خرید اینترنتی کتابهای دست دوم کمک درسی کتابهای دست دوم فنی و حرفه ای خرید آنلاین کتابهای دست دوم درسی کارو دانش و نهضت سواد آموزی | ketabko

کنکور مرحله‌ای مهم در زندگی دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی محسوب می‌شود و فروشگاه کتابراه سعی دارد تا با ارائه‌ی بهترین کتاب‌های کمک درسی کنکور شما را در این مرحله‌ی سخت همراهی کند. کتاب‌های کنکور به بخش‌های مختلفی مانند کتاب کنکور تجربی، کتاب کنکور انسانی، کتاب کنکور هنر، کتاب کنکور کارشناسی ارشد، کتاب کنکور دکترا و…. در ادامه لازم به یادآوری‌ست که ما کتاب‌های رایگان بسیاری را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهیم و شما به آسانی به کتاب‌های رایگان کنکور نیز دسترسی پیدا می‌کنید. کتاب زیست شناسی دهم تجربی سری میکرو طبقه بندی گاج کتابی بسیار محبوب در بین دانش آموزان است این کتاب در کنار درسنامه ای مختصر تمرکز بیشتر خود را بر روی تست گذاشته است و به همین خاطر برای دانش آموزان کنکوری بسیار مناسب خواهد بود.

  • شما دانش آموزان، معلمان و کاربران گرامی در زمینه ی خرید کتاب کنکور، کتاب کمک درسی، دی وی دی آموزشی و لوازم التحریر به راحتی و با یک جستجوی ساده بهترین محصول را میتوانید انتخاب و از سایت پایتخت کتاب خریداری کنید.
  • به این ترتیب دانش آموز در روزهای اول مدرسه بدون کتاب درسی در کلاس حضور می یابد.
  • این کتاب تضمین می‌کند که با مطالعه آن، دانش‌آموز تمامی مطالب را آموخته و دیگر نگران شب امتحان نخواهد بود.
  • یونیکتاب یکی از بهترین مراکز خرید کتاب درسی، خرید کتاب دانشگاهی و خرید کتاب کمک درسی است که خدمات خود را به شکل‌های مختلف ارائه می‌دهد تا خریدار با توجه به شرایط خود بتواند از این خدمات استفاده کند.
  • اما، با استفاده از بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی در درس عربی، دانش‌آموزان این پایه می‌توانند به‌راحتی به سختی‌های این درس غلبه کرده و به‌آسانی تمام نکات آن را بیاموزند.
  • ارسال سریع بیشتر بدانید تخفیف های جذاب بیشتر بدانید پشتیبانی بیشتر بدانید خدمات مشتریان بیشتر بدانید بیشتر بدانید …
همانطور که از اسم این کتاب پیداست کتابی برای زدن تست های متنوع و پرتعداد است اما با این حال درسنامه و نکات آموزشی مختلفی را نیز شامل می شود. اگر بیشتر برای تست میخواین تست ریاضی خیلی سبز، مبتکران شیمی، زیست خیلی سبز، فیزیک میکرو بسیار عالی هستند ولی اگر برای درسنامه میخواین ماجراهای منو درسام ریاضی، مبتکران شیمی، نشر الگو زیست، فیزیک میکرو عالی هستند. ذکر این نکته لازم است که در خرید اینترنتی کتاب درسی، دیگر نیاز به گذشتن مدت زمان برای پایان یافتن خرید کتاب‌ها به صورت پک نیست و مطابق نیاز خود می‌توانید کتاب‌های تک درس را نیز ثبت سفارش کنید. داشتن چنین ویژگی موجب شده تا بیشتر افراد تمایل به خرید کتاب بدین صورت را پیدا کنند.

تست فیزیک دوازدهم تجربی جلد اول خیلی سبز

فارسی دهم طالب تبار مبتکران مناسب رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی می باشد. 4.فیزیک پایه دهم اگر میخواین تست های استاندارد رو بزنید میکرو خوبه اما اگر میخواین یکم تستها با خلاقیت باشن و به چالش بکشن از نشر الگو (سه بعدی) استفاده کنید. ارسال کتاب درسی از یونیکتاب در تهران با پیک و به صورت رایگان و شهرستان ها با پست بوده و هزینه با خریدار است. شما می‌ توانید خرید آنلاین کتاب درسی فرزندانتان را از این سایت انجام دهید و از مزایایی که در زیر به آنها اشاره می کنیم، بهره مند شوید. کتاب های گام به گام، سالیان سال است در تمامی پایه‌ها و دروس، یاور دانش‌آموزان هستند. این کتاب ها مانند یک معلم دوم عمل کرده و آنچه که دانش‌آموز نیاز است که بداند را ارائه می‌دهند.

خرید اینترنتی کتابهای دست دوم کمک درسی کتابهای دست دوم فنی و حرفه ای خرید آنلاین کتابهای دست دوم درسی کارو دانش و نهضت سواد آموزی | ketabko

کتاب فارسی دهم خیلی سبز کتابی با درسنامه مفید و تست های پرتعداد است. جهت آشنایی و کسب آمادگی لازم برای حل هرگونه سوال تستی مناسب است. جامع زیست شناسی دهم نسل جدید نشر الگو (جلد اول) 476 صفحه دارد. لطفا کتاب کمک آموزشی مناسب و خوب(هم برای تستی و هم برای تشریحی) که خودتون ازش استفاده می کنید رو معرفی کنید…

کتاب شب امتحان انگلیسی 3 – دوازدهم

بانک کتاب مارکا در سال 1383 کار خود را با مدیریت آقای وحید نظری در قالب پخش و توزیع کتب درسی و کمک آموزشی، کتب دانشگاهی، کتابهای زبان خارجه، انواع CD سی دی و DVD دی وی دی شروع کرد.فروشگاه آنلاین کتاب مارکا در تاریخ 18 مرداد 94 کار خود را در فروش اینترنتی کتاب شروع کرد. دین و زندگی دهم تست خیلی سبز در دسته کتاب های آموزشی قرار می گیرد. تست های تالیفی و سال های اخیر کنکور در کنار درسنامه ای کامل باعث شده است این کتاب اقبال زیادی در بین دانش آموزان داشته باشد.

خرید کلیه کتاب کمک درسی دوره دوم دبیرستان

مطالب مرتبط