مایکروسافت بینگ کدهای کوپن را به جستجوهای خرید اضافه می کند


مایکروسافت بینگ در حال اضافه کردن حاشیه نویسی های جدید به نتایج جستجوی خرید است، از جمله کدهای کوپن فعال برای وب سایت های خرده فروشان.

اکنون هیچ ترسی از دست دادن فرصتی برای پس انداز در هنگام خرید آنلاین وجود ندارد. اگر کوپن یا تبلیغی در دسترس باشد، بینگ مستقیماً در SERP به شما خواهد گفت.

مایکروسافت در یک پست وبلاگ می گوید:

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا هنگام خرید آنلاین از کوپن ها یا تبلیغات ویژه چشم پوشی می کنید؟ یا شاید حتی به این فکر نکردید که ممکن است تخفیف در دسترس باشد، و از دست داده اید! بینگ اکنون این اطلاعات را در جستجوهای خرید در اختیار شما قرار می‌دهد – حاشیه‌نویسی‌هایی که به‌خوبی در نتایج جستجوی شما قرار گرفته‌اند، بدون نیاز به نصب افزونه یا افزونه مرورگر (کوکی‌های شخص ثالث باید فعال شوند).

در اینجا مثالی از نحوه ظاهر کوپن جدید در Bing آمده است:

مایکروسافت بینگ کدهای کوپن را به جستجوهای خرید اضافه می کنداعتبار تصویر: اسکرین شات از blogs.bing.com/search/، اوت ۲۰۲۲.

به سادگی بر روی حاشیه نویسی کلیک کنید، روی Copy & go کلیک کنید، و همانطور که معمولاً انجام می دهید به خرید ادامه دهید. کوپن به طور خودکار برای خرید در هنگام تسویه حساب اعمال می شود.

این ویژگی در سراسر ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، آلمان و فرانسه در دسترس است.

سایر به روز رسانی ها برای حاشیه نویسی

حاشیه نویسی انتخاب اخلاقی

در به روز رسانی دیگری برای حاشیه نویسی در جستجوهای خرید، Bing در حال گسترش برچسب انتخاب اخلاقی به مناطق بیشتری است.

بینگ حاشیه نویسی انتخاب اخلاقی را برای برجسته کردن انتخاب های مد سازگار با محیط زیست، نوآوری یا تجارت منصفانه نشان می دهد.

مایکروسافت اطلاعات بیشتری را در پست وبلاگ خود ارائه می دهد:

«بر اساس برنامه مد اخلاقی Good On You®، رتبه‌بندی انتخاب اخلاقی بر اساس تأثیر یک برند در سه حوزه است: مردم، سیاره و حیوانات. برای اطلاعات بیشتر روی هر حاشیه‌نویسی انتخاب اخلاقی که در نتایج جستجوی شما یافت می‌شود کلیک کنید.

حاشیه نویسی تاریخچه قیمت

مایکروسافت به جستجوگران یادآوری می کند که اخیراً حاشیه نویسی تاریخچه قیمت را در Bing در دسترس قرار داده است.

حاشیه نویسی تاریخچه قیمت، همانطور که در مثال زیر نشان داده شده است، به شما امکان می دهد تعیین کنید که آیا زمان خوبی برای خرید یک محصول خاص است یا خیر.

مایکروسافت بینگ کدهای کوپن را به جستجوهای خرید اضافه می کنداعتبار تصویر: اسکرین شات از blogs.bing.com/search/، اوت ۲۰۲۲.

در این مثال، قیمت ثابت است و نسبت به بالاترین قیمت خود کمی کاهش یافته است. این اطلاعات به شما این امکان را می دهد که بدانید بیش از آنچه باید برای محصول پرداخت نمی کنید.

از طرف دیگر، اگر قیمت بالاتر از حد معمول باشد و سابقه نوسان داشته باشد، ممکن است تصمیم بگیرید که خرید را متوقف کنید.

وقتی همه می‌توانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، این به‌روزرسانی‌های بینگ مطمئناً به نتایج جستجو افزوده می‌شوند.


منبع: بینگ

تصویر ویژه: mangpor2004/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط