انواع شیشه های ساختمانی ویژگی ها و کاربرد های آن ها در صنعت ساخت و ساز نماتولز-آریس تفلون

به طوری که در محدوده دمایی منفی 40 درجه تا بیش از 280 درجه سانتیگراد قادر به حفظ کارایی و مقاومت خود خواهد بود. از همین رو کاربردهای پارچه تفلونی یا فایبرفلون در شرایطی که مقاومت دمایی زیاد حائز اهمیت است، مشهود و با اهمیت می باشد. کاربردهای پارچه تفلونی یا فایبر فلون به عنوان یک محصول نسوز و شناخته شده در صنایع مختلف، بسیار زیاد و گسترده می باشد. این پارچه از ترکیب الیاف شیشه و پارچه فایبرگلاس با تفلون نسوز ساخته می شود که منجر به افزایش مقاومت گرمایی و کاهش هدایت دمایی آن تا حد بسیار زیادی شده است. به همین دلیل نقش و اهمیت آن در صنایع مختلف، بسیار پررنگ و حائز اهمیت می باشد.

خرید محصولات نسوز در تهران

برای تولید شیشه لمینت، معمولاً دو لایه شیشه معمولی با لایه های میانی به یکدیگر متصل می شوند تا پیوندهای قوی و دائمی ایجاد کنند، لایه های میانی به پشتیبانی از شیشه کمک می کنند و ضخامت و دوام بیشتری را ارائه می دهند. شیشه های لمینت در ضخامت های مختلفی وجود دارد و می توان با استفاده از ترکیب ها یا پوشش های مختلف شیشه (مقاوم در برابر نور خوشید یا حرارت) برای دستیابی به خواص مفیدی مانند افزایش عایق یا انتشار کم ایجاد کرد. از آنجا که درصد زیادی از احتمال انتخاب یک کالا توسط مشتریان به جذابیت بسته‌بندی آن بستگی دارد کارتن‌های لمینتی شرایطی را فراهم کرده‌اند که فروشندگان و تولید کنندگان بتوانند این کار را به بهترین نحو انجام داده و به درآمد و سود بالایی دست پیدا کنند. ویژگی‌های این کارتن‌ها می‌تواند شرایطی را فراهم کند که تولیدکنندگان بتوانند با صادرات محصولات، موفقیت خود را بازارهای بین‌المللی نیز تضمین کنند. در ساخت و تولید کارتن‌ها ورق‌های فلوت C و E به دلیل استحکام و مقاومت خوبی که دارند از بیشترین کاربرد برخوردار هستند.

انواع پارچه تفلون دار

انواع شیشه های ساختمانی ویژگی ها و کاربرد های آن ها در صنعت ساخت و ساز نماتولز-آریس تفلون از روکش های مدرن چند منظوره در محصولات شیشه ای پیشرفته مدرن استفاده می شود. پله‌ها، اجزای ثابتی درخانه هستند که در عین ثبات تحرک را القا می‌کنند. پله ها، به تنهایی می‌تواند المانی برای دکوراسیون منزل باشند چه بهتر که این قسمت را بلوری کنید تا نشان‌دهنده حرکت باشد که علاوه بر داینامیک نمودن تصویرتان، می‌تواند درک خوبی از مقیاس‌ها به بیننده بدهد. این پله شیشه ای باعث می‌شود که راه پله از نظر بصری حجمی اشغال نکند. هنگامی که شیشه در مقابل ضربات و فشارها ایمن‌تر از سایر مصالح مرسوم ساختمانی باشد، حرکت روی یک کف شیشه‌ای با محاسبات و اجرای صحیح یک حس هیجان فوق‌العاده را ایجاد می‌نماید و در عین حال کف را از قالب‌های تکراری خارج می‌کند و شکل جدیدتری به خود می‌گیرد.

نوعی ماسه خاص با فشار بر روی شیشه پاشیده می شود و سبب مات شدن شیشه می شود. شرکت ها و سازمان ها، از شیشه های سندبلاست برای ایجاد طرح، لوگو، برند و یا شعار تجاری استفاده می کنند. که بصورت 24 ساعته بتوانند از خدمات فنی و مشاوره ما برای انتخاب محصولات و یا اطلاع از مشخصات فنی قطعات با امکان بهره مندی از خدمات مهندسی نما استفاده نمایند. انواع شیشه مات برقی در ایران بسیار کم مورد استفاده قرار میگیرد اما در آینده برای ایجاد مکان های عمومی و خصوصی در لحظه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از ویژگی های مهم شیشه رفلکس ، ایجاد خاصیت آینه ای با کاهش نفوذ نور خورشید می باشد که از یک طرف همانند شیشه معمولی و از سمت دیگر همانند آینه عمل میکند. شاید شیشه طرح دار را دیده باشید این شیشه معمولا برای ساختن فضای خصوصی به طور مثال به عنوان پنجره های حمام و توالت مورد استفاده قرار میگیرند.

کارتن‌های سینگل فیس رولی و کارتن‌های سینگل فیس صفحه‌ای دو نوع مختلف این کارتن‌ها محسوب می‌شوند. کاریرد پارچه تفلون دار گسترده شده و توسط هنرمندان و صنعتگران حوزه چاپ نیز مورد استقبال قرار گرفته است. در صنعت چاپ مخصوصا چاپ های سفارشی روی پارچه و یا همان اکسپنشن جوینت پارچه ای از این محصول در مراحل استفاده می کنند. در کل آزمایشگاه های صنایع مختلف ترجیحا قسمت رویی میز ها و نیز کابینت های محیط آزمایشگاهی با پارچه تفلون دار پوشانده می شود.

  • پارچه تفلون دار کاملاً بدون مواد آزبست بوده و استفاده آن برای بدن انسان هیچ‌گونه ضرری ندارد.
  • شیشه فلوت را می توان به صورت اولیه و یا به صورت فراوری شده و با افزایش کارایی‌های جدید مورد صنایع تفلون استفاده قرار داد.
  • از معایب نماهای شیشه ای می توان افزایش بیش از حد دمای داخلی ساختمان در فصول گرم و معتدل سال، احساس عدم آسایش حرارتی در فصول سرد سال و مصرف زیاد انرژی و آلودگی هوا را بیان کرد.

مطالب مرتبط