سئو چیست؟ راهنمای کامل مفاهیم سئو + دانلود چک لیست SEO نوین | xeroseo

پیشنهاد می‌کنم هاستتون رو عوض کنید و اگر از CDN ایرانی استفاده می‌کنید هم اون رو غیرفعال کنید. در جای جای مقاله خود از تصاویر، اینفو گرافی، جدول، و سایر المان‌های جذاب بصری برای ایجاد فضای تنفس و استراحت به کاربر استفاده کنید. تو بعضی از سایت ها نوشته الان دیگه کار نمیکنه این قابلیت و گوگل نشون نمیده.

مهارت‌های لازم برای متخصص سئو

قبولش برام سخت بود، اما با مجله خبری زیرو سئو به دلایل منطقی شما در قسمت سوم این راهنما، من کاملا توجیه شدم. چند وقته که ازین تکنیک استفاده می کنم و انصاف هم نتایج خوبی گرفتم. مشکل من اینکه شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو زیادی در وب وجود دارند. فعالیت بر روی سئو خارجی نیاز به استراتژی خوب و صبر و حوصله زیادی دارد. اگر هم زمان زیادی صبر کرده و چنین نتیجه ای را مشاهده کرده اید، احتمال جریمه شدن توسط گوگل نیز وجود دارد.

لینک دهی در صفحات سلسله مراتبی

به طور خلاصه این دو ابزار اطالاعات مفیدی به شما می‌دهند که می‌توانید از آنها برای بهبود وب‌سایت‌ها استفاده کنید. تمام موتورهای جستجو ربات‌هایی دارند که کار آنها کرال کردن و یا همان اسکن کردن وب‌سایت‌ها و صفحات آن است. کرال کردن صفحات وب‌سایت، محتوای شما را در نتایج جستجو قرار می‌دهد. مجموعه وب جوان از سال 1397 تا سال 1399 در 4 پروژه سئو و بهینه سازی کامل ( 0 تا 100 ) اثر گذار بوده و در 12 پروژه نیز به عنوان مشاور وارد عرصه کاری شده است.

  • لینک سازی داخلی شما و همچنین تمامی موارد که در داخل سایت شما انجام می‌شود و کاربر با آن ارتباط مستقیم دارد، باید با پارامترهای سئو داخلی همخوانی داشته باشد.
  • در صورت جریمه شدن، این وب سایت شماست که تحت تاثیر قرار می گیرد، نه وب سایت شرکت سئو شما.
  • در پیوند داخلی دو نوع مسیر وجود دارد – یکی مطلق و دیگری نسبی.
  • ما در دوره جامع سئو نوین از مقدماتی تا پیشرفته سئوی ساست را آموزش داده‌ایم؛ از مفاهیم سئو گرفته تا سئو داخلی و فنی، خارجی، تحقیق کلمات کلیدی و کار با ابزارها.
پیشنهاد می‌کنم همین حالا یا بعد از مطالعۀ این مقاله چک‌لیست سئوکه در پایان برای شما گذاشته‌ایم را دانلود کنید و اگر امکانش بود پرینت بگیرید. با این چک‌لیست می‌توانید به صورت منظم کارهای سئوی سایتتان را انجام دهید و پس از پایان هر بخش آن را علامت بزنید. وبسایتی که در نتایج نخست یا حداقل صفحه اول نتایح جستجو دیده نمی‌شود دقیقاً وضعیت مشابهی با انسان گیر افتاده ته چاه دارد.

http://atours.irچک لیست سئوی داخلی نمیتواند بدون بهینه سازی تصاویر تکمیل شود. نه تنها از نظر حجمی باید عکس ها را بهینه سازی کنید بلکه از نظر متا دیتا نیز باید بهینه شوند. مطمئن شوید نام عکس و تگ alt و title و کپشن بخوبی برای بهبود سئو بهینه شده اند. در سال ۱۳۹۷ محتوا همچنان با قدرت یک پادشاه به یکه تازی در عرصه سئو ادامه میدهد.

به‌عنوان یک استراتژی بازاریابی[ویرایش]

مطالب مرتبط