7 نکته قدرتمند سئو داخلی برای تیم های کوچک در سال 2023


این پست توسط Shutterstock حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله مربوط به خود اسپانسر است.

رسانه با کیفیت بالا جزء اصلی استراتژی سئو داخلی شما است.

هنگامی که صاحب یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​(SMB) هستید، کیفیت محتوای بصری شما می تواند تفاوت عمده ای در نحوه درک مخاطبان هدف از محصولات و خدمات شما ایجاد کند.

در سال 2023، تصاویر با کیفیت بالا، گرافیک ها و سایر رسانه های نسل بعدی کلیدهای سئوی داخلی هستند که به شما کمک می کنند:

  • رتبه بندی صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را بهبود بخشید.
  • رتبه برای کلمات کلیدی رقابتی در SERP های ویدئویی کوتاه.
  • بک لینک های ارگانیک بسازید.

برای امکان پذیر ساختن این اهداف بازاریابی، دو ساده ترین کاری که می توانید در حال حاضر برای استراتژی سئو خود انجام دهید عبارتند از:

  1. از استفاده از تصاویر استوک در مقالات وبلاگ و پست های رسانه های اجتماعی فاصله بگیرید. روی ایجاد یا تولید تصاویر منحصر به فرد برای سایت خود تمرکز کنید.
  2. اجرای را دو برابر کنید بهترین شیوه های سئو برای کمک به دیده شدن محتوای شما

بیایید کشف کنیم که چگونه رسانه‌های مناسب با پشتیبانی از یک استراتژی سئو قوی می‌توانند به ارتقای برند شما و به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه شما کمک کنند.

1. محتوایی ایجاد کنید که به طور خودکار فرصت های بک لینک ایجاد کند

بک لینک ها برای کمک به موتورهای جستجو برای تعیین کیفیت وب سایت شما و رتبه بندی آن در SERP ضروری هستند.

بک لینک های باکیفیت می توانند به شما کمک کنند تا به بالای گوگل صعود کنید.

اما قبل از اینکه بفهمیم چگونه تیم‌های کوچک می‌توانند بک لینک‌ها را سریع‌تر بسازند، بیایید یک دوره آموزشی کوتاه در مورد اینکه چگونه بک لینک‌ها می‌توانند سئوی شما را بهبود بخشند و به رشد کسب‌وکار شما کمک کنند، بگذرانیم.

7 نکته قدرتمند سئو داخلی برای تیم های کوچک در سال 2023تصویر ایجاد شده توسط Shutterstock، آوریل 2023

چگونه بک لینک ها به بهبود رتبه بندی SEO و SERP کمک می کنند

بک لینک ها به دلیل نقشی که در کشف سایت شما دارند، بخش مهمی از استراتژی کلی سئو شما هستند.

آنها محبوبیت سایت شما را در بین کاربران نشان می دهند و به گوگل نشان می دهند که محتوای شما ارزشمند است و ارزش پیوند دادن به آن را دارد.

به آن به عنوان رای اعتماد فکر کنید. هرچه بک لینک های با کیفیت بیشتری داشته باشید، وب سایت شما در SERP ها عملکرد بهتری دارد.

وقتی صحبت از ساخت لینک به میان می آید، هدف شما این است که چندین منبع قابل اعتماد برای وب سایت خود تضمین کنید.

بنابراین، چگونه می توانید به راحتی وب سایت های معتبر و مرتبط را متقاعد کنید که به وب سایت شما پیوند دهند؟

چگونه به گوگل بگویید که سایت شما قابل اعتماد است؟

با ساخت بک لینک.

اگر تیم کوچکی هستید، بهتر است محتوایی ایجاد کنید که پیوندها را به صورت ارگانیک بسازد.

کلید ایجاد بک لینک های ارگانیک

برای به دست آوردن قوی ترین بک لینک ها، مطمئن شوید که محتوایی منحصر به فرد، به روز و دقیق تر از رقبای خود ایجاد می کنید.

محتوای دقیق و منحصر به فرد برای وب سایت های با شهرت بسیار ارزشمند است.

بک لینک ها استناد به آمار، ادعاهای منبع، یا حتی اضافه کردن زمینه را آسان می کند – بنابراین با ارائه اطلاعات مرتبط در جایگاه خود، سایت خود را معتبر می سازید، که به تولید لینک های ورودی بیشتر کمک می کند.

چه محتوایی برای لینک سازی ارگانیک بهترین است؟

بهترین محتوا برای ساخت بک لینک ارگانیک، اینفوگرافیک است.

محتوای بصری، مانند یک اینفوگرافیک، برای بازاریابان عملکرد خوبی دارد زیرا قابل هضم و قابل اشتراک‌گذاری است.

چرا؟ از آنجایی که اینفوگرافیک ها 50 درصد راحت تر از یک وبلاگ کامل خوانده می شوند – خوانندگان آنها را سریعتر به اشتراک می گذارند.

تقریباً 41 درصد از بازاریابان گزارش کردند که گرافیک های اصلی (مثلاً اینفوگرافیک ها و تصاویر) به آنها کمک می کند تا به اهداف بازاریابی خود برسند.

7 نکته قدرتمند سئو داخلی برای تیم های کوچک در سال 2023تصویر ایجاد شده توسط Shutterstock، آوریل 2023

بنابراین، همین حالا شروع به ساخت اینفوگرافیک خود کنید.

بهترین روش ها برای طراحی اینفوگرافیک سئو

چه بخواهید اطلاعاتی، مقایسه ای، آماری، جدول زمانی یا انواع قدرتمند دیگر اینفوگرافیک ایجاد کنید، باید این بهترین شیوه ها را دنبال کنید:

  1. با یک مخاطب مشخص شروع کنید.
  2. سبک اینفوگرافیک خود را مشخص کنید.
  3. یک قاب سیمی از دید خود ایجاد کنید.
  4. معیار اصلی موفقیت خود را تعیین کنید.
  5. یک عنوان جذاب و قانع کننده ایجاد کنید.
  6. پیدا کردن و اشتراک گذاری اینفوگرافیک خود را آسان کنید.

برای ایجاد اینفوگرافیک خود آماده اید؟

این نمونه‌های اینفوگرافیک را بررسی کنید و با یک آزمایش رایگان از Shutterstock’s Flex Plan با دسترسی به قالب‌های قابل تنظیم آسان CreativeFlow شروع کنید.

2. سرمایه گذاری در فیلم ها و تصاویر برای کلمات کلیدی رقابتی

کاربران بیشتر و بیشتری برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند به جستجوی بصری روی می آورند.

جستجوی ویدیو نیز رایج تر می شود. نتایج ویدیو در SERPها، به ویژه در جستجوهای تلفن همراه، به‌طور برجسته‌تر ظاهر می‌شوند.

جستجوی رسانه‌های اجتماعی نیز تأثیرگذار است و بسیاری از کاربران از نوارهای جستجوی TikTok و YouTube برای یافتن نظرات بصری محصول، آموزش‌های عمیق و موارد دیگر استفاده می‌کنند.

با افزودن ویدئو به استراتژی محتوای خود، می توانید به سایت خود مزیت رقابتی بدهید، زیرا جستجوگران فرصت های بیشتری برای برخورد با محتوای شما خواهند داشت.

7 نکته قدرتمند سئو داخلی برای تیم های کوچک در سال 2023ایجاد شده توسط Shutterstock، آوریل 2023

نحوه اتصال تصاویر به SERP های کلیدی رقابتی

تحقیق کلمات کلیدی رقابتی اولین قدم مهم در هر استراتژی موفق سئو است. تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا با نیازهای مشتری خود ارتباط برقرار کنید و به شما در درک نیازها و هدف جستجوی آنها کمک کنید.

برای رتبه بهتر و جذب ترافیک بیشتر، کلمات، پرس و جوها و عبارات مرتبط با حجم جستجوی بالا را هدف قرار دهید.

اما چگونه می دانید کدام کلمات کلیدی را باید هدف قرار دهید؟

چگونه می دانید کدام تصاویر برای هر کمپین بهترین عملکرد را دارند؟

اگر به دنبال ایجاد محتوای برنده بدون تمام حدس و گمان هستید، Predict by Shutterstock ابزاری است که به آن نیاز دارید.

“[Predict] از هوش مصنوعی برای توصیه دارایی‌های خلاقانه‌ای استفاده می‌کند که پیش‌بینی می‌شود کارایی داشته باشند، بنابراین شما اطلاعات فوری در مورد تصاویر مناسب، قالب‌های مناسب و رنگ‌های مناسب برای ساختن طرحی بی‌نقص در اختیار دارید.

3. بهترین روش های SEO SEO را پیاده سازی کنید

با ابزار جستجوی تصویر، از فیلترهای پیشرفته زیر برای کمک به رعایت استانداردهای اولیه SEO استفاده کنید:

  • اندازه.
  • گرایش.
  • رنگ ها
تصویری از نوار جستجوی تصویر Shutterstockتصویری از Shutterstock.com، آوریل 2023

اکنون که می دانید چگونه تصاویر مناسب را پیدا کرده و از آنها استفاده کنید، نحوه قالب بندی آنها نیز به همان اندازه مهم است.

مخاطبان شما و گوگل به کیفیت تصاویری که استفاده می کنید و نحوه نمایش آنها در طرح بندی صفحه اهمیت می دهند.

موتورهای جستجو به تصاویر بهینه سازی شده نیز پاداش می دهند.

6 نکته سئوی تصویر از گوگل

در اینجا شش نکته بهینه سازی تصویر از طرف گوگل آورده شده است:

  • تغییر چیدمان تجمعی تصویر (CLS) را حذف کنید.
  • تصاویر خود را به درستی اندازه بگیرید
  • از مناسب ترین فرمت فایل تصویری استفاده کنید.
  • فشرده سازی مناسب تصاویر
  • ذخیره تصاویر در مرورگر
  • دانلودهای تصویر خود را به درستی ترتیب دهید.

4. تصاویری را انتخاب کنید که برای برند شما منحصر به فرد هستند

وقتی یک تیم کوچک دارید، چگونه تصاویری را پیدا می کنید که هیچ کس دیگری از آنها استفاده نمی کند؟

در سال 2023، شما می توانید آنها را ایجاد کنید!

با مولد تصویر هوش مصنوعی Shutterstock، می‌توانید هوش خلاقانه را برای خود کار کنید.

فقط یک درخواست دقیق بنویسید که دقیقاً چه چیزی را می خواهید ایجاد کنید توضیح دهید، و مولد مفهوم شما را زنده می کند.

بهترین درخواست های AI نسل تصویر

با این ترکیب ساده شروع کنید: از هر اسم + هر فعل + هر سبک هنری استفاده کنید. و voilà! در کمترین زمان ممکن، یک تکشاخ در حال دوچرخه سواری به سبک نقاشی دیواری گرافیتی خواهید بود!

نحوه استفاده از Al Image Generator:

  1. هر چیزی را تصور کنید! سپس آن را در نوار جستجو تایپ کنید. روی Generate کلیک کنید.
  2. Shutterstock.ai چند نسخه را برای انتخاب شما ایجاد می کند.
  3. اگر دوست دارید تصویر را در Create ویرایش کنید. یا فقط لایسنس و دانلود کنید.

فناوری پیشرو Shutterstock.ai از نظر اخلاقی ساخته شده است، بنابراین می توانید بدون نگرانی از تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی مجوز و با خیال راحت استفاده کنید.

مولد بر روی محتوای متنوع و فراگیر دارای مجوز شاتر استوک آموزش دیده است و حتی اطمینان می دهد که مشارکت کنندگان بر این اساس اعتبار می گیرند.

درباره نحوه استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی Shutterstock بیشتر بدانید.

5. به روندهای جستجوی نوظهور بروید

همیشه مراقب روندهای نوظهور سئو باشید.

امروزه، ویدیوهای کوتاه یکی از جدیدترین روندهای سئو است.

با ظهور TikTok در سال‌های اخیر، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی بیشتری تمرکز خود را روی ویدیوهای کوتاه و جلب توجه قرار داده‌اند.

اینستاگرام بر ویژگی Reels خود تأکید کرده است و حتی یوتیوب – که معمولاً مقصد ویدیوهای طولانی است – با ویژگی Shorts خود کاربران را به آپلود کلیپ های کوتاه تر تشویق می کند.

از این منظر، استراتژی شما قطعاً باید تا حدودی شامل ویدیوهای کوتاه باشد.

6. SEO فرم کوتاه ویدئو را به استراتژی خود اضافه کنید

آیا می خواهید از محتوای ویدئویی کوتاه در استراتژی سئو خود استفاده کنید؟

آیا پهنای باند برای فیلمبرداری برای کلمات کلیدی خاص ندارید؟

با اشتراک فلکس Shutterstock، می‌توانید از اعتبارات خود برای جستجوی فیلم‌های سهام فریبنده مطابق با نیازهای برند خود استفاده کنید.

نحوه بهینه سازی ویدیو برای سئو

بسته به پلتفرمی که برای آپلود ویدیوهای خود استفاده می کنید، می خواهید مطمئن شوید که دید را به حداکثر می رسانید و از الگوریتم جستجو استفاده می کنید.

برای کمک به کشف محتوای ویدئویی کوتاه خود در جستجو، باید:

  • یک کپشن قدرتمند بنویسید
  • محتوای منحصر به فرد و به یاد ماندنی ایجاد کنید.
  • از نام فایل های غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید.
  • نسبت تصویر/طول ویدیو را به پلتفرم تنظیم کنید.
  • از برچسب گذاری/هشتگ مناسب استفاده کنید.
  • یک عکس کوچک / روی جلد چشم نواز اضافه کنید.

7. بهبود بازگشت سرمایه با سئوی انعطاف پذیر و ابزارهای ایجاد محتوا

با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان Flex، نه تنها به کتابخانه رسانه ای عظیم Shutterstock دسترسی خواهید داشت، بلکه به طیف گسترده ای از ابزارها، قالب ها و فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی نیز دسترسی خواهید داشت تا به شما در ایجاد محتوای جذاب و بهبود رتبه خود کمک کند.

آیا آماده‌اید استراتژی محتوای خود را به سطح بالاتری ببرید و عملکرد را به حداکثر برسانید؟ Shutterstock راه حل نهایی برای نیازهای تولید محتوا شما است.

نسخه آزمایشی Flex خود را در 3 مرحله آسان دریافت کنید:

  1. برنامه سالانه 10 اعتباری/ماهانه را در صفحه قیمت گذاری Shutterstock انتخاب کنید.
  2. کد پیشنهاد TRYFLEX10 را هنگام پرداخت وارد کنید.
  3. تصاویر، ویدیوها و دارایی های موسیقی را برای پروژه های خود با امتیاز دسترسی به یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی و ابزارهای طراحی پیشرفته دانلود کنید.

با 10 اعتبار رایگان، می توانید حداکثر 10 تصویر، یا 2 آهنگ موسیقی، یا 1 ویدیو دریافت کنید.

  • 1 اعتبار = 1 تصویر.
  • 10 اعتبار = 1 ویدیو.
  • 4 اعتبار = 1 آهنگ موسیقی.

به علاوه، به پلتفرم Creative Flow Shutterstock دسترسی داشته باشید که مجموعه‌ای از برنامه‌های مجهز به هوش مصنوعی را برای کمک به سفارشی‌سازی تصاویر شما دارد.

اکنون با اشتراک Flex Shutterstock شروع به ایجاد محتوای با کارایی بالا کنید

ایجاد محتوای با کیفیت، کلید یک استراتژی سئوی موثر است و اگر می‌خواهید کمپین‌های بازاریابی خود را به سطح بالاتری ببرید، طرح انعطاف‌پذیر راه‌حل رسانه‌ای منحصربه‌فرد شما است.

Shutterstock از یک ارائه دهنده پیشرو در زمینه عکاسی به یک پلتفرم همه کاره برای سازندگان تبدیل شده است.

اکنون، می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید و شروع به ایجاد محتوای مورد نیاز خود کنید تا از رقبای خود پیشی بگیرید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: از Shutterstock. با اجازه استفاده شده





منبع

مطالب مرتبط