سئو محتوا چیست؟ چک لیست اصول محتوای سئو شده الو کانتنت | xeroseo

هرچند نمی‌توان تنها عامل مجله خبری زیرو سئو و مهم رتبه‌گرفتن صفحه در گوگل را سئو محتوا دانست، اما نمی‌توان به این راحتی از اثری که در این زمینه می‌‌گذارد، چشم‌پوشی کرد. هیچ‌گاه نمی‌توان نقش انتشار محتوای باکیفیت را در رتبه‌گرفتن نادیده گرفت. از طرفی سئو هم نقش انکارناپذیری در موفقیت سایت ایفا می‌کند.

تفاوت سئو با تولید محتوا در چیست؟

برای ساده‌سازی این فرآیند، می‌توانید از ابزار Topic Research استفاده کنید. ابتدا یک ایده کلی که فکر می­کنید ممکن است بین مخاطبان شما طنین انداز شود را تایپ کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک سرویس تحویل غذای سالم هستید، ممکن است بخواهید با موضوع «رژیم غذایی سالم» شروع کنید. همچنین می­توانید موقعیت جغرافیایی مورد نظر را انتخاب کنید.

  • در دوره آموزش سئو در اصفهان تمامی اصول سئو محتوا را در جلسات مجزا به صورت عملی آموزش داده می شود.
  • در شرایط ايده آل، شما فقط كلماتی را مورد هدف قرار مي دهيد كه بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرند، اما اين روش هميشه جواب نمي دهد.
  • الگوریتم گوگل رتبه بندی سایت شما را تا حد زیادی بر اساس محتوایی که منتشر می کنید تعیین می کند.
  • ابتدا شما می توانید case study را بنویسید و به طور متناوب آن را آپدیت کنید و به منابع معتبر ارجاع دهيد.
هدف آن ارائه یک توضیح کوتاه از مقاله شما برای موتورهای جستجو است. یک توصیف خوب، توصیفی است که می تواند محتوای مقاله را توضیح دهد. اگر هدف فروشگاه شما، فروش محصولات به صورت اینترنتی است، پس باید محتوای آن صفحات را بهینه نمایید و از تگ های مناسب در بهینه سازی استفاده نمایید.

دلایل انتخاب تیم سئو محتوا جهت خدمات تولید محتوا، سئو سایت، و طراحی گرافیکی سایت

محتوایی است که بصورت طبیعی در عناوین آن از کلمات کلیدی استفاده شده است. اگر برای بار اول است که برای مردم می‌نویسید از کلمات کلیدی هدفمند در عناوین خود استفاده کنید. به عنوان مثال ویکی پدیا یک منبع خوب از نظر گوگل است و مهم نیست که معلم مطالعات اجتماعی دبیرستانتان در مورد ویکی پدیا چه گفته است. محتوایی است که از نظر نتایج جستجو ایده آل است، ایرادهایی که دارد ایرادهای معمولی است یا فریم‌های زمانی آن در هدرهای پایینی قرار داشته باشند. سعی کنید در محتوای خود پیش بینی امید، ترس و نگرانی‌های مخاطب خود را بکنید.

تحقیقات کلمات کلیدی

هدف این است که شکاف‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را با محتوای معتبر، مرتبط و با کیفیت پر کنید. در اینجا منظور از شکاف، هر موضوعی است که در صفحات نتایج برتر گوگل پوشش داده شده‌اند، اما در محتوای شما موجود نیست. بعد از دیدن دوره سئو محتوایی چه دوره ایی رو پیشنهاد می‌کنید؟ برای آموزش بهتر محتوا در دیجیتال مارکتینگ.

http://atours.ir

مطالب مرتبط