بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک در سئو سایت و اقدامات لازم برای دریافت بک لینک باکیفیت سئوف-بک لینک گلدلینک

برای آنکه همه چیز از نظر گوگل طبیعی به نظر برسد، بهتر است فرآیند لینک سازی را آهسته اما پیوسته دنبال کنید. به عنوان مثال اگر تصمیم دارید ۱۰بک لینک خارجی برای سایت در یک ماه ایجاد کنید، بهتر است که این تعداد را در ۳۰ روز تقسیم کنید. در این صورت نه تنها گوگل را به تغییرات ایجاد شده مشکوک نکرده اید، بلکه راحتتر میتوانید تغییرات ناشی از لینک ایجاد شده روی سئو سایت را بررسی کنید. بله، داشتن بک لینک‌های نوفالو یکی از ویژگی‌های طبیعی لینک پروفایل هر سایتی است و همچنان برای سئو سایت مفید است.

  • زمانی که صفحه جدید یا پستی ایجاد می‌شود، ربات‌های گوگل آن را کراول می‌کنند.
  • هر چقدر ارتباطات عمومی خود را افزایش دهید می توانید بک لینک های زیادی از طرف این کمپین ها دریافت نماید.
  • یا بعبارتی، اغلب بهتر است لینک بیلدینگ در سایت‌های مختلف اتفاق بیفتد نه در یک سایت.
  • مثلا یک پخش‌کننده مواد غذایی، می‌تواند از رستوران‌هایی که مشتری‌اش هستند، اگر سایت داشته باشند، بک لینک بخواهد.
  • به طور مثال در عکس زیر، تصویر سمت چپ، یک عبارت را در صفحه نشان می‌دهد که یه یک سایت لینک شده است.
من خودم یه سایت مجله ای دارم و تازه شروع به کار کردم، یه چند ماهی میشه، در کنارشم تو یه شرکت محتوا تولید می کنم. بله، اطلاعات مربوط به دوره های آموزشی وبسیما در سایت آکادمی وبسیما دنبال کنید. چرا گوگل لینک محصولم رو در بالای صفحه اول و در بخش تصاویر نشون میده؟ در حالیکه این اصلا به درد من نمیخوره و باید در بین 5 لینک اول نمایش داده بشه! در وبمستر جایگاه پیج مربوط به این لینک 5 هست ولی هیچ اثری ازش نیست جز عکس محصول در تصاویر بالای صفحه! سازمان‌های پیشرو و هدفمند با آموزش‌های سازمانی فرادرس، فرصت رشد و ارتقای مهارت را برای کارکنان خود فراهم ساخته‌اند. علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهره‌گیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیک‌های صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد.

معرفی نشریلا به عنوان پلتفرم عالی جهت رپورتاژ آگهی، انتشار بررسی محصول و معرفی خدمات

این روش از دریافت بک لینک، بیشترین تاثیر را دارد و از نظر گوگل نیز هیچ مشکلی ندارد. همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، یکی از مهمترین فاکتورها در سئو سایت لینک بیلدینگ است. کاری بسیار سخت و زمان‌بر که اگر به درستی انجام شود، می‌تواند رتبه سایت را تا حد زیادی ارتقا دهد.

اعتبار سایت بالا

بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک در سئو سایت و اقدامات لازم برای دریافت بک لینک باکیفیت سئوف-بک لینک گلدلینک

اگر قصد دارید افراد بر روی لینک وب‌سایت شما کلیک کنند باید محتوایی ایجاد کنید که ارزش کلیک کردن داشته باشد. در مطلب «تولید کننده محتوا کیست و چگونه کارشناس تولید محتوا شویم؟» به خوبی در مورد نحوه تولید محتوای مناسب و اثرگذار صحبت کردیم. تا اینجا می‌دانیم که بک لینک سایت چیست و چه مواردی برای رسیدن به بک‌لینک با کیفیت اهمیت دارند. در ادامه یاد می‌گیریم که چگونه بک لینک بگیریم تا سایت ما رتبه بهتری در نتایج گوگل پیدا کند.

اعتبار دامنه (DA) سایت هدف را بررسی کنید

1 – بلاگرهایی را در حوزه کاری خود بیابید که احتمالا مشتاق هستند بدانند چه چیزی برای ارائه دارید. اگر شما یک محصول ارائه‌دهنده اطلاعات می‌فروشید که مثلا به افراد یاد می‌دهد چطور خودشان صابون درست کنند، عباراتی مانند “ساخت صابون” یا “ساخت صابون در منزل” را جستجو کنید. برای اینکه نشان دهید واقعا شخصی هستید که معمولا به سایت شما ‌بکلینک داده می‌شود، بدون اینکه شما از آنها درخواست کرده باشید رضایت کاربران را نمایش دهید.

به جز این مورد، سایت‌هایی وجود دارند که دارای انجمن‌های بحث و گفتگو هستند و کاربران زیادی عضو آنها هستند. از این راه هم می‌توانیدکار بک لینک‌سازی پروفایل را انجام دهید. نوشتن پست‌ مهمان یک راه عالی و آزمایش شده جهت دریافت بک لینک برای وب اموزش بک لینک زدن (https://goldlink.ir/what-is-backlink/) سایت شما است. بسیاری از وب‌سایت‌ها یک حساب یا یک بخش مخصوص نوشتن برای کاربران ارائه می‌کنند که در آن هر کسی می‌تواند مقاله بنویسد و منتشر کند. آن‌ها حتی به شما اجازه می‌دهند به سایت خود لینک دهید، چه در بخش بیوگرافی نویسنده و چه در متن محتوا. یکی از بهترین روش‌هایی که برای بک لینک‌سازی رایگان و باکیفیت استفاده می‌شود، بک لینک محتوایی است.

مطالب مرتبط