خرید اقساطی مبلمان بدون پیش پرداخت و بدون سود + ارسال رایگان رویال مبل | mobleseyed

خرید اقساطی مبلمان بدون پیش پرداخت و بدون سود + ارسال رایگان رویال مبل | mobleseyed

با توجه به تعدد مراکز فروش مبلمان نمی توان گفت تمام آنها برای فروش محصولات خود، شرایط مبل برای بازنشستگان یکسانی دارند. بلکه هر کدام از این مراکز شرایط متفاوتی برای فروش مبلمان و سایر محصولات خود در نظر می گیرند. شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، از شرایط فروش اقساطی آگاه شده و خرید خود را متناسب با این شرایط انجام دهید. مراکز مجاز فروش مبلمان به منظور تکریم بازنشستگان و ارج نهادن به مقام بلند این افراد، طرحی بسیار عالی و بی نظیر برای فروش محصولات خود به صورت اقساطی در نظر می گیرند.

  • پس از اینکه نتیجه اعتبارسنجی شما از سابقه فعالیت بانکی دریافت شد، درصورت نداشتن اقساط معوق و چک برگشتی، تصویر مدارک‌تان (شامل کارت ملی، شناسنامه و یک برگ چک صیادی) رو جهت استعلام و تکمیل پرونده ارسال می‌کنید.
  • اگر ساکن تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم از شوروم ما دیدن کنید.
  • عده ای از فروشندگان با تحمیل این شرایط به مشتری، هزینه های اضافی را در قالب سود ماهانه و کارمزد از مشتری دریافت می کنند.
  • برای مثال اگر خرید خود را از فروشگاهی با قیمت های بالا و سود های زیاد خرید کنید این خرید قطعا به ضرر شما خواهد بود.
  • در حال حاضر فقط چک صیادی جدید (بنفش) برای پرداخت اقساط پذیرفته میشه.

به همین دلیل برندهای مختلف مبلمان بسیاری را در طرح‌های مختلف طراحی کرده‌اند. این مبلمان شیک و راحت مطابق با سلیقه شخصی و شرایط مالی خریداران در نظر گرفته شده‌اند. نه ، در صورت پرداخت بخشی از مبلغ کل بصورت پیش پرداخت به وام کمتری نیاز خواهید داشت. در این مرحله طبق تاریخ ها و مبالغ درج شده در صفحه هر محصول چک ها بایستی ثبت و تحویل پشتیبان سایت شود . تعداد اقساط از ۱۲ الی ۲۰ ماهه و بستگی به مقدار خرید شما دارد.

نورپردازی اتاق خواب

در کلکسیون مبل آرش فروش انواع مبلمان راحتی بصورت قسطی انجام می شود. ما شرایط ساده ای برای هر نفر با توجه به بودجه و شغل وی ایجاد کرده ایم. هر کسی با هر شرایطی می تواند بصورت اقساطی از محصولات مبلمان آرش استفاده کند. لازم به ذکر است فروش مبلمان و سرویس خواب و میز ناهارخوری های مبلمان آرش به صورت اقساطی فقط برای شهروندان کرجی نیست و سایر هموطنان عزیزمان در سایر نقاط کشور می توانند از طرح خرید اقساطی مبلمان آرش استفاده کنند. ، مبلمان آرش در جهت رفع نیاز مشتریان خود و ایجاد شرایطی آسان برای خرید مبلمان، فروش اقساطی مبل در کرج را با اقساط بلند مدت انجام می دهد.

مبل راحتی ویکتور 8 نفره تختخوابشو

© تمامی مطالب، عکس ها و… متعلق به سایت سوفا مبل (sofamobl.com) می باشد. مشاوران حاضر در فروشگاه با کمال میل پاسخگو تمام سوالات شما هستند. پس از تایید اعتبارسنجی، همکاران ما برای نحوه نگارش و ثبت چک در سامانه صیاد، شما رو راهنمایی می‌کنند. بعد از اعتبارسنجی حساب مشتری و تایید آن تنها 48 ساعت زمان نیاز است . در صورت معتبر بودن حساب بانکی ، درخواست وام شما حداکثر تا 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد .

مبل ریلکسی مناسب اتاق خواب کنار سالن جلو تی وی

اول یکم با تردید خریدم رو انجام دادم اما الان که عروسیم برگزار شد و دارم از مبلمان و سرویس خوابم استفاده می کنم همیشه دعا می کنم خیلی ممنون. برای شروع ثبت نام و دریافت تسهیلات می توانید با مراجعه به لینک زیر صفحه مستقیم فروشگاه دیجی چوب را در سایت شرکت خدمات دهنده انتخاب و نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایید. با شرایط ویژه مبل قسطی در کرج، خریدهای بزرگ و پر هزینه شما بسیار قابل کنترل تر می شوند. اگر قرار است مبلمان خود را یکجا تعویض کنید برای تعیین بودجه خود، می توانید هزینه آن را تقسیم کنید.

مطالب مرتبط