سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی | xeroseo

۱۵ تا ۲۵ برچسب مجله خبری زیرو سئوی مهم مربوط به وبلاگ خود را که شباهت زیادی به هم نداشته باشند انتخاب کنید. سپس تنها از همین برچسب‌ها برای پست‌های وبلاگ خود استفاده کنید. در این صورت نیازی نیست نگران اثر منفی محتوای دوگانه باشید.

ابزارهای آنالیز تحقیق کلمات کلیدی (معرفی 12 ابزار کاربردی)

به این فکر کنید که متن محتوا مفید باشد و به آن سوالی که مخاطب با آن به پست شما رسیده است پاسخ دهد. بعد از انجام این کار متوجه می‌شوید که سایت شما به صورت طبیعی برای کلیدواژه‌های مهم بهینه شده است. اگر می‌خواهید یک محتوای سئو شده داشته باشید که هم مورد توجه کاربران قرار گیرد و هم امتیاز مثبت را از گوگل به همراه داشته باشد، استفاده از تصاویر و ویدیو را فراموش نکنید. سعی کنید به ازای هر ۳۰۰ کلمه، یک تصویر مرتبط قرار دهید. تصویری که در هر بخشی از محتوا قرار می‌دهید، باید با آن بخش هماهنگی داشته باشد و به نوعی توصیف‌کننده یا تکمیل‌کننده متن باشد.

  • تعداد کلمات براساس نیت کاربر از جستجو و با توجه به موضوع مورد نظر مشخص می‌شود.
  • اگر همه ي نتايج رتبه بندي شده در گوگل، محصول يا صفحات خدماتي باشند، پس شما بايد يك محصول يا صفحه خدماتي با ارزش ١٠ برابر بيشتر همه ي آن نتايج توليد كنيد.
  • روزانه حجم زیادی از محتوا توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس منتشر می‌شود.
  • این ابزار تمام پارامترهای کلیدی را ارزیابی می کند و نکات قابل اجرا در مورد چگونگی رفع مشکلات در صورت لزوم را ارائه می دهد.

بنابراین، محتوای با رتبه برتر خود را بررسی کنید تا ببینید چه مقالاتی بیشترین بازدید را دارند و تأثیر طول محتوا را تجزیه و تحلیل کنید. حتماً کلیدواژه خود را در ۶۰ کاراکتر اول عنوان جای دهید چون گوگل دقیقاً از همینجا به بعد عنوان مطلب را بریده و در صفحه نتایج جستجو قرار نمی‌دهد. در عوض، از کلمات کلیدی توصیفی استفاده کنید که به خوانندگان این امکان را می دهد که دریابند هنگام کلیک روی یک لینک، چه چیزی پیدا می کنند، مانند راهنمای بهینه سازی موتور جستجو. علاوه بر آن کلمات کلیدی LSI کمک می کند نه فقط برای کلمات کلیدی مورد نظر خود… بلکه برای کلمات کلیدی مرتبط نیز رتبه بگیرید. محتوای سئو شده در گذشته به معنای اضافه کردن کلمات کلیدی به صفحه مورد نظر بود.

تجزیه و تحلیل داده (Data Analysis) چیست؟

از تگ H2 هر چه به H6 نزدیک‌تر می‌شوند از اهمیت آن‌‌ها کاسته می‌شود. تگ‌های H2 تا H6 در واقع تیترهای اصلی و فرعی محتوای شما هستند، که باید بهینه شوند. در حداقل ۵۰ درصد تگ‌‌های H2 محتوای خود، کلمه کلیدی اصلی را بکار ببرید.

http://atours.ir

در واقع محتوای تصویری یکی از آن دسته محتواهایی است که علاوه بر طرافداران بالایی که دارد، یکی از نکات موثر در سئو و بهینه سازی سایت نیز است. سئو عکس در راستای بهینه سازی تصاویر در محتوای شما کاربرد دارد. می­توان گفت محتوای متنی نوع ساده محتوا را شامل میشود که در دنیای دیجیتال جایگاه ویژه­ی خود را دارد. محتوای متنی را می­توان اینگونه تعریف کرد که رشته­ای از کاراکترها اگر حاوی یک یا چند کاراکتر از دسته حروف یا اعداد یونیکد باشد، محتوای متنی محسوب می­شود. این تعریف، صرف نظر از هر کاراکتر دیگری که ممکن است رشته داشته باشد، اعمال می­شود.

بخش 8: ویراستاری محتوا

مطالب مرتبط