و ایندکس می کند و بعد به کمک سئو داخلی و خارجی به گوگل کمک می فهمانیم محتوای صفحه بیشترین ارتباط را با کلمه سرج شده توسط کاربر را دارد.
  • با استفاده از این ابزار سئو داخلی میتوانید چک لیست سئو را مورد بررسی قرار دهید و مواردی که در سایت نیاز به بهبود دارند را متوجه شوید.
تصاویر موجود در سایت می‌توانند در قسمت جستجوی تصاویر گوگل رتبه کسب کنند و برای سایتتان ترافیک ارگانیک جذب کنند. گوگل برای پیدا کردن صفحات شما نیاز به لینک‌های داخلی دارد و صفحات بدون لینک داخلی عموما فهرست نمی‌شوند. در مرحله بعدی، صفحات موجود در فهرست گردآوری شده را با در نظر گرفتن صدها فاکتور رتبه دهی ، رتبه‌بندی و تجزیه و تحلیل می‌کنند.

http://atours.irاما بعد از چند ماه همه چیز عوض شد و این سیل مجله خبری زیرو سئو بود که به سایت ما سرازیر میشد. لینک ها تنها بخشی از سئو محسوب می شوند و سئو در حالت کلی مجموعه بسیار زیادی از مهارت هاست که یادگیری و کسب تجربه در آنها، نیاز به صرف زمان زیادی دارد. فایل robots واقع در مسیر ریشه وب سایت ها بوده و این فایل با دستورات خود به راهنمایی ربات های موتورهای جستجو در هنگام پایش و خزیدن در وب سایت ها می پردازد. غالب سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس دست به تولید اتوماتیک این فایل می زنند. لینک های داخلی می توانند به کسب رتبه بهتر و همچنین پایش وب سایت شما کمک کنند.

یک نمونه از این لینک‌ها، لینک سوالات متداول در پایین صفحات سایت است. متن لینک دقیقا مطابق کلمه کلیدی باشد که صفحه‌ای که به آن لینک داده شده است را منعکس کند. مثلا، لینکی با عنوان “سئو” به صفحه‌ای با موضوع سئو داده شود. UX یک سایت، مشخص می‌کند که کاربران چطور با آن سایت تعامل می‌کنند. به عبارت دیگر، اینکه طراحی UI سایت علاوه بر جذابیت و زیبایی، طرز کاری آسان و قابل فهم برای کاربران داشته باشد را UX می‌نامند.

انواع تکنیک‌های سئو

مخفف Content Management System به معنی سیستم مدیریت محتوا است. برنامه‌ای مبتنی بر وب که به افراد امکان می‌دهد محتواهای دیجیتال را ایجاد، بارگذاری و مدیریت کنند. CTR یا Click Through Rate یا نرخ کلیک به معنی درصد افرادی است که بر روی لینک شما کلیک کرده‌اند. این درصد از میان کل کسانی که لینک را مشاهده کرده باشند سنجیده می‌شود. دستورالعمل‌های وبمستر گوگل عملکردهایی است که وب مسترها می‌توانند انجام دهند که سایتشان بهتر ایندکس و خزیده شود. علاوه بر این، رهنمودهای وبمستر لیستی از رویه‌هایی است که نقض این دستورالعمل‌ها ممکن است منجر به کاهش ارزش وب‌سایت یا حتی محرومیت از فهرست گوگل شود.

الگوریتم رقص گوگل

مطالب مرتبط