دیجی آهن قیمت روز آهن استعلام آنلاین قیمت آهن آلات | brassonline

شمش فولادی اولین محصول قابل حمل و جابه‌جایی به دست آمده از فرایندهای فولاد‌سازی (پس از استخراج آهن و تولید فولاد خام) است که به‌صورت جامد و در ابعاد قابل حمل می‌باشد. در حقیقت فرایند شمش سازی یکی از فرایندهای میانی نورد فولادها است که ماده‌ی اولیه‌ی صنایع پایین‌دستی محسوب می‌شوند. لوله مانیسمان یا لوله بدون درز، بخاطر ساختار و مواد اولیه و نحوه تولید آن، از موارد پر مصرف و بسیار کارآمد در زمینه های گاز کشی ساختمان، برج ها، صنایع نفت و گاز و.. این محصول در رده­، طول، سایز و ضخامت مختلف توسط دو تولید کننده داخلی، تولید و مابقی به صورت وارداتی هستند که به فروش می رسند. یک شرکت ساختمانی سهامی خاص، تاسیس سال 1387 بدون رتبه ، دارای نام 3 سیلابی و دارای… آهن، عملیات خاکی ، تسطیح اراضی، سد سازی، زه کشی، حفاری و مطالعات ژئوتکنیک، طراحی و اتوماسیون…

  • کاهش تقاضا در چین و شکل گیری کانال های متعدد فروش غیر رسمی فلزات و غلات در بازارهای جهانی توسط دو کشور اوکراین و روسیه منجر به تضعیف هر چه بیشتر بازار آهن و دیگر فلزات صنعتی در بازارهای جهانی شده است.
  • دارای کیفیت بالایی هستند و به‌همین‌دلیل بررسی روزانه قیمت میلگرد اهواز درب کارخانه و بنگاه، اهمیت بالایی برای فعالان این حوزه دارد.
  • میلگرد مقاومت بسیار بالایی در برابر نیروهای کششی و چرخشی دارد و از این رو می تواند مکملی برای بتن محسوب شود.
کارخانه تیرآهن اهواز، تیرآهن‌های خود را در اندازه‌های متنوعی ازجمله 14، 16، 18، 20 و… با توجه به اینکه تیرآهن‌ها در سه سایز 14، 16 و 18 تقاضای بیشتری دارند، با قیمت بالاتری در بازار خریدوفروش می‌شوند. علاوه بر اندازه، پارامترهای دیگری هم بر قیمت تیرآهن اهواز مؤثر هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به نرخ دلار، قیمت جهانی مواد فولاد و میزان عرضه و میخ و پیچ تقاضا اشاره کرد. کارخانه‌ی نورد کوثر، توانسته این مقطع را در گرید‌های A1، A2، A3 و در سایز‌های 10 الی 32 تولید کند. میلگرد کوثر سایز 14 که از گرید A3 و آجدار است، جزو پر‌فروش‌ترین مقاطع کشور است و به‌همین جهت بسیاری از فعالان حوزه ساخت‌و‌ساز، قیمت میلگرد اهواز به‌روز را دنبال کرده، تا در مناسب‌ترین شرایط بازار، خرید خود را نهایی کنند.

قیمت روز میلگرد کوثر اهواز

طبق آمار، در سالی که گذشت نسبت به سال ۱۴۰۰، میزان صادرات فولاد ایران افت قابل توجهی را تجربه کرده است. سیمان با معامله یک میلیون و 225 هزار تن، فولاد با دادوستد 360 هزار تن و آهن اسفنجی با معامله 145 هزار تن صدرنشینان هفته دوم اردیبهشت بودند. تا قبل از بازار امروز، شاخص کل بورس رشدی بالغ بر ۶۵ درصدی داشته و همین موضوع در تحلیلگران و کارشناسان بازار سرمایه این نگرانی را ایجاد کرده بود که ممکن است یک شوک ناگهانی موجب ترس و خروج پول از بازار شود. بنابرین امروز با یک کاهش ۳.۷۵ درصدی، بیش از ۹۵ هزار واحد شاخص کل ریزش کرده و به محدوده ۲.۴۴ میلیون واحدی و شاخص فلزات اساسی هم ریزش بیش از ۴/۴ درصدی به کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی بازگشت.

بنگاه آهن راد اهواز

با عضویت در خبرنامه آهن کو ، از آخرین قیمت آهن و فولاد در اینباکس خود باخبر شوید … قیچی میلگرد بُر، بسیاری از صنایع جهت تولید محصولات ازانواع میلگرد استفاده می کنند که بدین… این محصول در هفته پایانی فروردین به کانال قیمتی ۹‌هزار تومان عقب نشست و با نرخی کمتر از بهای فروش… فردا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ اولین روز برگزاری این همایش بزرگ در محل هتل المپیک تهران با حضور تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان، صاحب‌نظران و فعالان اقتصادی این حوزه است.

دیجی آهن قیمت روز آهن استعلام آنلاین قیمت آهن آلات | brassonline گروه ملی صنعتی فولاد ایران دارای 6 کارخانه شامل کارخانه فولادسازی، کارخانه نورد کوثر اهواز، کارخانه نورد تیر آهن، کارخانه لوله سازی، کارخانه ماشین سازی و کارخانه نورد میلگرد و مفتول می‌باشد. این مجتمع در سال 1342 تأسیس و ظرفیت تولید سالانه آن 65 هزار تن در سال است. میلگرد کوثر اهواز؛ یکی از محصولات مهم کارخانه‌ی نورد کوثر است که در سال 1381 تأسیس شده و در سال 1383 به بهره‌برداری رسیده است. این کارخانه مقاطع سبک فولادی نظیر ناودانی، نبشی، تسمه و میلگرد را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات مدرن تولید می‌کند. این کارخانه توانسته تولید سالانه‌ی خود را تا به امروز به 550 هزار تن برساند.

آهن فروشی اهواز

مطالب مرتبط