مهم‌ترین اهداف سئو چیست و در روند بهبود سایت و کسب و کار ما چه نقشی خواهد داشت؟ | xeroseo

قبل از اقدام به انتشار پست یا مقاله ای در وب سایت خود ،نگاهی به اصول مورد نیاز در سئو داخلی بی اندازید. در مقالات گذشته در رابطه با اینکه سئو و بهینه سازی سایت چیست و چرا دارای اهمیت میباشد، صحبت کردیم. خوب با یسری از بهترین تکنیک های سئو داخلی آشنا شدید، حالا بریم سراغ تکنیک های سئو خارجی. لینک دهی به سایر مطالب یا محصولات وب‌سایت خودتانسعی کنید در هر مطلب ۲ تا ۵ لینک به سایر مطالب داشته باشید.

Dwell Time یا Time on Page چیست و چرا در سئو اهمیت دارد؟

چراکه بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجو در این شیوه از بهینه سازی، در گروی بهینه سازی صفحات برای کاربران است. فرآیند سئوی داخلی یا On Page Seo علاوه بر انتشار محتوای مرتبط و باکیفیت، شامل مواردی ازقبیل بهینه سازی عنوان، تگ‌ها و تصاویر است. با سئوی داخلی ، شما وب سایتتان را برای کاربران کاربردی‌تر و باارزش‌تر می‌سازید.

  • به همین دلیل گوگل تبدیل به پرطرفدارترین موتور جستجو در اینترنت شده‌است.
  • این دو نوع سئو برای سایت شما کلیدی هستند، زیرا رتبه شما را در نتایج جستجوی گوگل بهبود می دهند.
  • اصول سئو همچنان در حال تکامل است و موتورهای جستجو هنوز هم به دنبال اضافه کردن پارامترها و الگوریتم‌‌های جدید در سال 2019 هستند.
  • شاید اولین اصطلاحی که باید با مفهوم آن آشنا باشیم خود کلمه سئو باشد.
  • مهمترین کاربرد های سئو سایت این است که مانند یک جادو عمل میکند و شما میتوانی راه صد ساله را یک شبه بروید.
از سیستم عامل اندروید تا سرویس ایمیل و ده‌ها سرویس دیگر مثل مرورگر کروم، مجله خبری زیرو سئو آنالیتیکس و… گوگل به اقیانوسی از اطلاعات مردم و رفتار کاربران دسترسی دارد. اگر فرض را بر این بگذاریم که گوگل فقط از اطلاعاتی که از نظر قوانین حریم خصوصی مشکلی ندارند، باز هم اطلاعات زیادی باقی می‌ماند که برای تحلیل رفتار کاربران کافی است. در سال 2015 گوگل رسماً اعلام کرد، سایت‌هایی که ریسپانسیو یا همان واکنش‌گرا نباشند به جایگاه‌های پایین‌تر نتایج گوگل نزول خواهند کرد. ریسپانسیو بودن سایت به این معنی است که وقتی صفحه را کوچک و بزرگ می‌کنید، یا در دستگاه‌های دیگری مثل موبایل و تبلت آن را باز می‌کنید، ساختار ظاهری آن بهم نریزد.

منابع و ابزارهای معتبر برای یادگیری سئو

از آنجاییکه این کد‌ها مستقیما روی سرور اجرا می‌شوند، هر بار که صفحات دینامیک بارگذاری شوند، سرور امکان تولید محتوایی جدید را خواهد داشت. در‌نتیجه، محتوای این صفحات برای افراد مختلف، متفاوت نمایش داده خواهد شد. از صفحات دینامیک برای سایت‌های هواشناسی یا سایت‌های ارائه دهنده قیمت ارز و سهام که باید اطلاعات متفاوتی را در زمان‌های مختلف ارائه دهند، استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که زمان بیشتری طول می‌کشد تا صفحات دینامیک در مقایسه با صفحات استاتیک بارگذاری شوند.

http://atours.ir

شما برای این که بتوانید این چالش را حل کنید باید به تکنیک‌های سئو تکنیکال متوسل شوید. به عنوان مثال یکی از ساده‌ترین نکاتی که برای افزایش سرعت سایت از آن استفاده می‌شود. البته این کاهش حجم باید به نحوی باشد که به کیفیت سایت آسیبی وارد نکند. شما بواسطه هد بندی مناسب محتوای خود می‌توانید با موتورهای جستجو ارتباط بهتری برقرار کنید.

مطالب مرتبط