طراحی هایپرمارکت تجهیزات فروشگاهی یخچال فروشگاهی قفسه فروشگاهی گروه دینا | elitarchgroup

حالا که از اهمیت طراحی هایپرمارکت ها آگاه هستید بهتر است کار را به افرادی بسپارید که از صفر تا صد آن را برای شما انجام دهند. هایپرمارکت ها که از نظر ابعاد بزرگترین انواع فروشگاه های خرده فروشی به شمار می آیند، روزانه پذیرای تعداد قابل توجهی از شهروندان و مشتریان هر منطقه هستند. استقبال روزافزون مردم از این فرمت‌های فروشگاهی به دلیل تجمیع تعداد قابل توجهی کالا با تنوع گسترده و فراهم آوردن امکان خرید بخش بزرگی از مایحتاج خانوار برای آنان، منجر به گسترش سریع این فروشگاه ها در سال های اخیر شده است. فروشگاه های خرده فرشی از جمله این مکان های عمومی هستند که به دلیل سروکار داشتن روزانه با مشتریان، میبایست توجه ویژه به نیازها و سلایق آنان در خصوص نوع چیدمان فضای فروشگاهی داشته باشند.

پادکست ایده‌آل به انتخاب چیدانه برای شنیدن در نوروز

رگال‌های چرخشی از دیگر تجهیزات فروشگاهی است که علاوه بر دسترسی راحت مشتریان، تعداد قابل توجهی از کالا را می‌توان روی آن آویزان کرد. رسالت ما در ارائه ی خدمات مان، پشتیبانی از کسب و کار شما از مرحله ی ایده پردازی تا راه اندازی و توسعه ی پایدار به همراه مدیریت منسجم و یکپارچه ی پروژه های شماست. از سوی دیگر، واحد اختصاصیِ رابردومان وظیفه ی طراحی، تجهیز و اجرای سازه و دکوراسیون هایپرمارکت، سوپرمارکت، قنادی، کافی شاپ، رستوران و … طراحی و اجرا تجهیزات فروشگاه مستلزم بهره گیری از علوم نوینی همچون طراحی صنعتی، گرافیک و معماری، طراحی داخلی و همچنین رعایت استانداردهای خاص در این حوزه است. با توجه به این مطالب و گستردگی تنوع کالایی در هایپرمارکت ها طراحی این مراکز خرید از اهمیت بالایی برخوردار است.

ترولی ، سبد و چرخ خرید فروشگاهی

طراحی هایپرمارکت تجهیزات فروشگاهی یخچال فروشگاهی قفسه فروشگاهی گروه دینا | elitarchgroup

بیایید نگاهی بیندازیم که چه ایده‌های طراحی داخلی می‌تواند در طراحی هایپرمارکت شما تفاوت ایجاد کند. بطور خلاصه، یک هایپرمارکت، فروشگاهی است، که توانایی برآورده کردن احتیاجات سبد خرید مشتریان خود را، در یک بار بازدید، داشته باشد…! (ویکی پدیا) بهسرما در طول سالها فعالیت در زمینه طراحی و تولید تجهیزات فروشگاهی، تجربیات ارزشمندی در زمینه طراحی هایپرمارکت یا سوپر مارکت دارد و توانسته پروژه های زیادی را در زمینه طراحی هایپرمارکت و سوپرمارکت با کیفیت مطلوب به اتمام برساند. بهسرما با سابقه ای بیشتر از ۳۰ سال شریک تجاری مناسبی برای کسب و کار شماست. همچنین رعایت کردن همه نکات در طراحی هایپرمارکت، پیدا کردن محصولات توسط مشتریان و کارکنان را آسان می نماید. گروه آرکو، با به کارگیری افرادی خبره، طراحی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت و طراحی هایپرمارکت و تولید تجهیزات فروشگاهی شما را برعهده می گیرد.

از قفسه‌های میوه و سبزیجات ویژه در طراحی هایپر مارکت برای بارگذاری میوه‌های حجیم و سنگینی مانند هندوانه نیز استفاده سبک شناسی معماری می‌شود. یک مثال دیگر از قفسه‌ها و رگال‌های ویژه پوشاک و کیف و کفش را می‌توان مثال زد. این قفسه‌ها معمولا در هایپرمارکت‌ها به نحوی طراحی می‌شوند که دید کاملی از تمامی محصولات ایجاد کنند.

  • چیدمان درست در طراحی هایپر مارکت‌ها، تاثیر به‌سزایی در فروش بیشتر و رضایت مشتریان دارد.
  • البته بین همه این نکات تعیین مسیر حرکت مشتری از ابتدا تا نقطه پایان یکی از مهمترین موارد است.
  • مطالعات نشان داده است که وقتی مصرف کنندگان زمان بیشتری را در فروشگاه می‌گذرانند، تجربه بهتری دارند و بیشتر خرج می‌کنند.
  • از نکات دیگری که باید در طراحی فروشگاه به آن توجه کرد مسیریابی و نوع نورپردازی می باشد.

مطالب مرتبط