بسته محلی Google: چیست؟


Google Maps ابزاری است که ما به راحتی آن را بدیهی می دانیم.

به دنبال یک رستوران جدید خوشمزه هستید؟ Google Maps داغ ترین نقاط نزدیک شما را نشان می دهد.

به یک لوله کش محلی نیاز دارید؟ Google Maps ارائه دهندگانی را با بهترین نظرات مشتریان به شما نشان می دهد.

Google Maps مزایای گسترده ای را برای کاربرانی که به دنبال کسب و کار هستند – و برای مشاغلی که به دنبال جذب مشتری هستند، ارائه می دهد.

به همین دلیل است که Google Map Pack املاک و مستغلات اصلی برای مشاغلی است که امیدوارند ترافیک آنلاین و محلی بیشتری داشته باشند.

می‌پرسید «پک محلی Google» چیست؟

در این راهنما، همه چیز را به شما خواهیم گفت، ویژگی‌هایی که بیشترین اهمیت را دارند و نحوه استفاده از آن برای هدایت کسب‌وکارتان.

Google Map Pack چیست؟

«Google Map Pack» (یا Google Local Map Pack) بخش برجسته‌ای در نتایج جستجوی محلی Google است که فهرست‌های محلی با رتبه برتر را برای مکان یا مکان جستجو نشان می‌دهد.

در Google Map Pack، کسب‌وکارها در کنار موقعیت جغرافیایی، اطلاعات تماس، ساعات کاری و سایر اطلاعات مفید فهرست شده‌اند.

کاربران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت، با شماره تماس تماس بگیرند، یا ناوبری Google Maps را به مکان فیزیکی کسب و کار ببرند، روی فهرست کلیک کنند.

بسته محلی Google: چیست؟ اسکرین شات از گوگل، سپتامبر ۲۰۲۲

چگونه کار می کند

هنگامی که کاربر یک کسب و کار محلی را جستجو می کند، Google Map Pack به عنوان مجموعه ای از سه یا چند نتیجه Google Maps نمایش داده می شود. گوگل نتیجه جستجویی را فراخوانی می کند که الگوریتم آن به عنوان مرتبط ترین نتیجه با جستجوی خود تفسیر می کند.

این نتایج Google Maps معمولاً در بالای نتایج جستجوی ارگانیک سنتی نمایش داده می‌شوند، زیرا الگوریتم درک می‌کند که هدف جستجوی کاربر یافتن یک مکان فیزیکی است.

Google Map Pack یافتن کسب‌وکار خاصی را که به دنبال آن هستند یا مرور مشاغل در یک دسته خاص (مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و غیره) برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

بسته نقشه اطلاعات تماس، آدرس، لینک وب‌سایت، ساعات کار، قیمت، عکس‌ها، نظرات مشتریان و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

آمار بسته نقشه محلی برای دانستن

تقریباً از هر 3 جستجوی تلفن همراه، 1 مورد خاص موقعیت مکانی است و Google موتور جستجوی برتری است که کاربران برای جستجوی مشاغل محلی از آن استفاده می کنند.

در واقع، 99 درصد از مصرف کنندگان مورد بررسی توسط Brightlocal از اینترنت برای یافتن مشاغل محلی در سال گذشته استفاده کردند.

با در نظر گرفتن این موضوع، بهینه سازی برای Google Map Pack یکی از بهترین استراتژی های سئو محلی است که مشاغل می توانند برای هدایت ترافیک محلی از آن استفاده کنند.

این کار با ایجاد یک لیست آنلاین و وب سایت و سپس بهینه سازی برای عبارات جستجویی که مخاطبان هدف شما برای یافتن مشاغلی مانند شما استفاده می کنند، شروع می شود.

همانطور که گفته شد، Google Map Pack همچنین مزایای نمایش نظرات مشتریان را به همراه دارد.

و با توجه به اینکه 94٪ از مصرف کنندگان می گویند نظرات مثبت آنها را بیشتر به استفاده از یک تجارت افزایش می دهد، این ویژگی است که مشاغل باید در نظر بگیرند.

آیا می خواهید بدانید چرا بسته نقشه گوگل برای سئو مهم است؟ بیشتر بخوانید و آمار سئوی محلی بیشتری را در Search Engine Journal ببینید.

چرا بسته نقشه گوگل برای سئو مهم است؟

Google Map Pack املاک و مستغلات اصلی را در نتایج جستجوی محلی Google می گیرد. این یک مکان مهم برای مشاغل است، زیرا رتبه شماره 1 بالاترین نرخ کلیک را در بین تمام لیست ها دریافت می کند.

برای کسب رتبه بالا در بسته نقشه، کسب و کارها اغلب نیاز به استفاده از استراتژی های SEO محلی دارند.

بسته نقشه برای سئو مهم است زیرا در صورت بهینه سازی صحیح می تواند محرک قابل توجهی برای ترافیک ارگانیک باشد.

بهینه سازی برای Google Map Pack مزایای زیادی به همراه دارد، از جمله:

  • ترافیک ارگانیک بیشتر – قرار گرفتن بالاتر در Google Map Pack اغلب به معنای نرخ کلیک بالاتر است و ترافیک بیشتری را به وب سایت کسب و کار شما هدایت می کند.
  • ترافیک محلی بیشتر – رتبه بالا در بسته نقشه به این معنی است که کسب و کار شما یکی از اولین لیست هایی است که کاربران هنگام جستجوی یک کسب و کار می بینند، به این معنی که احتمال بیشتری دارد که از طریق Google Maps به مکان فیزیکی شما حرکت کنند.
  • تماس های تلفنی بیشتر – رسیدن به بالای Google Map Pack می تواند کاربران بیشتری را جذب کند و آنها را هدایت کند تا مستقیماً با کسب و کار شما تماس بگیرند. این ممکن است منجر به سرنخ های بیشتری برای کسب و کار شما شود.
  • مزیت رقابتی – رتبه بالاتر از رقبای شما در Map Pack می‌تواند منجر به مشتریان بیشتر شود، که منجر به نظرات بیشتر مشتریان و در کل دید بیشتر برای کسب و کار شما شود. در یک بازار رقابتی، این می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند.
  • ترافیک موبایل بیشتر – بسته نقشه بیشتر فضای بصری صفحه تلفن همراه را اشغال می‌کند، بنابراین کاربران سریع‌تر پاسخ می‌دهند و احتمال بیشتری دارد که فهرست شما را در حین حرکت بالا بکشند.
  • سئوی سازمانی – کاربران اغلب از کسب و کارهایی که پارامترهای یک مکان خاص را برآورده نمی کنند صرف نظر می کنند، که اگر یک شرکت بزرگ دارید می تواند مشکل بزرگی باشد. فهرست‌های جغرافیایی خاص برای مکان‌های فیزیکی شما می‌تواند محرک قابل توجهی برای ترافیک شرکت شما باشد.

فیلدها و ویژگی های بسته Google Map

Google Maps طیف وسیعی از ویژگی‌ها را برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان ارائه می‌کند – که بیشتر آنها تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌کنند.

هدف Google Maps این است که کاربران بتوانند کسب و کاری را که در جستجوی محلی به دنبال آن هستند، آسان‌تر بیابند و با آن تعامل داشته باشند.

به عنوان یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار، چند ویژگی مهم Google Map Pack وجود دارد که باید بدانید:

  • نام کسب و کار – نام کسب و کار؛ وقتی روی آن کلیک می‌شود، نام کسب‌وکار پیوند داده شده کاربران را به فهرست کامل نمایه کسب‌وکار Google هدایت می‌کند
  • رتبه بندی – تعداد و کیفیت بررسی ها؛ معمولاً هم به عنوان یک عدد (از 5) و هم به عنوان ستاره نمایش داده می شود
  • قیمت – هزینه مفروض خدمات یا محصولات یک کسب و کار؛ معمولاً به صورت مجموعه ای از علائم دلار نمایش داده می شود (مثلاً $$$)
  • نشانی – آدرس فیزیکی کسب و کار
  • باز/بسته – بر اساس ساعات کاری آن، مشخص می کند که آیا یک کسب و کار در حال حاضر باز یا بسته است
  • ساعت ها – ساعات باز یا بسته بودن یک تجارت؛ شامل روز و زمان (باز تا بسته)
  • شرح – شرح مختصری از کسب و کار (به عنوان مثال، “آشپزی فصلی ایتالیایی و جفت شراب”)
  • گزینه های خدمات – مشخص می کند که آیا یک کسب و کار تحویل در فروشگاه، سفارش آنلاین، صرف غذا، تحویل و غیره را ارائه می دهد یا خیر.
  • برچسب بزنید – ویژگی که نوع کسب و کار را مشخص می کند (مثلاً «ایتالیایی» یا «فروشگاه لباس مردانه»)

بسیاری از ویژگی‌های بیشتر در فهرست کامل نمایه کسب‌وکار Google گنجانده شده‌اند، از جمله پیوند وب‌سایت، شماره تلفن، عکس‌ها، زمان‌های محبوب، مسیرها، نظرات مشتریان و موارد دیگر.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند برای به‌روزرسانی فهرست‌ها و افزودن اطلاعات اضافی در Google Maps مشارکت کنند.

چگونه در بسته نقشه گوگل رتبه بندی کنم؟

هیچ راه واحد و تضمینی برای رتبه بندی در Google Map Pack وجود ندارد.

در عوض، رتبه بندی در Map Pack به ترکیبی از استراتژی های SEO محلی برای بهبود رتبه محلی نیاز دارد.

در اینجا چند نکته اساسی برای رتبه بندی در نقشه های گوگل آورده شده است:

یک فهرست نمایه کسب و کار Google ایجاد کنید

اولین قدم ایجاد یا ادعای فهرست نمایه کسب و کار Google شما است.

این ممکن است شامل جستجو و «ادعا کردن» یک فهرست تجاری موجود یا ایجاد یک فهرست کاملاً جدید برای کسب و کار شما باشد.

نمایه کسب و کار Google یک پلت فرم رایگان است که به شما امکان می دهد اطلاعات کسب و کار خود را به نمایش بگذارید و اساساً در بسته نقشه رتبه بندی کنید.

با این حال، رتبه شما به میزان بهینه سازی لیست شما، تعداد نظرات مثبت مشتریان، میزان بهینه سازی وب سایت شما و عوامل مختلف بستگی دارد.

پس از ایجاد یا ادعای فهرست خود، می توانید با پیروی از بهترین شیوه های SEO محلی، بهینه سازی نقشه های گوگل را آغاز کنید.

فهرست خود را بهینه کنید و نظرات خود را دریافت کنید

برای بهینه سازی فهرست خود، باید تا حد امکان اطلاعات کسب و کار خود را پر کنید (دقیق!).

این به این معنی است که آدرس، شماره تلفن، ساعات کار، پیوند وب سایت، توضیحات کسب و کار، برچسب ها، عکس ها و همه «ویژگی های» ذکر شده در بالا را اضافه کنید.

علاوه بر این، چند ویژگی وجود دارد که عوامل مهم رتبه بندی برای کسب و کار شما هستند، مانند تعداد و کیفیت نظرات و استفاده از کلمه کلیدی.

خود گوگل منابع زیادی را برای کمک به پر کردن لیست خود ارائه می دهد.

برای راهنمایی های بیشتر در مورد بهینه سازی GBP خود، راهنمای SEO نمایه کسب و کار Google را دنبال کنید.

نقشه های گوگل را در وب سایت خود جاسازی کنید

هنگامی که فهرست نقشه های گوگل خود را ایجاد کردید، می توانید نقشه را در صفحه تماس (یا صفحه مشابه) در وب سایت خود جاسازی کنید.

داشتن نقشه برای کسب و کار شما می تواند یافتن و پیمایش مکان فیزیکی شما را برای کاربران آسان تر کند.

همچنین، بهینه سازی وب سایت خود برای سئوی محلی می تواند به شما کمک کند تا در نتایج جستجوی ارگانیک محلی رتبه بندی کنید.

سئوی محلی ممکن است به افزایش لیست های Map Pack محلی و رتبه بندی ارگانیک شما کمک کند. این به کاربران فرصت های متعددی می دهد تا کسب و کار شما را پیش از رقبای شما پیدا کنند.

برای دریافت ترافیک بیشتر، بسته محلی Google را بهینه کنید

Google Map Pack به کاربران کمک می‌کند تا کسب‌وکارهای مرتبط را پیدا کنند و به راحتی اطلاعات تماس را برای سفرهای محلی مورد علاقه‌شان پیدا کنند.

اگر صاحب کسب‌وکار هستید، بهینه‌سازی برای Google Map Pack یکی از راه‌های کلیدی برای افزایش ترافیک محلی و آنلاین است.

سئوی محلی روش اولیه ای است که برای بهینه سازی بسته نقشه استفاده می شود، اما شامل استراتژی های مختلفی است.

اول بهینه سازی نمایه کسب و کار گوگل است که راه اصلی برای قرار دادن لیست شماست.

استراتژی های دیگر برای بهینه سازی لیست شما برای کلمات کلیدی، به دست آوردن نظرات بیشتر و در نهایت رتبه بالاتر از رقبای محلی شما استفاده می شود.

آیا می خواهید در Map Pack رتبه بالاتری کسب کنید؟

آخرین استراتژی ها و نکات سئو محلی را بررسی کنید.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: BestForBest/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط