جا کفشی چوبی سه طبقه قهوه ای ایکیا مدل BRUSALI پویانو معماری دکوراسیون داخلی-سیب چوب

جا کفشی چوبی سه طبقه قهوه ای ایکیا مدل BRUSALI پویانو معماری دکوراسیون داخلی-سیب چوب

شکل خمیده و منحنی آنها که در عین ظرافت و زیبایی ساخته شده اند، در اولین نظر به خرید جاکفشی چوبی چشم خواهد آمد. فروشگاه اینترنتی شهرمیز عرضه کننده محصولات دکوراسیون منزل اعم از میزتلویزیون ، جاکفشی ، میز جلومبلی و میز عسلی و میز کنسول به صورت تخصصی می باشد. از جمله ویژگی های آن می توان به تنوع و کیفیت بالا ، قیمت مناسب و مهمتر از همه تحویل به روز سفارشات اشاره کرد.

این مدل جاکفشی قطعا ساده تر از مدل قبل است و دارای تزیینات کمتری هم خواهد بود. ابعاد آن به دلیل ساده تر بودنش، کوچک تر است و در آپارتمان هایی با متراژ متوسط قابل استفاده است. با اینکه ام دی اف دوام و ماندگاری و کیفیت چوب را ندارند اما به میزان و مدت زمان قابل قبولی می توان از آنها به عنوان جاکفشی کلاسیک استفاده نمود.

  • این مدل هم بین کسانی که به طلایی علاقه دارند و در چیدمان خانه از این رنگ استفاده کرده اند، پیشنهاد خوبی است.
  • بتونه چوب را می‌توانید خودتان در منزل تهیه کنید یا از بتونه‌های آماده موجود در بازار استفاده کنید.
  • طراحی ساده ظاهر جاکفشی ایکیا BISSA به شما کمک می کند که حتی اگر خانه ای با سبک مدرن نیز داید بتوانید از آن استفاده و به زیبایی منزل تان بیافزایید.
  • این موضوع درباره جاکفشی کلاسیک هم وجود دارد و بیشتر جاکفشی های کلاسیک و سلطنتی دارای این رنگ های گرم هستند.
  • بین هر لایه از رنگ معمولا لازم است بین 6 الی 8 ساعت صبر کنید، اما این زمان تقریبی هم به نوع رنگ انتخابی شما بستگی دارد.
  • بسیاری معتقدند که انجام این مرحله الزامی ندارد و می‌توان رنگ کاری را بدون این مرحله انجام داد اما تجربه ثابت کرده است که انجام این مرحله برای داشتن سطوح صاف و یکدست و همچنین از بین بردن پوسیدگی بسیار حائز اهمیت است.

علاوه بر این موارد، لازم است که رنگ قبلی کاملا از روی سطح کار پاک شود. برای آنکه سطوح وسیله چوبی یکدست رنگ آمیزی شود قسمت‌های دیگر آن را بپوشانید و یا در صورت امکان وسایل اضافی (دستگیره و …) را از آن جدا کنید. جاکفشی پلکانی سه تکه یک انتخاب مناسب و هوشمندانه برای آپارتمانهایی با دکوراسیون کلاسیک و مدرن است و گذشته از حالت پلکانی می توان هر تکه را به صورت جداگانه چید و از ان استفاده نمود. در “خدمت از ما” به بهترین متخصصین رنگ کاری مبل در شهر خود دسترسی دارید. چای و قهوه بعلت دارا بودن ماده‌ای به نام تانن (که خود نوعی رنگ است) در ترکیب با سرکه واکنش داده و رنگ طبیعی ایجاد می‌کند.

جاکفشی سفید خوشگل تره یا قهوه ای

این آینه بر روی جاکفشی قرار می گیرد و برای دو طرف آن از شمعدان و یا وسایل دکوری سنتی و کلاسیک دیگر می توان استفاده نمود. آینه ای که بر روی جاکفشی کلاسیک قرار می گیرد معمولا بزرگ است و دارای قاب منبت کاری شده سنگینی است. اما در مدل دیگر که هم قیمت پایین تری دارد و هم سبک تر است، از ام دی اف برای ساخت جاکفشی کلاسیک استفاده شده است.

در گذشته افراد بیشتر طرفدار وسایل و دکورهای چوبی در طیف رنگی قهوه ای بودند ولی امروزه می بینیم که اکثرا به سمت استفاده از وسایل و دکور روشن در فضای منزل خود هستند؛ به همین جهت در خواست برای تغییر رنگ چوب قهوه ای به سفید زیاد شده است. در چنین شرایطی، می‌توان با رنگ کردن و تغییر رنگ وسایل چوبی جلوه دیگری به وسایل قدیمی داد و در هزینه‌ها نیز صرفه جویی کرد. در ادامه طرز رنگ کردن مبل، میز و سایر وسایل چوبی با اسپری و قلم مو را به طور کامل شرح می‌دهیم و به شما می گوییم که چگونه چوب را رنگ سفید کنیم.

این جاکفشی ها نه تزیینات پر زرق و برق جاکفشی های سلطنتی را دارند و نه آنقدر ساده و هندسی اند که بگوییم با یک جاکفشی مدرن طرفیم. در واقع لبه های خمیده و منحنی و بعضا خراطی شده این جا کفشی ها به علاوه رنگ های گرم یک دست آنها تصویری دلپذیر از گذشته ها را به خاطر می آورد. تصویری که در خانه های قدیمی ها و پدر بزرگ و مادر بزرگ های مان دیده ایم. جاکفشی کلاسیک و سنتی دارای اصالتی خاص به همراه سادگی دلنشینی است که همیشه به دنبال آن هستیم. رنگ هایی مانند ماهگونی، فندقی، عسلی، ونگه، گردویی، قهوه ای و طلایی به میزان زیادی در وسایلی که به سبک کلاسیک و سلطنتی ساخته می شوند، استفاده می گردد. این موضوع درباره جاکفشی کلاسیک هم وجود دارد و بیشتر جاکفشی های کلاسیک و سلطنتی دارای این رنگ های گرم هستند.

با پر کردن فرم زیر هر زمان که این محصول موجود شد از طریق ایمیل یا ارسال پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

همچنین ما به زودی مجموعه کاملی از لوازم خانگی چوبی را برای خرید آسان شما عزیزان در سایت قرار می دهیم . در فصل‌ها و مناسبت‌های مختلف سال نیز پیشنهاد‌های ویژه و تخفیف های شگفت انگیز مبلمان سنتر را از دست ندهید. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

سبد خرید

در فصل‌ها و مناسبت‌های مختلف سال نیز پیشنهاد‌های ویژه و تخفیف های شگفت انگیز بازار چوب را از دست ندهید. جاکفشی پلکانی ۳ تکه قهوه ای وودیمو یک انتخاب ایده آل با طراحی زیبا، مدرن و جدید است و مناسب استفاده در فضای داخلی و خارجی آپارتمان، ۸ تا ۱۲ جفت کفش و کتانی جای می گیرد. در این محتوا به بررسی نحوه تغییر رنگ چوب قهوه ای به سفیدیا رنگ‌های دیگر پرداختیم و 3 روش مختلف را برای رنگ کردن وسایل چوبی شرح دادیم، از جمله رنگ کردن وسایل چوبی با اسپری، قلم مو و… امیدواریم که با خواندن این مطلب، کار رنگ کاری وسایل چوبی را به راحتی در خانه انجام دهید، اما اگر برای انجام این کار نیاز به متخصص داشتید، می توانید روی خدماترنگ کاری مبلدر “خدمت از ما” حساب کنید.

ارسال

در خانه های لوکس و بزرگی که دارای این سبک چیدمان هستند و از بهترین چوب ها برای ساخت مبلمان استفاده شده، از جاکفشی کلاسیک چوبی با تزیینات منبت کاری شده هم استفاده می گردد، جاکفشی کلاسیک چوبی حجم و ابعاد بزرگی هم دارد و تا حدی سنگین است. تفاوت این نوع رنگ با رنگ های قبلی این است که رگه ها و خطوط اصلی چوب پوشانده نمی‌شود و نقش و طرح چوب، بعد از رنگ کردن وسایل باقی می‌ماند، که زیبایی خاصی به وسایل چوبی میدهد، از این جهت کار با این نوع رنگ از دو رنگ قبل راحت‌تر است. این مدل جاکفشی ها یا دارای آینه به صورت جدا هستند که بر روی جاکفشی قرار می گیرد و یا آنکه در قسمت هایی از درب های جاکفشی کلاسیک آینه کاری هایی ایجاد شده است. اگر آینه به شکل جداگانه قرار گیرد باید دارای یک قاب درست همانند خود جاکفشی باشد، هم رنگ و با تزییناتی شبیه به تزیینات به کار فته بر روی جاکفشی کلاسیک.

مطالب مرتبط