۱۸ تا از ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران نیمه شب | allescape

تجربه مکانی هیجان‌انگیز و شبیه به آنچه در بازی‌های ویدئویی و فیلم‌ها دیده‌اید را این بار به‌طور واقعی و به‌همراه دوستان و خانواده‌تان در اتاق فرار اپیک اسکیپ به آل اسکیپ دست خواهید آورد. سناریوی بازی در این مجموعه به‌ این صورت است که طوفانی سنگین سبب می‌شود زندگی مردم شهر کوچکی به‌ نام مین که در حوالی کوهستان زندگی می‌کنند از هم بپاشد. شما به‌عنوان بازیکن این بازی پس از وقوع طوفان به‌طرف شهر حرکت می‌کنید تا از فروشگاه شهر مقداری خرید کنید. برای افرادی که به بازی‌های گروهی و دسته‌جمعی علاقه بسیاری دارند، اتاق فرار رتسل روم گزینه‌ ایدئالی است.

  • البته با پرداخت هزینه حداقل نفرات گروه که سه نفر می باشد.
  • تیم شما می‌تواند جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های شما باشد.
  • پس گیم مستر اتاق فرار ترسناک باید انقدر کاربلد و خوش صحبت باشه که شما رو جذب کنه و بعضی وقتا لحن خودش رو جوری تغییر بده که ترس وجود شما رو فرا بگیره.

باید با هوش و خلاقیت معماهای مختلفی را طی زمان مشخصی حل نمایید تا بتوانید راه خروج از اتاق را پیدا کنید. این اتاق از دکوراسیون و صداگذاری بسیار جذابی بهره گرفته است تا فضا و داستان بازی به خوبی به بازیکنان منتقل شود. و حالا شما و دوستانتون كه گاها برای سرگرمی و خوشگذراني دست به کارهاي عجیب و غریب و ترسناکي میزنید . بعد گذشت حدود ١٠ سال از اتفاق شوك آور اين خانه ، اطلاعاتي به دست آورده اید که خانه اي متروکه در شرق تهران وجود دارد براي سرگرمي ، كنجكاوي و ترساندن دیگر دوستانتان قرار میگذارید تا که شبانه وارد خانه شوید…. برای رزرو اتاق‌ فرارهای اسکیپ روم می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید. اگر قبلا یکی از مجموعه فیلم‌های ارّه را دیده باشید دیگر با میزان استرس و خشونتی که در آن وجود دارد قطعا آشناید.

۱۸ تا از ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران نیمه شب | allescape نسل بعدی مازها (هزارتوهای پرپیچ و خم) در باغ‌های انگلستان به چشم می‌خورند؛ باغ‌هایی که در قرن ۱۶ پس از میلاد مسیح، حصارهایی از گیاهانی مانند شمشاد داشتند. در آن دوره، ورود و خروج موفق از این مازها، مراسمی برای خاندان سلطنتی و مهمان‌های آن‌ها بود؛ چالشی جذاب برای شرکت‌کنندگان که از آن به‌عنوان سرگرمی یاد می‌کردند. شما همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه هرکدام از مراکز اطلاعات بیشتری درباره تمهیدات بهداشتی آن‌‌ها به دست بیاورید. • پیشنهاد می‌شود که لباسی بر تن کنید که نه نگران کثیف شدن آن باشید و نه نگران پاره شدن آن.

۱. انیگما | حس دلهره‌آور ترشح آدرنالین در اتاق های فرار تهران

توجه داشته باشید که ایستگاه مترو برج میلاد تهران در خط هفتم مترو تهران شما را از هر نقطه پایتخت که باشید به برج میلاد ببرد. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.

اتاق فرار دیم اسکیپ

افزونه‌های دیگری مانند دلهره، هیجان هم در اتاقهای فرار وجود دارند که ما تجربه کردن آنها را هم به شما پیشنهاد میکنیم. بله در مجموعه، فضای کافه بازی‌های رومیزی وجود دارد با انواع متنوع بازی ها و نوشیدنی ها که میتوانید اوقات خوشی را سپری کنید. و از بین دوستان، خانواده یا همکارانتون میتونن انتخاب بشن تا یک تیم سه تا شش نفره تشکیل بدید. برای حل کردن این معماها با خود کاغذ و قلم داشته باشید، تا بتوانید اطلاعاتی که در طول بازی کسب می کنید را یادداشت نمایید.

مطالب مرتبط