راهنمای نام گذاری‌ پردازنده‌های AMD | asilight

در طی چندین سال گذشته استفاده از پردازنده های AMD رشد بسیار چشمگیری داشته است. فرضا شما در تصویر زیر آمار پردازنده های کلاس دسکتاپ در طی بازه زمانی 2012 تا 2022 را می‌بینید که همواره اینتل برتری داشته است اما از سه ماهه اول 2019 رشد AMD در بازار شروع شده است. ویدیو پروسسور VP 1000 دارای ورودی تصویر متعدد اعم از پورت hdmi – dvi – vga – cvbs می باشد که توسط این پورت ها قادر خواهید بود محتوای خود را به دستگاه ویدیوپروسسور ارائه دهید.

البته در مورد مک بوک ها و پردازنده های M2 اپل هم جلوتر توضیح خواهیم داد. با توجه به نیاز هر کسب و کاری به تبلیغات و فروش و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود و جمع کردن مشتریان بیشتر در هر زمینه ای تبلیغات یکی از بهترین شیوه های شناساندن کسب و کار خود به مردم لیستن | LISTEN می باشد . از قابلیت های ویدیوپروسسور وی پی 1000 شرکت لیستن میشود به فریز کردن تصویر – سیاه کردن تصویر نمایشگر – نایش دو تصویر بصورت همزمان روی نمایشگر اشاره کرد. رزولوشن خروجی دستگاه ویدیو پروسسور 2.65 میلیون پیکسل پشتیبانی می شود که توسط دو عدد خروجی dvi به کارت سندر منتقل می شود. حداکثر ارتفاع قابل پشتیبانی 2000 پیکسل و حداکثر عرض قابل پشتیبانی 3960 پیکسل باشد . ویدیوپروسسور vp1000 دارای دوعدد خروجی dvi جهت اتصال به کارت سندر و یک عدد خروجی vga جهت نمایش تصویری خروجی کار روی مانیتور می باشد.

Intel Coffee Lake Core i5-8600 CPU

راهنمای نام گذاری‌ پردازنده‌های AMD | asilight فالنیک با دارا بودن بزرگ‌ترین لابراتوار تعمیر سرور و تجهیزات شبکه و کارشناسان متخصص، آماده خدمت‌رسانی برای تعمیر انواع سرورهای ایستاده و رک مونت است. تمامی ابزار موردنیاز برای تعمیر و تست تجهیزات شبکه در مرکز سرور فالنیک در اختیار مهندسین فالنیک قرار دارد. در مقایسه این دو مدل می‌توان گفت که AMD a10 برق بیشتر مصرف می کند و در نتیجه گرمای بیشتری تولید می‌کند. کارایی آن در تمامی کارها بالا نیست و بیشتر در کارهای گرافیکی و اورکلاکینگ حرفی برای گفتن دارد.

ویدیو پروسسور مدل VP620

با توجه به قیمت، کارایی و المان‌های مختلف، پردازنده Intel Core i5–12600K بهترین انتخاب در پردازنده‌های برند intel در زمینه گیمینگ است اما اگر به یک پردازنده‌ی amd نیاز داشتید، AMD Ryzen X جایگزینی مناسبی است. اگر مایلید از کارت های گرافیکی دو هسته‌ای برای بازی استفاده ‌کنید، AMD را توصیه می‌کنیم. درنهایت، متوسط کاربران اداری کامپیوتر ممکن است با چنین مقولاتی اصلاً مواجه نشوند. از آنجایی که آنها به واکنش کلی سیستم بیشتر بها می‌دهند عملکرد ضعیف پردازنده آنچنان موضوع مهمی برای آنها محسوب نمی‌شود چرا که واکنش صحیح و مناسب سیستم به حافظه، هارد درایو و عوامل دیگر بستگی دارد. سی پی یو های Intel Core i7 و Ryzen 7 از نمونه سی پی یو های این رده هستند.

  • در این جدول به مقایسه پردازنده های موبایل سامسونگ ، شیائومی، اپل، هواوی و دیگر برندهای سازنده گوشی پرداخته‌ایم.
  • حافظه داخلی SSD این محصول از ۱ ترابایت تا ۴ ترابایت را شامل شده و می‌توانید چندین فیلم 4K را در آن جای دهید.
  • مدل Core i7 دقیقا برعکس AMD a10 است یعنی برای کارهای عمومی خوب است نه برای گرافیک و بازی؛ و برق کمتری مصرف می‌کند.

دارای پورت SDI پشتیبانی از دو سندر داخلی و چهار سندر با استفاده از اتصال شبکه ورودی و خروجی VGA پشتیبانی از HDMI و…. در نظر داشته باشید اولد سامسونگ هنوز وارد بازار نشده و به احتمال زیاد از اولد ال جی گرانتر خواهد بود. انتخاب سایز تلویزیون همواره مسئله مهمی در فرایند خرید است به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در بخش‌های بعدی پرفروش ترین سایز تلویزیون را برای‌تان شرح دهیم. قیمت نواندیشان بیشتر به قیمت ماژول LED آن بستگی دارد و ماژول LED نیز بدلیل تراکم پیکسل و کیفیت ساخت تنوع بسیار زیادی دارد. تلویزیون های شهری از نظر ابعاد ، تراکم پیکسلی ، نوع چیپ و … متفاوت هستند. برای ارتباط با فیبر نوری ، در محل هم چنین در محل اپراتور نیاز به مبدل های فیبر نوری و مدیا کانورتر می باشد.

CPU: Intel Xeon E5-2699 V4

مطالب مرتبط