آموزش سئو محتوا به صورت کامل و حرفه ای️ | xeroseo

اسم آن برگرفته از برگ درختانی است که همواره در طول سال دارای برگ‌های سبز هستند. یک استراتژی خوب در بروزرسانی محتوای قدیمی بروزرسانی و بهبود محتوای مطالب همیشه سبز موجود در سایت است. محتوای تولید شده در بازاریابی محتوا در کانال های مختلفی منتشر می‌شود. سایت، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… کانال‌های مختلف انتشار محتوا برای جلب توجه کاربران است اما مهمترین کانا انتشار محتوا برای بسیاری از کاربران سایت است. اینجاست که کانتنت مارکتینگ و سئو با هم ارتباط پیدا می‌کنند و هردو به یکدیگر نیاز دارند.

۱۶. محتوای آموزشی طولانی منحصربه‌فرد

آنالیز کردن این موضوع باعث می‌شود تا بتوانید سئو محتوا را به‌خوبی رعایت کنید. توجه کردن به صفحه اصلی، منوها، زیرمجموعه دسته‌بندی‌ها و… باعث می‌شود تا بتوانید لینک‌سازی داخلی را به بهترین شکل ساختاربندی کنید که این مورد باعث افزایش بهینه‌سازی سایت خواهد شد. کلمات کلیدی در سئو محتوا به چند بخش مختلف تقسیم می‌شوند.

آموزش سئو محتوا در 10 قدم ساده

تحقیق کلید واژه یک تکنیک است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان موتور های جستجوگر مورد استفاده قرار می گیرد. این تکنیک به شما کمک می کند موضوعاتی را که کاربران شما علاقه مند هستند بر اساس داده های موتور جستجو پیدا کنید. اگر سایت شما خبری است و هدفتان فقط تولید مقاله است، پس باید برروی تولید محتوا با ارزش تمرکز کنید و بیشتر در بهینه سازی محتوای بخش مقالات خود فعالیت نمایید. پس می‌شه نتیجه گرفت که اگه کسب‌وکار ما جایگاه خوبی توی نتایج سرچ گوگل داشته باشه، مخاطب‌های زیادی رو می‌تونه جذب کنه.

http://atours.ir

راستی قبل از مجله خبری زیرو سئو محتوا حتماً رتبه‌های اول گوگل در آن کلمه را چک کنید تا بتوانید کاملتر و با کیفیت تر از آن‌ها بنویسید. اگر سوالی دباره سئو محتوا دارید حتماً در قیمت کامنت همین مقاله بپرسید. تولید محتوای بدون سئو مثل این است که شما بهترین و با کیفیت‌ترین اجناس را برای برای مغازه‌تان بیاورید ولی آن‌ها را در انبار نگهدارید و مشتری شما هیچوقت نبیند.

  • مهم این است که تکرار کلمه کلیدی در متن طبیعی باشه، میزان طبیعی بودن با توجه به کلمه و نوع محتوا متفاوت است.
  • از متا دیسکریپشن ها برای خلاصه و جمع بندی کردن پست خود استفاده کنید.
  • یا حجم بازدید از محتوای منتشر شده بر روی سایت بسیار بیشتر شود.بدین ترتیب باید جذابیت تگ عنوان نیز مد نظر تولید کننده محتوا باشد.
  • پس از انجام تحقیق کلمات کلیدی، لیستی از کلمات خواهید داشت که مخاطبان مورد نظر شما در حال جستجوی آن‌ها هستند و کسب رتبه در آن‌ها برای شما مهم است.
  • این توضیحات می‌تواند کاربر را نیز تحت تاثیر قرار داده و او را به کلیک بر روی لینک ترغیب کند.
برخی این کار را دوست ندارند، اما واقعیت این است که با باز شدن لینک در یک زبانه یا پنجره جدید، کاربر ممکن است بعدا دوباره به سایت شما مراجعه کند و زمان بیشتری را در سایتتان سپری کند. در حالی که اگر این کار را نکنید، ممکن است که کاربر به کلی سایت شما را فراموش کند. در صورتی که نیاز به آموزش کاربران در مورد برند، صنعت یا حوزه تخصصی خود دارید بهتر است به توضیح معنا و مفهوم عبارات تخصصی بپردازید و توضیح شفاف، ساده و قابل فهمی از موضوع ارائه دهید.

مطالب مرتبط