تولید محتوای متنی، گرافیکی و سئو سئو محتوا | xeroseo

پاراگراف پایانی این مجله خبری زیرو سئو مجموعه چند ویدیو آموزشی در رابطه با سئو داخلی است که بخشی از آن به سئو محتوا پرداخته و در ادامه باقی موارد سئو داخلی را هم توضیح میدهد. البته که از آنجایی بروزرسانی محتوا بخش بسیار مهمی در سئو محتوا است ، این مطلب دائما بروزخواهد شد و موارد بیشتری در آن قرار میگیرد. برای اینکه در نتایج سرچ گوگل، با عبارات بیشتری رتبه بگیرید نیاز به عبارات کلیدی بیشتر و نیاز به محتواهای سئو شده بیشتر دارید. اگر دوست دارید در در مورد lsi بیشتر بدانید ، توصیه میکنم ویدیو زیر را که بخش هایی از وبینار تحقیق کلمات کلیدی است را با دقت نگاه کنید. در نگاه اول از نظر کسانی که پروژه سئو انجام نداده اند، لانگ تیل کیورد ها خوب نیستند و کلمات کلیدی خیلی بهتر هستند.

بروزرسانی محتوا مهمتر از تولید محتوا

به همین دلیل اگر پست شما ترافیکی را که انتظار داشتید به دست نیاورد، می تواند یک شکست بزرگ به حساب بیاید. هیچ چیز بدتر از یک پست با محتوای عالی ولی ساختار و قالب ضعیف نیست. برای بهینه سازی تیتر یا عنوان محتوا، نکات متعددی وجود دارد. مثل «تعداد کلمات تیتر»، «وجود کلمات کلیدی در تیتر»، «منحصر به فرد بودن تیتر هر صفحه»، «استفاده از برند در تیتر» و… اگر دوست دارید به عنوان یک مبتدی سئو را آموزش ببینید باید این موضوع را به خاطر داشته باشید که به کارهای خلاقانه، تحلیلی و فنی نیاز دارید. روش های مختلف بسیار زیاد با اهداف متفاوت وجود دارند، هدف اصلی، قرار گرفتن در بین برترین نتایج موتورهای جستجو، همواره ثابت باقی می ماند.

۳. بهینه‌سازی برچسب عنوان (Title Tag)

برای تولید محتوا به‌ویژه محتوای متنی روش‌های مختلفی وجود دارد. خبر خوب اینکه در بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، دکمه‌های اشتراک اجتماعی در قالب اصلی وجود دارند؛ به‌طوری‌که به‌محض انتشارِ محتوا ظاهر می‌شوند. خلاصه، باید اطمینان پیدا کنید هنگامی‌که محتوا از طریق پلتفرم‌ها اشتراک‌گذاری می‌شود، عالی به‌نظر می‌رسد. از برچسب‌های درست استفاده کنید تا مشکل رایجی که در آن تصویر یا عنوانی به‌اشتباه در اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی نمایش می‌یابد، پیش نیاید. از سویی دیگر هم اشتراک‌گذاری بیشتر مطلب شما موجب افزایش احتمال جذب لینک خارجی خواهد شد.

۶. انتخاب تیترهایی که با یک نگاه اطلاعات را منتقل می‌کنند

به بیان دیگر می‌توان تولید محتوا را به عنوان یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های سئو نیز به شمار آورد. تولید محتوا یک فاکتور مهم در سئو است که نباید از آن گذر کرد، البته محتوایی که مطابق با قوانین و الگوریتم‌‌های گوگل نوشته شود. بنابراین ارتباط بین سئو و تولید محتوا، یک ارتباط دوطرفه است که بر روی یکدیگر تاثیر می‌گذارند. محتوای سئو شده یکی از مهم‌ترین و قوی‌ترین فاکتورها برای موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل است. اگر می‌خواهید ترافیک بیشتری از گوگل جذب کرده و رتبه سایت خود را افزایش دهید، باید به محتوا اهمیت زیادی دهید. سئو محتوا فاکتورهای زیادی را در بر می‌گیرد که باید رعایت شود.

http://atours.irباید بار دیگر یادآور شویم که منظور از محتوا، صرفاً محتوای متنی نیست، بلکه محتوا می‌تواند قالب‌‌های مختلف تصویری، صوتی و .. اما مواردی که ما در این مقاله به آن اشاره کردیم، پیرامون محتوای متنی و متن داخل در صفحه بود. محتوای متنی که می‌تواند فرمت‌های دیگر محتوا مثل تصویر، جداول، اینفوگرافیک، پادکست، ویدیو و… را درون خود جای دهد.

  • تصاویر تاثیر زیادی در سئو سایت دارند، مخصوصا اگر در کنار متن‌ها استفاده شوند.
  • پس ما قبل از اینکه یک محتوایی را بخواهیم تولید کنیم مواردی را بررسی میکنم.
  • عوامل بسیار بیشتری نسبت به محتوا در سرعت صفحه نقش دارند.
  • در مقالۀ «نکات مهم برای بهینه‌سازی URL سایت» می‌توانید بهینه‌سازی URLها را بخوانید.

مطالب مرتبط