8 راه برای پایان دادن به ذهنیت سیلو و افزایش چابکی کسب و کار


وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، آیا تیم‌های درون سازمان شما به طور موثر با هم ارتباط برقرار می‌کنند؟

یا به نظر می رسد که آنها در جزیره خودشان کار می کنند؟

چگونه می‌توانید همه را به‌روز نگه دارید در حالی که چشم‌انداز دیجیتال همچنان در حال تغییر است؟

بیایید با چیزی شروع کنیم که همه در سیلوها می دانند: کشف آنلاین برای دستیابی به اهداف تجاری شما ضروری است.

یافتن در SERP ها شامل یک استراتژی جامع سئو است که تمام جنبه های وب سایت را تحت تأثیر قرار می دهد و همه تیم های درگیر را شامل می شود.

در 27 ژوئیه، یک وبینار توسط پاتریک راینهارت، معاون رهبر در بخش استراتژی دیجیتال و موفقیت مشتری مدیریت کردم.

راینهارت نشان داد که چگونه می‌توانید تیم خود را گرد هم بیاورید تا مشکلات سئو را قبل از اینکه به رتبه‌بندی شما آسیب برساند – و به نتیجه نهایی شما آسیب برساند.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است.

برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

چگونه سیلوها بر رشد تأثیر می گذارند

سئو یک ورزش تیمی است. شما این را می دانید

شما همچنین مشکل اصلی را در اینجا می دانید – همه نمی دانند که در یک تیم هستند.

علاوه بر این، مدیران می گویند که سئو خیلی طول می کشد، اما می دانید که سئو خیلی طول نمی کشد – سازمان ها خیلی طول می کشد.

اکثر اوقات، تیم‌های سئو برای دریافت خرید از گروه‌ها و رهبران تلاش می‌کنند. با سیلوها و بدون خرید اجرایی، رشد شرکت شما چالش برانگیز خواهد بود.

بطور خلاصه:

  • سیلو = رشد مسطح.
  • بدون سیلو = رشد بالا.

اجازه ندهید سیلوها در شرکت شما زمانی که یک رهبر هستید تشکیل شود.

Conductor صدها نفر را در مورد مدت زمان لازم برای انتشار یک صفحه وب جدید، تغییر برچسب عنوان و تغییر توضیحات متا مورد بررسی قرار داد.

[Here’s what their surveys found] دسترسی فوری به وبینار →

چگونه چابکی سازمانی می تواند سیلوها را از بین ببرد و موفقیت را تسریع کند

کشف شد که 72 درصد از کارهایی که مردم انجام می دهند صرفاً بهینه سازی برای عملیات روزانه است.

8 راه برای پایان دادن به ذهنیت سیلو و افزایش چابکی کسب و کاررهبر ارکستر، جولای 2022

هنگامی که شرکت شما برای انجام این وظایف روزانه کاهش می یابد، شانس از دست دادن کسب و کار شما در مقابل رقبایانی است که در ایده پردازی، ایجاد و اجرا سریعتر هستند.

از همین رو چابکی سازمانی برای سئو بسیار مهم است.

[See what agile organizations can achieve] دسترسی فوری به وبینار →

بنابراین، چه کسی باید این را بشنود؟ هنگام خراب کردن سیلوها ابتدا باید روی چه تیم هایی تمرکز کنید؟

3 تیمی که برای اجرای یک کمپین موفق به آنها نیاز دارید

برای اجرای یک کمپین موفق و شروع به فکر چابکی سازمانی، شکستن دیوارهایی که این سه تیم مهم را از هم جدا می کند، مهم است:

8 راه برای پایان دادن به ذهنیت سیلو و افزایش چابکی کسب و کاررهبر ارکستر، جولای 2022

بنابراین امروز، ما می‌خواهیم کشف کنیم که چگونه می‌توان افراد در این سیلوهای جدا شده را برای موفقیت متحد کرد.

[Find out where most enterprises are failing] دسترسی فوری به وبینار →

چگونه به ذهنیت سیلو پایان دهیم و چابکی کسب و کار را افزایش دهیم

1. واقعیت را در آغوش بگیرید.

صادق باشید و ارزیابی کنید که آیا شما یک شرکت با رشد ثابت یا با رشد بالا هستید.

2. با یکدیگر صحبت کنید.

یکی از بزرگترین پیروزی هایی که می توانید بدست آورید، ملاقات با مردم و ایجاد رابطه با آنهاست.

مطمئن شوید که سطح درک آنها را درک کرده اید و معلم باشید.

باید آموزش بدی

3. ارسال گزارش و مطمئن شوید که مردم آنها را می خوانند.

گزارش‌ها را با آهنگ منظم ارسال کنید و درک تصاویر را ساده می‌کند.

[Find out the different reports content and web folks need to create] دسترسی فوری به وبینار →

4. بشارت درونی.

بیشتر مردم نمی دانند همه اینها به چه معناست، پس به آنها آموزش دهید. آموزش شرکت از طریق:

  • راه رفتن ذینفعان از طریق گزارش ها.
  • میزبانی ناهار و یادگیری
  • اعتبار دادن به افرادی که کار خوبی انجام می دهند.
  • عمدا وقت گذاشتن برای آموزش

5. پیروزی ها را به صورت عمومی جشن بگیرید.

به مردم بگویید که کار خوبی انجام می دهند.

داستان‌ها را از طریق ایمیل/فیلم‌ها برجسته کنید، آن‌ها را در به‌روزرسانی‌های ضروری دپارتمان مشارکت دهید، یا حتی چیزهایی را ایجاد کنید که می‌توانند نشان دهند!

6. رقابت دوستانه را تشویق کنید.

Gamify تجربه!

به محتوای با بالاترین عملکرد برای وب، کسانی که بیشترین بلیط ها را مدیریت کرده اند، یا راه های آسان و مقرون به صرفه دیگری مانند ناهار رایگان، کارت های هدیه، و ساعات شاد، پاداش دهید!

7. از بین بردن ناکارآمدی فرآیند.

به دنبال ناکارآمدی در فرآیندهای خود باشید و آنها را از بین ببرید.

[Learn More] دسترسی فوری به وبینار →

8. تسخیر مردم.

پیگیر، ثابت، توجه و آزاردهنده باشید.

هنگامی که مکالمه را شروع کردید و سایر تیم ها متوجه شدند که چقدر آسان است، متوجه می شوند که چقدر برای تجارت مهم است.

در نهایت، هدف ایجاد محتوا و تجربیاتی است که برای قلب و ذهن مشتریان شما جذاب باشد. پس از انجام این کار، موتورهای جستجو دنبال خواهند شد.

تنها الگوریتمی که اهمیت دارد نیازها و خواسته های مشتریان شماست.

شما باید سیستم هایی بسازید که کار گروهی را تسهیل می کند تا سازمان شما چابک باشد و شما را قادر می سازد تا برای موفقیت طولانی مدت با کاربران خود در ارتباط باشید.

[Slides] 8 راه برای پایان دادن به ذهنیت سیلو و افزایش چابکی کسب و کار

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

شروع در سئو: 10 چیزی که هر استراتژی سئو برای موفقیت به آن نیاز دارد

آیا به دنبال راه اندازی یک استراتژی سئو برای کسب و کار خود هستید؟ ده موردی که هر کمپین سئو برای موفقیت به آن نیاز دارد را بیاموزید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع

مطالب مرتبط