مجله 20 ساله SEO و موتور جستجو [Podcast]


سفر از دوران نوزادی SEJ تا امروز

بیستمین سالگرد ماست! در این قسمت ویژه یادبود، در حالی که با بنیانگذار ما، لورن بیکر می نشینم، یک سفر هیجان انگیز به برخی از اولین روزهای بازاریابی سئو و جستجوی جستجو داشته باشید.

برای نوستالژی بیایید و برای جواهرات پنهان بمانید، همانطور که لورن در مورد تکامل 20 ساله الهام‌بخش مجله موتور جستجو منعکس می‌کند. ما به نقاط دیدنی فراموش نشدنی، داستان‌های پشت صحنه و بینش‌های انقلابی که صنعت و پوشش ما را شکل داده است، پرداختیم.

حکایات فریبنده و بازتاب های تکان دهنده لورن تصویری جسورانه از گذشته، حال و آینده سئو را ترسیم می کند.

به ما بپیوندید تا میراث خارق العاده ژورنال موتورهای جستجو را جشن بگیریم و نسل جدیدی از نوآوری های دیجیتال را الهام دهیم.

ما به موفقیت قابل توجهی دست یافته ایم، به ویژه از زمانی که در سال 2010 با آلفا برند مدیا تحت رهبری جنیس و برنت همکاری کردیم. هدف اصلی ما گسترش دامنه SEJ بود. با وجود تغییرات مختلف، یک چیز ثابت مانده است – تعهد ما به آزمایش مداوم. -لورن بیکر، 17:17

زمانی که می نوشتم، تمایل طبیعی من این بود که یک خلاصه یا یک بخش ضمنی را در پست قرار دهم. من سؤالاتی از قبیل: “این اطلاعات برای بازاریابان چه معنایی دارد؟”، “چگونه می توان این اطلاعات را در کمپین SEO شما ادغام کرد؟” یا چگونه می توانید این را در کارهای روزانه خود بگنجانید؟ -لورن بیکر، 15:34

برخی از برنامه های مورد علاقه من آنهایی هستند که از بازاریابان روزانه، عمدتاً بازاریاب های داخلی دعوت کرده ایم تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. آنها درباره چگونگی کارکرد کارها از منظر سازمانی و درون سازمانی بحث می کنند. حتی زمانی که در بسیاری از کنفرانس‌ها شرکت می‌کردم، به ویژه از جلسات داخلی یا سازمانی لذت می‌بردم. به عنوان یک مشاور یا نماینده آژانس، به من کمک کرد تا فرآیندهای فکری، چالش‌ها و مبارزاتی را که بازاریابان داخلی با آن روبرو هستند را درک کنم، که ارتباط من با مشتریان و فروش را بهبود بخشید. -لورن بیکر، 24:54

[00:00] – مبدأ و چشم انداز اولیه مجله موتور جستجو
[07:15] – تغییرات کلیدی در سئو از زمان راه اندازی sej
[11:33] – تاثیر افزایش رسانه های اجتماعی بر استراتژی سئو
[15:34] – استفاده از اخبار سئو در کمپین های بازاریابی
[16:31] – اهمیت آزمایش در سئو و بازاریابی
[17:17] – رشد و تکامل SEJ با رسانه برند آلفا
[18:29] – درس گرفتن از اشتباهات گذشته و تصمیمات اشتباه
[20:22] – حفظ یکپارچگی و دقت ویرایشی SEJ
[21:12] – مرتبط نگه داشتن SEJ در میان پیشرفت های هوش مصنوعی
[24:02] – تاثیرگذارترین مصاحبه انجام شده در پادکست
[27:04] – تکامل چالش های پیش روی بازاریابان
[30:40] – تاثیر هوش مصنوعی و SGE بر آینده سئو
[32:02] – از بین بردن افسانه مرده سئو
[38:13] – افتخارآمیزترین لحظات پس از دو دهه در SEJ
[41:04] – برنامه های آینده برای حرفه شخصی SEJ و لورن
[42:43] – امکان چت ربات هوش مصنوعی لورن بیکر
[44:55] – تسلط بر پوشش خبری بدون اولین بودن
[45:47] – ایجاد اخبار همیشه سبز برای مخاطبان
[47:55] – ایجاد محتوای جذاب برای موضوعات کمتر هیجان انگیز
[49:58] – تأثیر گرایش ها بر فرآیند تولید محتوا
[51:13] – تأثیر SEJ بر جهان بینی و رویکرد کاری لورن داشته است

در اوایل، من با چندین شرکت که می خواستند وبلاگ راه اندازی کنند، همکاری کردم. با این حال، آنها مردد بودند زیرا باور نداشتند که چیز ارزشمندی برای بحث کردن دارند. -لورن بیکر، 47:55

ترافیک جستجو و جستجو از زمانی که به عنوان یک معیار بیهوده در نظر گرفته می شود به تمرکز بیشتر بر روی دم بلند و تبدیل محور تبدیل شده است. -لورن بیکر، 27:13

تنها چیزی که در مورد این صنعت دوست دارم این است که دائماً در حال تغییر است. من دوست دارم در جستجو، فناوری و هر چیز دیگری در بالای همه چیز بمانم، بنابراین به این زودی ها جایی نمی روم. به رشد این توله سگ کمک می کنم. -لورن بیکر، 42:16

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal

ارتباط با لورن بیکر:
با لورن بیکر آشنا شوید: یک پیشگام در بازاریابی دیجیتال، مغز متفکر پشت مجله موتورهای جستجو (SEJ) و صاحب قدرت در سئو. او به‌عنوان بنیان‌گذار SEJ، نیروگاهی از بینش‌ها و اخبار پیشرفته سئو ساخت و به چراغی برای بازاریابان و علاقه‌مندان به صنعت در سراسر جهان تبدیل شد.

اما اشتیاق لورن برای برتری دیجیتال در SEJ متوقف نمی شود. او به عنوان یک مشاور در رسانه برند آلفا، چشم انداز استراتژیک را به هر تصمیمی تزریق می کند، و به طور مداوم مرزهای آنچه را که در رسانه های دیجیتال ممکن است پیش می برد.

در راس Foundation Digital، Loren crafts استراتژی های بازاریابی دیجیتال را سفارشی می کند که موفقیت کسب و کار را دوباره تعریف می کند. تمایل او به راه حل های نوآورانه، همراه با درک دقیق او از نبض صنعت، او را به عنوان یک رهبر پویا و تاثیرگذار متمایز می کند.

با لورن در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker

با آماندا زانتال وینر، سردبیر مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/Amanda_ZW
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/amandazantalwiener/





منبع

مطالب مرتبط