بهینه سازی محتوا چیست؟ سئو محتوا و مراحل تعریف استراتژی | xeroseo

مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، با اخذ مجوز قطعی به شماره ۲۲/۶۰۷۴ از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با مدیریت میثم شکری ساز آغاز کرد. مأموریت اصلی این مؤسسه، برگزاری دوره های تخصصی و حرفه ای درحوزه مدیریت است. از زبان مخاطب غافل نشوید- در توئیتر، فیسبوک، وبینارها و کانال‌های بحث و گفتگو به دنبال زبان بکار گرفته شده توسط مخاطبان آن موضوع بگردید و از ادبیاتی مشابه آن استفاده کنید.

پست های پربیننده

علاوه بر اضافه کردن کلیدواژه مجله خبری زیرو سئو، عنوان را طوری انتخاب کنید که برای کاربر جذاب باشد و منجر به کلیک شود. به این دلیل که میزان کلیک نقش مهمی را در جستجوگرها ایفا می کند. اگه هم صاحب کسب‌وکار باشی، می‌تونی خودت مو رو از ماست بیرون بکشی و کارشناس تولید محتوا رو بگیری تو مشتت که یه وقت راه رو اشتباه نره! دیگه سر درمیاری رقیبت داره چیکار می‌کنه، چه محتوایی به دردت می‌خوره و فروشت رو بیشتر می‌کنه… خلاصه بگم؛ دیگه پولت رو برای تولید محتوا دور نمی‌ریزی و درست و به جا هزینه می‌کنی. محتواهای صوتی یا پادکست­ها نیز توانسته­اند در بین دیگر انواع محتوا، جایگاه مناسب خود را در مقابل طرفداران و علاقمندان محتوا و سئو محتوا به دست بیاورند.

  • ممکن است تصورتان این باشد که برای بهبود سئو وبسایت خود باید محتوای جدید تولید کنید.
  • لینک دهی داخلی باعث بهبود ساختار محتوای شما شده و اعتبار صفحات شما از نظر گوگل را افزایش می دهد.
  • اگر هدف فروشگاه شما، فروش محصولات به صورت اینترنتی است، پس باید محتوای آن صفحات را بهینه نمایید و از تگ های مناسب در بهینه سازی استفاده نمایید.
  • دومین نکته این است که سبک نوشتن شما جذاب باشد و لحن صمیمی داشته باشید تا کاربر مشتاق شود محتوای شما را بخواند.

خود شما (یعنی کاربر) هم برای تیترها بیشتر از متن های معمولی ارزش قائل هستید. عوامل بسیار زیادی بر رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو موثر هستند. برخی از این عوامل مربوط به داخل سایت ما (on-Page) هستند و برخی از آنها به عوامل خارج از سایت ما (off-Page) مربوط می شوند. تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند.

تکنیک های نوشتن مقدمه محتوا

در قسمت استفاده از فیلم گفتید که از نظر قانون کپی رایت جهانی دانلود ویدئو از یوتیوب و انتشار اون ویدئو در آپارات به اسم خودمون کار کاملا غلطی هست اما توی ایران مجازه. به دلایلی مجبور هستم از صفحات دسته بندی های پیش فرض قالب استفاده نکنم و بجاشون یک برگه با صفحه ساز دیزاین کردم. در ادامه اومدم دسته ها رو به برگه های متناظر ریدایرکت 301 کردم. در فیلم دوم آموزش سئو، توضیح داده شده است که از مالتی مدیا در سایت خود استفاده کنید.

وبلاگ نردبان

برای مثال بلاگ پست HTTPS سئولب که بالاتر توضیح دادیم 3200 کلمه است. بناربراین نمیشه در این مطلب به طور کامل پوشش داد بنابراین پیشنهاد میکنم بلاگ راهنما جامع کیورد ریسرچ را حتما مطالعه کنید. سپس به صفحه بازاریابی شبکه های اجتماعی در ویکی پدیا بروید.

http://atours.ir

مطالب مرتبط