بهترین هدست های گیمینگ ارزان قیمت در سال 2022 | asilbekharid

سلام وقتتون بخیر تو این رنج قیمت، هدست ریزر مدل BLACKSHARK V2 X میتونه گزینه مناسبی باشه این هدست با توجه به قیمتش، ویژگی های جانبی و کیفیت قابل قبولی داره. بنابر این اگر به دنبال یه هدست حرفه ای باسیم برای گیمینگ و گوش دادن به موزیک میگردید این محصول میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این هدست میتواند نیاز هر گیمر مبتدی و حرفه ای را برطرف کند بنابر این اگر قصد تهیه یک هدست گیمینگ با کیفیت را دارید و نمیدانید چه محصولی خریداری کنید.

اما ما تصمیم گرفتیم تا بهترین هدست های گیمینگ 2021 ارزان قیمت را برای شما معرفی کنیم تا بهتر بتوانید خرید کنید. شرکت نوآوران آسان پیشرو (فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت) ، فروشگاهی مطمئن برای خرید آسان کالاهای بازار کامپیوتر، شبکه، IT و تکنولوژی ست. فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت اصالت محصولات خود را تضمین می‌کند و یک خرید امن را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.

Tsco TH5153 Gaming Headset

کابل 2.2 متری با جک 3.5 میلی متری صدا نیز قابلیت انتقال صدای هدست را بر عهده دارند. هدست P16، از ارزان ترین هدست ها تا زیر 300 تومن، از طریق بلوتوث، سیم و اسلات کارت حافظه قابلیت پخش موسیقی را برای شما دارد. این هدست دارای قابلیت تنظیم روی سر است و تماماً از جنس پلاستیک ساخته شده است. ممکن است طراحی آن برای گوش شما بسیار راحت نباشد اما به نسبت قیمت مقرون به صرفه آن، ارزش خرید دارد.

محصولات

بهترین هدست های گیمینگ ارزان قیمت در سال 2022 | asilbekharid این ظاهر زیبا به علت وجود نور های RGB هست که حین استفاده رنگ های مختلفی به خودشون میگیرن جلوه زیبایی رو به هدفون میدهند. سیم در هدست و هدفون موجب انتقال بهتر سیگنال‌های صوتی می‌شود، اما از طرفی سیم مانع حرکت و جابه‌جایی شما می‌شود. همچنین هدست‌ها و هدفون‌های بی‌سیم اغلب قیمت بیشتری نسبت به همتایان هدست گیمینگ ارزان سیم‌دار خود دارند.

  • امروزه تقریبا اغلب هدست‌ ها دارای میکروفون هستند و کمتر هدست یا هندزفری را می‌توان پیدا کرد که از میکروفون برخوردار نباشد.
  • هدفون گیمینگ یه برند همیشه جزو محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات اون کمپانی هست، دلیل بیشتر این محبوبیت زیاد بین خریداران ظاهر خاص و زیبای این هدفون های گیمینگ هست.
  • از آن‌جایی که این هدفون مخصوص بازی‌های کامپیوتری طراحی شده، یک درایور 50 میلی‌متری برای آن کار گذاشته شده که باعث می‌شود میزان صدای هدفون نسبتا بالا باشد.
  • طول این کابل 2.25 متر است و برای استفاده در هنگام کار با کامپیوتر نیز واقعاً عالی است.
  • برای همین هم هدست‌های مختلفی رو بررسی کردم که به شما کمک کنم خرید کدوم یک از این هدست‌ها برای شما مناسب‌تره.

مطالب مرتبط