آموزش سئو محتوا سطح مبتدی تا تخصصی کاملا تست شده و 100% تضمینی | xeroseo

اکثر مجله خبری زیرو سئو سایت ها، پر از چیزهایی هستند که موجب حواس پرتی کاربران می شوند و هیچ ارزشی را به آنها منتقل نمی کنند. برخی از این حواس پرتی ها شامل ساید بار، تبلیغات یا پاپ آپ های (pop-up) بی ربط می شوند. به توجه کاربرانتان احترام بگذارید و چیزهایی را در اختیارشان بگذارید که به خاطر آن وارد سایت شما شده اند.

بهینه سازی محتوا چیست؟

ما در تیم سئو محتوا در خدمت شما عزیزان هستیم تا در این رابطه پاسخی در خور و شایسته را تقدیم حضور تان نمائیم. اما بگذارید این را ابتدا بیان کنیم تولید محتوا یونیک، تولید محتوای حرفه ای، و تولید محتوا جذاب کار هر کسی نیست و نیاز است به تجربه فراوان در این زمینه. پر واضح است که تمامی افراد و تیم هایی که در زمینه تولید محتوا، سئو سایت، طراحی گرافیکی سایت، و … فعالیت می کنند بر این اعتقادند که بهترین هستند و رقیبی ندارند در این بازار کسب و کار. برای اینکه بتوان بر این امر صحه گذاشت که یک تیم به عنوان بهترین تیم تولید محتوا شناخته می شود می بایست رزومه و کار های قبلی را مورد بررسی دقیق داد تا هیچ شکی در این زمینه باقی نماند. تیم سئو محتوا رزومه ای فوق العاده در زمینه تولید محتوا و سئو سایت دارد که می توانید به راحتی شاهد آن باشید.

  • استفاده از حداقل یک تگ H2 ضروری است اما تگ‌های بعدی فقط بر حسب نیاز باید استفاده شوند.
  • این کار باعث می‌شود تا مخاطب سر خط مطالب را گم نکند و دچار سردرگمی نشود.
  • تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیاز به دانش و تخصص کافی در حوزه کاری مربوطه داشته تا بتوان متوجه شد که کار بر روی چه کلماتی میتواند به سئوی سایت کمک کند.
  • تحقیق کلمات کلیدی یا کیورد ریسرچ سنگ بنای یک استراتژی سئوی محتوای موفق است.
استفاده زیاد از کلمات کلیدی در متن، دیگر مانند قبل کاربرد ندارد و حتی ممکن است به سئو صفحات شما آسیب برساند. امروزه بیشترین تمرکز بر روی تجربه کاربری ، تعامل او و تشویق آنها به اشتراک گذاری محتوا است. به این منظور، شما نیاز دارید تا محتوای منحصر به فرد و کاربر محور برای مخاطبان خود فراهم کنید.

http://atours.ir

به علاوه، چندرسانه ای در جالب و جذاب تر شدن محتوای شما خیلی کمک می کند. همانطور که گفته شد، نوشتن محتوای طولانی می تواند یک مزیت رقابتی برای شما باشد. از Google Suggestion برای پیدا کردن کلمات کلیدی Long tail استفاده کنید.

افزایش اعتبار

يادتان باشد كه ٨٠٪‏ كاربران در اينترنت، فقط عناوین را می خوانند و از آن فراتر نميروند. به همين دليل است كه بايد براي ساخت يك عنوان تاثير گذار، زمان بگذاريد. نکته دیگری که آموزش سئو محتوا باید به آن توجه کرد، این است که پس ازپس از آماده شدن محتوایتان بايد عنوان را آزمايش، اصلاح و بهينه كنيد. با توجه به اولويت هاي مخاطب هايتان ميتوانيد محتواي منحصر بفرد و عميق تري داشته باشيد. اكثر كسب و كارها هيچ تلاشي براي ضبط ويدئو يا فايل صوتي و غيره نمي كنند. اينكه فقط پشت ميز بنشينيد و يك مقاله بنويسيد، كار سختي نيست!

بهینه سازی پاراگراف ها

مطالب مرتبط