سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟ | xeroseo

ما سعی می‌کنیم، جدیدترین مجله خبری زیرو سئو‌ها برای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل را در اختیار شما قرار دهیم. سئو درون صفحه به کنترل مستقیم کدها یا محتویات وبسایت شما شامل متن، تصویر، پیوند و … مرتبط می‌شود؛ به طور کلی هر چیزی که در سایت خود بارگذاری می‌کنید مربوط به سئو درون صفحه می‌شود. این روش پایه تمام تلاش‌های بهینه‌سازی است زیرا جایی است که شما بیشترین کنترل را روی آن دارید. هر گونه تغییری را که شما در محتویات سایت خود ایجاد می‌کنید در نتایج جستجو تاثیرگذار خواهد بود. بنابراین، خیلی مهم است که روش سئو درون صفحه به درستی قبل از سئو بیرون صفحه، انجام شود.

Crawling چیست و چگونه عمل می‌کند؟

محتویات موجود در صفحات ایندکس شده، می‌توانند در صفحه نتایج جستجو برای جستجو‌های مرتبط به نمایش در‌آیند. در واقع، وب سایت تازه بوجود آمده حکم نوزادی را دارد که لازم است از سلامتش اطمینان حاصل شود و قطعا مدت زمانی طول می‌کشد تا چنین اطمینانی حاصل شود. دلیل بوجود آمدن این فیلتر از سوی گوگل، این است که وبسایت‌های جدید ممکن است به اندازه قدیمی‌ها مرتبط و مفید نبوده یا حتی اسپم باشند. این جلوگیری از به نمایش در‌آمدن وبسایت‌های تازه تاسیس در صفحات نتایج جستجو، به گوگل زمان می‌دهد تا کیفیت آن وبسایت‌ها را ارزیابی کرده و با اسپم مبارزه کند. Google Ads راهی موثر برای افزایش ترافیک و سوق دادن مشتریان بالفعل به سمت کسب و کار خودتان، در بهترین زمان ممکن است. یعنی زمانی که بیشترین احتمال خرید وجود دارد؛ زمانی که مشتری‌ها در جستجو‌ی محصولات یا خدماتی هستند که شما ارائه می‌دهید.

وقتی یک صفحه در بخش exclude قرار می‌گیرد دلیل آن نیز ذکر میشود. مثلا ممکن است نوشته باشد crawled currently not indexed یعنی صفحه توسط گوگل دیده شده ولی هنوز ایندکس نشده است. ما باید از انواع انکر تکست استفاده کنیم تا لینک سازی طبیعی باشه. در تجارتی که قواعد آن به سرعت در حال تغییر هستند زمان ارزش بسیاری زیادی دارد. اگر در کنار تولید محتوا به فکر ایجاد ارتباط واقعی با مخاطب خود باشید، شانس بیشتری برای موفقیت خواهید داشت. این نکته نشان میدهد که یک متخصص سئو، پیش از آنکه به شناخت گوگل و الگوریتم های آن بپردازد باید مخاطب خود و ادبیات او را شناسایی کند.

  • هنر است چون شامل تکنیک‌های کپی رایتینگ، تجربه کاربری، شناخت نیاز مخاطبین و محتوای تاثیرگذار است.
  • شما می توانید با توجه به نیاز خود از یک روش مناسب استفاده نمایید.
  • در بخش settings هم می‌توانید گزارش‌های زیادی را مشاهده کنید و البته چند کار هم انجام دهید.
  • برخی محتواها در نسخه موبایل پنهان می‌شوند و چون گوگل نسخه موبایل را یک نسخه کامل می‌داند، آن محتواها از چشم گوگل مخفی می‌ماند.
  • اما آیا تنها هدفی که سئو دارد همین است؟ آیا سئو تنها به دنبال بالا بردن رتبه‌ ی سایت است؟ با ما همراه باشید تا دیگر اهداف سئو را به شما معرفی کنیم.

پیشنهاد می شود جهت اینکه کمترین آسیب به سئو شما وارد شود این تغییرات به مرور زمان انجام شود تا بتوانید بازخورد آن را مشاهده نمایید. با افزایش ترافیک موبایل، جستجوی محلی به بخش اساسی موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط تبدیل شده است. سئو تکنیکال به تمامی جنبه های فنی وب سایت که روی سئو تاثیر گذار است، می پردازد. مواردی از قبیل هاست، سرعت وب سایت، نقشه xml، روبات و ده ها استراتژی دیگر که می تواند در سئو تکنیکال پیاده سازی شود. در اصطلاحات فني اين حوزه، سئو کلاه – سفيد به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد.

http://atours.ir

اولین قدم در سئوی سایت این است که بدانید مخاطبان شما چه کلماتی جستجو می‌کنند و چه کلماتی برای مخاطبان سایت شما مهم هستند. باید کلیدواژه‌های مناسب را انتخاب کنید، متناسب با آنها محتوا تولید کرده و بهینه سازی را شروع کنید. کلیدواژه مناسب در واقع کلمه‌ای است که مخاطبان و مشتریان سایت شما در گوگل وارد می‌کنند. گوگل از بیش از ۲۰۰ فاکتور برای رتبه بندی سایت‌ها استفاده می‌کند و الگوریتم‌های گوگل دائما در حال تغییر هستند.

چه روش‌هایی برای ساخت نقشه سایت وجود دارد؟

مطالب مرتبط