دانلود رايگان جروه فارسي اموزشي طراي يو پي اس ups battery باتري باطري-مستر انرژی پلاس

اگرچه کارتهای موجود در بازار می توانند به عنوان رابط بین کنتاکتهای بدون پتانسیل یو پی اس و شبکه نیز در نظر گرفته شوند . این کارتها اطلاعات حاصل از کنتاکتها را به فرم مناسبی تبدیل می کنند تا توسط سایر دستگاههای شبکه نیز قابل دریافت باشند . خود می کشند جریان زیاد یو پی اس را به حالت اضافه بار می برد ، در نتیجه ولتاژ خروجی یو پی اس قطعاکاهش خواهد یافت و این امر سبب آسیب دیدن سایر قطعات و تجهیزات حساس می گردد مثلآ جریان راه اندازی موتورها معمولا بین ۴ تا ۱۰ برابر مقدار نامی آن می باشد. یو پی اس چیست؟ چه اطلاعاتی از یو پی اس باید داشته باشیم تا بتوانیم یوپی اس مناسب خود را خریداری کنیم.

توان نامی دستگاه پارامتری است که از دو راه می‌توان مقدار آن را محاسبه و سپس دستگاه مناسب را خریداری نمود. این وضعیت ممکن است در اثر بروز اشکال در خطوط نیرو مانند قطع کلیدها، فیوزها و یا حوادثی نظیر طوفان همراه با رعد و برق و یا سایر شرایط ایجاد گردد. اینورتر(کانورتر) اصلی نیز یک اینورتر ولتاژ با تکنولوژی PWM است که مهمترین وظیفه آن تنظیم و تثبیت ولتاژ در نقطه بالانس توان با تلرانس ۱%± است . در طراحی دلتاکانورژن ، دلتاکانورتر یک کانورتر جریان است که دو وظیفه را به عهده دارد.

باتری لیتیوم یونی

دانلود رايگان جروه فارسي اموزشي طراي يو پي اس ups battery باتري باطري-مستر انرژی پلاس

تجربه ثابت کرده خیلی از افراد اطلاعات چندانی از انواع باتری ها و کارکردشان ندارند بخاطر همین محصول متناسب با نیازشان خریداری نمی کنند و خیلی سریع باتری هاشون خراب میشه. باتری ها مولد هایی هستند که انرژی شیمیایی را تبدیل به انرژی الکتریکی می کنند. باتری ها معمولا از کنار هم قرار دادن حداقل دو صفحه فلزی با آلیاژ متفاوت داخل یک محلول شیمیایی به وجود می آیند یکی از این دو صفحه دارای خاصیت الکترون دهی و دیگری دارای خاصیت الکترون گیری است. محلول شیمیایی که باعث ایجاد ارتباط بین این دو صفحه می گردد الکترولیت نامیده می شود. تا کنون در مجله فرادرس، مقالات و آموزش‌های متنوعی را در موضوع «محاسبه باتری ups» منتشر کرده ایم. سازمان علمی و آموزشی «فرادرس» از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر ۱۲۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از ۲۰۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود.

صاعقه و رعدوبرق از مهمترین عوامل ایجادکننده این نوع اختلال می باشد. © کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت اشجع باتری می باشد. این باتری‌ها باتوجه‌ به خصوصیات و ویژگی‌های خاصی که دارند؛ برای… را ببندید و دکمه پاور را بزنید تا از صحیح کار کردن دستگاه مطمئن شوید.

با ولتاژسنج، می توانید از ولتاژ باتری جدید خود اطمینان مستر انرژی پلاس حاصل کنید. اگر ولتاژ سنج ندارید هنگام خرید باتری جدید، ولتاژ باتری را در مغازه ی که آن را خریداری میکنید بپرسید. باتری شما باید روی 12 ولت باشد و یکمی هم بیشتر مشکلی ایجاد نمیکند. از یک دستگاه تست کننده بار باطری (باتری) یوپی‌اس استفاده کنید. باری را با مقدار نصف جریان CCA به مدت زمان 15 ثانیه به باتری اعمال کنید، سپس 5 دقیقه صبر کنید. علت شارژ نشدن باتری موتور سیکلت چیست ؟ در بسیاری از تجهیزات باتری‌ها نقشی پر رنگ دارند.

  • این اختلال زمانی ایجاد می‌شود که منبع اصلی تولید برق، قدرت تامین توان مورد نیاز شبکه (بار مصرفی ) را ندارد، به همین دلیل شرکت برق، ولتاژ شبکه سراسری را کاهش می‌دهد.
  • از آنجا که در هنگام بستن باتری ها، هر باتری حاوی برق DC خواهد بود، در حالتی که تعداد باتری‌ها زیاد می‌شود، احتمال برق گرفتگی DC برای نصاب وجود خواهد داشت.
  • پس از اتصال تمامی باتری ها اولین و آخرین سر قطب باطری ها را به فیوز کابینت باتری وصل کنید سپس فیوز کابینت را قطع کرده و با نهایت احتیاط طبقات باتری را به یکدیگر متصل کنید و برای محکم کردن اتصالات حتما از واشر خاردار استفاده نمایید.
  • برای زمان کاری بیشتر از ۲ ساعت، ضریب ۱.۳ به مقدار جریان باتری مورد نیاز نهایی اعمال می‌شود.

۸٫ در محل انتخاب شده برای نصب یو پی اس؛جای امنی برای تعبیه باتری وجود داشته باشد . ۶٫ نصب یو پی اس نباید برجریان هوا و شرایط محیطی تجهیزات تاثیری بگذارد . البته بهتر است که مقدار بار متصل به یو پی اس نهایتا ۷۰% از توان خروجی یو پی اس باشد تا در بارهای لحظه ای و کلید زنی که جریان لحظه ای دارند فشار کمتری به یو پی اس وارد شود. دانستن این مطالب برای شناخت یو پی اس و آشنایی بیشتر با آن حائز اهمیت است. قطع برق در مواقع مختلف و ضروری تجربه ای است که مشکلات عدیده ای برای افراد ایجاد می … در هر برگه گارانتی سه مورد که عبارتند از تاریخ خرید، مدت زمان گارانتی و تاریخ پایان گارانتی قید شده است که اگر این سه گزینه در کارت گارانتی شما با هم همخوانی نداشتند، ممکن است باتری تاریخ مصرف گذشته خریده باشید.

وظیفه اول کنترل مشخصه های توان ورودی است که کشیده شدن جریان بصورت سینوسی و کاهش هارمونیکها و در نتیجه کاهش تلفات گرمایی و استهلاک کمتراز فواید آن می باشد . سازندگان باتری همیشه جداول یا نمودارهایی را عرضه می کنند که با استفاده از اطلاعات آنها می توان ظرفیت سرویس دهی موردنیاز را تعیین کرد. درانتخاب باتری با ظرفیت یا سرویس دهی مناسب حداقل به دو نکته باید توجه شود . لازم به ذکراست که اکثربارها به نحو مطلوب و بی آنکــه متحمل اثـرات مضـری شـوند این زمان را پشت سر می گذارند و با عادی شدن وضع برق شهر بار مجددا به مسیر Bypass منتقل می شود. UPS یا به عبارت دیگر Uninterruptible power supply به معنی منبع تغذیه بدون وقفه بوده که یک منبع تغذیه اکترونیکی است که در کنار یک رایانه نصب می‌شود.

شرکت ایمن توان ، همانطور که به اختصار گفته شد عمدتاً باتریها یا به صورت سری و یا به صورت موازی نصب می شوند. در حالت سری قطب مثبت باتری اولی به قطب منفی باتری دومی و به همین منوال به تعداد باتریها این روند ادامه پیدامی کند که در نهایت دو قطب، منفی از باتری اولی و مثبت از باتری آخری باقی می ماند که مجموعه ولتاژ باتریها را دارد و جریان باتریها ثابت می باشد . یعنی اگر ۲۰ عدد باتری ۱۲ ولت ۱۰۰آمپر را با هم سری کنیم در مجموع ۲۴۰ ولت ۱۰۰آمپرخواهیم داشت . در یک بار مصرفی با توان ثابت، کاهش ولتاژ شبکه سبب افزایش جریان بار خواهد شد که این افزایش جریان به نوبه خود می‌تواند سبب کاهش طول عمر قطعات بکار رفته در دستگاه مصرفی شود. این توپولوژی که در بلوک دیاگرام شکل ۵ دیده میشود حدود ۱۰ سال پیش جهت مرتفع ساختن معایب تکنولوژی دابل کانورژن طراحی وتولید شده است ،در شرایط عملکرد عادی توان خروجی با همکاری اینورتر اصلی و دلتا اینورتر تامین می گردد . زمان سوئیچ در دستگاههایی همانند کامپیوترها که با منابع تغذیه سوئیچینگ کار میکنند باعث ایجاد پیشامدهای غیر عادی یا نا منظم مانند افت ولتاژ لحظه ای و یا ریست شدن میشود، البته در برخی موارد هم سبب ایجاد خرابی در تجهیزات الکتریکی خواهد شد .

برق اضطراری چگونه کار می کند

کلمه UPS مخفف کلمه Uninterruptible power supply است که در حقیقت منبع جریان بدون وقفه نام دارد. دستگاه یو پی اس در بیشتر مکان ها مانند بیمارستان ها یا شرکت های صنعتی و تجاری برای تامین انرژی الکتریکی بسیار ضروری است. خدمات نصب و راه‌اندازی کالاهای خریداری شده از شرکت فیام صنعتدر تمام نقاط کشور برای بار اول به صورت کاملاً رایگان با حضور تکنیسین متخصص در محل مشتری برای دستگاه‌هایی که امکان نصب آسان (Plug & Play) را ندارند ارائه می‌گردد. فناوری ساخت ژنراتور نیمه‌مکانیکی است و برای آغاز به کار به زمان نیاز دارد؛ زمانی که ممکن است به آسیب دیدن قطعات منجر شود. یو پی اس برخلاف ژنراتور می‌تواند بدون درنگ، برق لازم برای ادامه کار شبکه را فراهم کند. بنابراین با استفاده از یک یو پی اس مشکلی برای قطعات و داده‌ها رخ نخواهد داد.

مطالب مرتبط