آموزش سئو SEO و تولید محتوا تخصصی

تاکتیک­های زیادی برای این­کار وجود دارد که می­توانید با استفاده از آنها وب­سایت­های دیگر را به صفحات وب خود لینک بدهید مثل ایجاد لینک شکسته، وبلاگ­نویسی مهمان و ایجاد لینک­ها از محتوای فرعی. برای سئوی سایت های انگلیس زبان، می توانید ابتدا آموزش Seo را فرابگیرید و با انجام آن و پیاده سازی آن در زبان خارجی، یک وب سایت خارجی را برای خود سئو یا کارفرمایتان سئو کنید. سئوی سایت خارجی از آن نظر اهمیت دارد که کاربران بسیار زیادی هستند که به زبان انگلیسی سرچ می کنند و شما می توانید با سئوی مناسب ورودی خوبی را به سمت سایت خود بیاورید. اما اینکه چه عواملی تاثیرگذار بر سئوی سایت انگلیسی هستند، چیزهایی هست که طبق تجربه و تست های فراوان به دست آمده است. یکی از کارآمدترین ابزارهای سئو سایت همین کیورد پلنر میباشد که در زمینه جست و جو و تحقیق کلمه کلیدی میتوانید از آن استفاده کنید.

ضمن اینکه علاوه بر این وب‌سایت‌ها می‌توانید از سرویس‌های وبلاگ‌نویسی قدیمی مانند بلاگفا و… نیز استفاده کنید. شما می‌توانید به سایر افرادی که در لیست شما نیستند ولی احتمال دارد موضوع مقاله شما برایشان جذاب باشد و به آن لینک بدهند ایمیل ارسال کنید. اگر مقاله خیلی مناسبی نوشته‌اید که واقعا به آن افتخار می‌کنید می‌توانید برای اعضای لیست ایمیل خود ایمیل ارسال کنید و آن‌ها را از انتشار این مقاله مطلع کنید تا اگر دوست داشتند به این مقاله لینک بدهند. کاربران اینترنت حوصله خواندن متون به هم فشرده را ندارند و خیلی سریع از صفحه خارج می‌شوند. اگر صفحه‌ای که می‌سازید یکی از ۳ آیتم بالا را داشته باشد؛ می‌توانید وارد مرحله بعدی شوید، در غیر این صورت باید به فکر ساخت صفحه دیگری باشید.

هم خوشحالم بابت یکسری تحولات سئو 2023 و هم بعضی از برنامه ریزی هام بهم ریخته! تعداد لینک هایی که میتونیم توی هدر و فوتر سایت بگذاریم، محدود هستند. این ممکنه که به ضرر سایت باشه اما در این این تکنیک معمولا جواب میده و از تکنیک های ایمن سئو هستش. اقداماتی است که پیشنهاد می شود در تمام صفحات خدمات به آن ها پرداخته شود.

Sitechecker همانند یکی از ابزار گوگل … وب سایت شما را اسکن کرده و گزارشهایی در مورد ترافیک، بک لینک ها، رتبه بندی های کلمات کلیدی و … ارائه می کند. موتورهای جستجو زمانی که کاربران اینترنتی به دنبال چیزی می گردند، استفاده می شود و شما می خواهید در بین نتایج جستجوی آن ها باشید. این مهم نیست که شما برای فروش، چه چیزهایی دارید (چه محصول، چه خدمت و چه محتوا) در هر صورت پیاده سازی تکنیک های آموزش سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو امری ضروری است. آوردن یک وبسایت به صفحه اول گوگل به معنای قرار دادن آن در بخش بالای نتایج جستجوی گوگل است که باعث افزایش نمایش سایت شما به کاربران می‌شود. برای رسیدن به این هدف، شما باید استراتژی‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) را پیاده‌سازی کنید.

این مورد آخر آموزش سئو 2023 رو شاید برای شما تا حدی پیچیده کرد. آموزش سئو 2023 واقعا شامل تحولات بود؛ حتی برای خود من که فکر می کردم تا ته این فصه سئو رو رفتم. یعنی مثلا ما قبلا توی یک سایت خوب مثل عصر ایران، رپورتاژ آگهی منتشر کردیم و ازش به سایتمون لینک دادیم. با اینکه سئو هم نوعی مارکتینگ هستش اما اینجا تمرکز محتوایی صفحه زیر سوال میره و دیگه سئو چیست توی محتوا گم میشه. یکسری تکنیک برای سئو سریع تر و کم هزینه تر سایت وجود داره که بعد از یادگیری مفاهیم پایه و اساسی سئو، میتونید با داشتن آگاهی کامل و دقیق، گاهی از اون ها بهره بگیرید.

مطالب مرتبط