آیا باید روی کلمات کلیدی با حجم صفر تمرکز کنید؟


در این پرسش از یک سئو، مونا می پرسد:

آیا باید از یک کلمه کلیدی استفاده کنیم حتی زمانی که داده های حجم یا مشکل کلمه کلیدی نداریم؟ گاهی اوقات هیچ اطلاعاتی در مورد وجود ندارد [tool name redacted] در مورد برخی از کلمات کلیدی؟”

سوال عالی مونا!

و پاسخ این است که بله، زمانی که برای شرکت شما منطقی است، باید بر روی کلمات کلیدی حجم جستجوی صفر تمرکز کنید.

اگر از شما خواسته شد، چهار مثال برای ایجاد یک مورد تجاری وجود دارد، “چرا باید روی سوالاتی تمرکز کنیم که هیچ کس به دنبال آنها نیست؟”

  1. شما یک ساختار سایت می سازید.
  2. مشتریان ممکن است بپرسند، و این راه حلی برای آنها و مشتریان آینده فراهم می کند.
  3. بازاریابی مجدد برای کسی ارزان تر از پرداخت هزینه تمام نقاط تماس است.
  4. سوال ممکن است حجم جستجو نداشته باشد، اما پاسخ ها برای عبارت اصلی که حجم جستجوی قابل توجهی دارد نشان داده می شود.

بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از این مثال ها بیندازیم.

1. شما در حال ساختن یک ساختار سایت هستید

در سایت‌های تجارت الکترونیک و سایت‌هایی که برای برندسازی ساخته شده‌اند، تعداد صفحات و محتوای اصلی وب‌سایت معمولاً محدود است.

با داشتن این موضوعات مرتبط با کاری که شرکت یا سازمان شما انجام می‌دهد، می‌توانید از کلمات کلیدی و موجودیت‌های حجم جستجوی صفر برای ایجاد محتوای مرتبط با موضوع استفاده کنید.

این محتوا به موتورهای جستجو و مشتریان بالقوه کمک می کند تا بدانند شما چه کار می کنید و کدام صفحات این راه حل ها را ارائه می دهند.

همانطور که محصول یا خدماتی را ذکر می‌کنید یا نشان می‌دهید، می‌توانید صفحه تبدیل را با یک پیوند داخلی منبع کنید. این یک راه طبیعی برای ساخت ساختار سایت برای سئو و کمک به بازدید کننده وب سایت در همان زمان است.

و اگر صفحه از منابع با کیفیت بک لینک دریافت کند، می تواند صفحات دیگر شما را برای افزایش سئو بیشتر تقویت کند.

نکته حرفه ای: فقط به این دلیل که یک ابزار نشان می‌دهد که حجم جستجو صفر است، به این معنی نیست که افراد جستجوگر صفر هستند.

اگر تجربه ای با کیفیت ایجاد کنید، می توانید به وب سایتی تبدیل شوید که به عنوان روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان به دنبال منابع هستند.

2. چون مشتریان سوال می کنند

یک ابزار سئو نمی داند که مشتریان شما چه می پرسند. آنها فقط می توانند انواع مختلفی از سوالات را مطرح کنند و در مورد تعداد افرادی که به طور فعال در حال جستجو هستند، فرضیاتی ایجاد کنند.

با تیم پشتیبانی مشتری خود صحبت کنید و پایگاه داده سوالات چت زنده را دریافت کنید.

اگر مشتریان شما فعالانه این سؤالات را می پرسند و سؤال یا عبارت در ابزارهای سئو نشان داده می شود، به این معنی است که در واقع حجم جستجو وجود دارد – و احتمالاً یک حجم جستجو نیز زیاد است.

یک کلمه کلیدی با هدف بالا با 100 جستجو ماهانه می تواند درآمد بیشتری نسبت به یک عبارت کم هدف با 10000 جستجو داشته باشد، زیرا فرد در قیف فروش بیشتر است و به دنبال تبدیل است.

نکته حرفه ای: از آنجایی که می‌دانید آن شخص به دنبال پاسخی خاص است و تیم پشتیبانی مشتری شما نشان داده است که چه چیزی به سؤال پاسخ می‌دهد و مشتری را تبدیل می‌کند، در مقایسه با فردی که در تاریکی عکس می‌گیرد و به تحقیق آنلاین می‌پردازد، مزیت مبتنی بر داده‌ها دارید.

یکی از گزینه ها ایجاد یک پست وبلاگ اختصاصی برای موضوع است.

اگر نحوه بخش وجود دارد، سعی کنید یک نمایش ویدیویی اضافه کنید و به دنبال نتایج YouTube و Google Video بروید.

و اگر چیزی است که مردم می‌پرسند و مستقیماً با استفاده از یک محصول یا خدمات مرتبط است، آن را به متن صفحه محصول یا خدمات خود اضافه کنید، زیرا ممکن است به نرخ تبدیل بالاتری منجر شود. این همچنین می تواند افزودنی خوبی برای یک پرسش متداول باشد.

با پاسخ دادن به این سؤالات برای افرادی که قصد خرید با شما یا استفاده از خدمات شما را دارند، می توانید به آنها اطلاع دهید که در مکان مناسبی هستند.

این امر حجم کاری پشتیبانی مشتری را کاهش می دهد زیرا آنها چندین بار به یک چیز پاسخ نمی دهند و به شبکه های اجتماعی و تیم های PPC دارایی جدیدی برای جذب افراد می دهد.

3. بازاریابی مجدد ارزان تر از خرید است

اگر بتوانید شخص را از طریق سئو وارد کنید، می توانید آنها را با پیکسل های بازاریابی مجدد تگ کنید.

به جای مناقصه برای کلمات کلیدی بزرگ در جایی که به بودجه هنگفتی نیاز دارید، می‌توانید فرد را در بالاترین سطح در قیف فروش تگ کنید و آن‌ها را با یک پنی به دلار بازگردانید.

مزیت اضافه شده در اینجا این است که شما به آنها راه حلی در محتوا ارائه دادید، بدون اینکه فروش سختی داشته باشد. اگر کارتان را خوب انجام دهید، اعتماد آنها را جلب می کنید.

اکنون، همانطور که تبلیغات بازاریابی مجدد شما به آنها نشان می دهد، شما قبلاً اعتبار و اعتماد ایجاد کرده اید و می توانید آنها را به پست های مرتبط تر یا تبدیل های مستقیم بازگردانید.

اما این همه به موضوع و جایی که فرد در قیف فروش شما قرار دارد بستگی دارد.

4. محتوای شما می تواند برای عبارات بزرگتر نمایش داده شود

حتی اگر عبارت طولانی یا سوال حجم جستجو ندارد، عبارت حجم کوتاه‌تر را در موتور جستجو در حالت ناشناس تایپ کنید. ممکن است متوجه شوید که این سؤال در موارد زیر ظاهر می شود و می توانید ترافیک را از آن دریافت کنید:

  • مردم همچنین می پرسند.
  • جستجوهای مرتبط
  • فیلم های.
  • پانل های دانش
  • دیگر.

اگر عناوین این ها یا پاسخ ها با موضوع شما یکسان است، می توانید با ایجاد یک تجربه کاربری مرتبط تر و بهتر، آنها را جایگزین کنید. حتی اگر عبارت شما حجم جستجوی صفر دارد، همچنان برای عبارتی با 20000 جستجو ماهانه نشان داده می شود. این ترفندی است که ما با برخی از مشتریان خود که سایت های جدیدتری دارند و برای ایجاد لینک آماده نیستند، استفاده می کنیم.

برای ارائه راه حلی برای موضوع، به آنچه گم شده، اما مورد نیاز است، نگاه کنید و آن را ایجاد کنید. اگر سایت های برتر فعلی پاسخ عالی دارند، اما پاسخ زیر کرک مدفون است، محتوایی ایجاد کنید که ابتدا پاسخ را بدهد و سپس راه حل های بیشتری ارائه دهد.

نکته حرفه ای: من گاهی اوقات این کار را در یوتیوب انجام می دهم. من به دنبال ویدیوهایی می گردم که در نتایج برتر برای عبارات بزرگ نشان داده می شوند و سپس به دنبال این هستم که ببینم بعد از هر کدام چه چیزی پخش می شود.

از آنجا من مطالعه می‌کنم که چرا این ویدیوها توصیه می‌شوند، چه چیزی را از دست داده‌اند، و ویدیوهای دیگر چه اشتراکاتی با آنها دارند.

سپس، ویدیوی بهتری ایجاد می‌کنم و سعی می‌کنم بدون رفتن به عبارت اصلی، بیننده را جذب کنم.

در نتیجه

بله، کلمات کلیدی حجم صفر جستجو ارزش دنبال کردن را دارند، اما تنها در صورتی که به کسب و کار شما مرتبط باشند.

آن‌ها می‌توانند تبدیل‌ها را برای افراد موجود در قیف شما افزایش دهند، توسط کانال‌های متعدد استفاده شوند و ترافیکی را که ابزارهای سئو در نظر نمی‌گیرند به ارمغان بیاورند.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: رومن سامبورسکی/شاتراستاک





منبع

مطالب مرتبط