سئو چیست؟ مهم ترین نکات 2023 که باید از SEO بدانید! | xeroseo

از اسکیما مارک‌آپ در مجله خبری زیرو سئو خود استفاده کنید تا گوگل قادر به کسب اطلاعات اضافی و هرچه بیشتر راجع به محتوای شما باشد. بنابراین وقتی به سراغ این فرمت‌های غنی‌تر می‌روید، لازم است از تگ‌های متا مناسب نیز استفاده کنید تا هم گوگل و هم افرادی که از مشکلات مربوط به بینایی رنج می‌برند متوجه شوند محتوای مورد نظر راجع به چیست. علاوه بر این می توانید نسخه‌ای متنی از همان تصاویر و ویدیوها داشته باشید تا نظر آن‌هایی که مطالعه را ترجیح می‌دهند را نیز جلب کنید. خوشحالیم که این بخش مورد توجه شما قرار گرفته و تلاش میکنیم که با جمع آوری نظرات بیشتر ارزش و کارایی آن را تا حد امکان افزایش دهیم. خوشحالیم که محتوای این صفحه از نظر شما مفید و کاربردی بوده است. ما تلاش کردیم که نقطه نظرات افراد مختلفی را جمع آوری کنیم و همچنان در حال تکمیل و به روزرسانی این صفحه هستیم.

در یک مطالعه که اخیرا بر روی ۱,۷۵۴,۹۵۷,۶۷۵ پاپ‌آپ انجام شد، در حالی که میانگین نرخ تبدیل وب‌سایت ۳٫۰۹% بود، تاثیر پاپ‌آپ‌ها حدودا ۳ برابر بهتر بود و به طور متوسط ​​۹٫۲۸% نرخ تبدیل داشتند. پاپ‌های مزاحم معمولا تمام یا بیشتر صفحه را اشغال می‌کنند و به صورت ناگهانی و بدون درخواست کاربر؛ در صفحه ظاهر می‌شوند. صفحات بینابینی همان پاپ‌آپ‌ها هستند و چنانچه اصولی و طبق قوائد گوگل استفاده نشوند باعث آسیب به سئو می‌شوند. شاید تنها Cyrus Shepard در سایت moz به این موضوع پرداخته است و کلیک پایانی را یکی از سیگنال‌های حیاتی سئو می‌داند.

✔️ تولید محتوای با کیفیت = ورزش هدفمند و مستمر

سعی کنید که کلمه کلیدی مدنظر را در ابتدای تایتل قرار دهید. تایتل یا عنوان یک صفحه بسیار اهمیت دارد، چرا که می‌تواند کاربر را متقاعد کند که روی سایت شما کلیک کند یا خیر. همیشه سعی کنید باتوجه به حوزه فعالیت کسب و کار، از تعداد مناسبی تصویر و ویدیو در صفحه بهره ببرید. محتوای بصری روی ذهن کاربر اثرگذارتر بوده و از سوی دیگر، زمان ماندگاری کاربر در صفحه را افزایش می‌دهد. محتوای خوب باتوجه به حوزه کاری سبب می‌گردد که اعتمادسازی بهتر و سریعتر ایجاد گردد و گوگل نیز به طبع آن، رتبه و جایگاه بالاتری به شما اختصاص می‌دهد.

http://atours.ir

حال اگر این موتورها نتوانند سایت و محتوای شما را در پایگاه‌های خود پیدا کنند، در نتیجه علاقه‌مندان و کاربران نیز به سایت شما هدایت نخواهند شد. آنچه مسلم است، مفهوم سئو سایت با لینک سازی گره خورده و لینک سازی یک عمل دستی است و کاری که با دخالت مستقیم انسان انجام گیرد امکان خطا هم دارد. بنابراین، تبدیل شدن ناخواسته سئو کلاه سفید به سئو کلاه خاکستری تا حدی قابل توجیه خواهد بود. اولین بار در اواسط دهه ۱۹۹۰،موتورهای جستجواقدام به فهرست کردن وب سایت‌ها کردند. دهه 1990 زمانی بود که استفاده از موتور‌های جستجو در میان مردم رواج پیدا کرده بود. در آن زمان موتورهای جستجویی از جمله Infoseek، Daum، Alta Vista و Yahoo در میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار بودند.

مفهوم سئو

درست است که موضوع دامین اتوریتی از طرف گوگل ارائه نشده است اما بررسی‌ها نشان داده است اکثر سایت‌هایی که اتوریتی بالاتری دارند در رتبه مناسب‌تری نیز قرار گرفته‌اند. همه می‌دانند که موثرترین انکر تکست آن است که دقیقا همان کلمه کلیدی صفحه مقصد باشد. و البته اسپمرها هر روز روش‌های جدیدی برای ساخت بک‌لینک‌های مصنوعی پیدا می‌کنند و گوگل سعی می‌کند با آن‌ها مبارزه کند. بستن آن در تلفن همراه دشوار یا غیرممکن است و صفحه را برای کاربران موبایل بی‌فایده می‌کند.

  • برای شروع کار خود نیازمند یک استراتژی مشخص و دقیق خواهیم بود.
  • Sitemap یا نقشه سایت، همانطور که از اسمش می‌توان فهمید، نقشه‌ای از سایت شماست که به موتور‌های جستجو در پیدا‌کردن، کرال کردن و ایندکس کردن تمام محتوا‌های موجود در وبسایت شما کمک می‌کند.
  • در این روش؛ یک فرد با تجربه و کارنامه‌دار برای تولید محتوای سایتتان استخدام می‌شود.
  • این کار سبب می‌شود درصورتی که کاربر یکی از تایتل‌های شما را جستجو کرد، شما هم به عنوان پیشنهاد به کاربر نمایش داده شوید.
  • و سئوی کلاه خاکستری مطرح می‌شود تا با دانستن آن‌ها بتوانید روش‌های بهتری را برای پیاده‌سازی سئوی سایتتان انتخاب کنید.

مطالب مرتبط