دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه کلوانی

بدیهی و واضح می‌باشد هرچه ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت بزرگتر باشد ضخامت ورق مصرفی برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز بیشتر می‌شود. برای طراحیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی حتما باید به ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت دقت کرد.یعنی مبنای ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنیدساده لولایی صرفاً سایزِ داخلیِ فریمِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌باشد. محل ایجاد گریل روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت دلایل مختلفی دارد که از جمله مهمترین دلایل می‌توان به نزدیکیِ مجرای ورود هوا به نقطه‌ی مکنده‌ی دستگاه اشاره نمود. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با گریل را می‌توان هم به صورت لولایی و هم به صورت وزنه‌ای تعبیه کرد، البته اگر فاصله‌ی زیر دستگاه داکت اسپلیت با افقِ سقفی که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت در ان نصب شود کم باشد امکانِ استفاده از دریچه وزنه‌ای نیست و الزاماً باید از درب لولایی استفاده نمود که بازشوی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به بیرون باشد و هیچ محدودیتی برای باز کردن درب دریچه بازدید داکت اسپلیت وجود نداشته باشد. دریچه بازدید داکت اسپلیت را هم می‌توان به صورت پیچ از رو نصب کرد و هم به صورت پیچ از داخل (پیچ مخفی)، که حالتِ پیچ از تو باعث می‌گردد نمای دریچه شکیل تر به نظر رسد، اما عمدتا در دریچه بازدید داکت اسپلیت لولایی به خاطر محدودیت در نصب، حالت پیچ از رو به کار می رود. فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده با گریل به دوصورت ۳ و ۵ سانتی قابل تولید و عرضه است.

روی تمام سطوح این دریچه بازدید داکت اسپلیت رنگ پودری الکترواستاتیک پاشیده می‌گردد و این محصول درون کوره قرار می‌گیرد و در اصطلاح پخته می‌شود. ز مزایای رنگ الکترواستاتیک این است که می‌توان از هر کد رنگ مناسب محیط و طبق نظر کارفرما استفاده کرد. عموما از رنگ سفید استفاده می‌گردد، اما گاهی اوقات طراح یا آرشیتکت برای تناسب بیشتر و ایجاد هارمونی در محیط از رنگ های فانتزی استفاده خواهد نمود. پس از رنگ آمیزی دریچه بازدید داکت اسپلیت این محصول درون مشمعهای حبابدار قرار گرفته تا از هرگونه ضربه و آسیبی در امان بماند. این مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت که به درب وزنه‌ای معروف است دارای فریم کاملاً جدا از بدنه درب است. برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا سایز حفره ای را که قرار است در این بازدید داکت اسپلیت در آن نصب گردد به طور صفر به صفر اندازه می زنیم.

اطلاعات تکمیلی در مورد دریچه داکت اسپلیت

گروه مهندسی مهرتاش، مشاور تخصصی شما در زمنیه تهیه و نصب و خدمات پس از فروش دستگاههای دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه مطوع است. ما با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه انواع چیلر، فن کویل، دیگ موتورخانه ای، پکیج شوفاژ و اسپلیت ، امادگی خدمت رسانی ایده آل به شما را داریم. فروش برترین برند های تهویه مطبوع و اجرای پروژه های برتر کشوری در ایران مشاور و طراحی و نقشه کشی کلیه تاسیسات مکانیکی با مجوز رسمی از نظام مهندسی.

  • با نصب یک ترموستات در هر اتاق و نیز نصب دریچه های ترموستاتیکی که با فرمان ترموستات به طور اتوماتیک باز و بست می شوند تا مقدار هوای ورودی به هر اتاق با توجه به نیاز کاهش یا افزایش یابد ، می توان ضمن کنترل دمای هر اتاق به طور مجزا، از ارسال هوای سرد یا گرم به اتاقی که به تهویه نیاز ندارد ، جلوگیری کرد و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی نمود و بدین ترتیب مصرف برق آن در مقایسه با سیستم های دیگری چون مینی چیلر و فن کویل به یک تعادل می رسد.
  • جهت ایجاد تناسب نمای دریچه با نمای محیط از انواع کدرنگ با تنوعِ متعدد می‌توان بهره گرفت.
  • دریچه هوا آلومینیومی گرد یکی دیگر از انواع دریچه هوا میباشد .پر کاربرد ترین دریه هوا آلومینیومی گرد ، دریچه هوا ی گرد بلندگویی و یا دریچه هوا ی تخت میباشد .علت نامگذاری این دریچه به دلیل ساختار لایه ای و موازی گرد میباشد .این دریچه هوا در مکانهایی با ارتفاع سقف کم یا فضاهایی که احتیاج به نزول هوا به صورت مستقیم نیست ،کاربرد دارد .دریچه هوا آلومینیومی بلندگویی در سیستم رفت و برگشت استفاده میشود و هم به صورت دمپر دار وهم بدون دمپر تولید و عرضه میگردد .
به همین دلیل بیشتر در جاهایی که یک سمت دریچه به دیوار نزدیک است مورد استفاده قرار می‌گیرد. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی دو طرفه به صورت زاویه دار از دو طرف هوای محیط را وارد محفظه میکند. در نتیجه در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که از دیوارها فاصله لازم را دارد و از هر طرف هوای محیط را جذب خواهد کرد. فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت یا بصورت پیچ ازرو یا بصورت پیچ مخفی در محل خود نصب می شود.اگر دریچه بازدید داکت اسپلیت بصورت پیچ ازرو نصب گردد،جای پیچ ها روی نمای بیرونیِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می شود.اگر هم بخواهیم دریچه بازدید داکت اسپلیت را بصورت پیچ مخفی نصب کنیم جای پیچ ها را در قسمت داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نصب می کنیم.لازم به توضیح است ایجادِ این جای پیچ ها حتما باید قبل از عملیات رنگ صورت پذیرد. جهت تولید دریچه بازدید داکت اسپلیت پانچی وزنه‌ای به ابعاد حفره ای که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی آن نصب گردد توجه می نماییم.این ابعاد می‌تواند سایز اصلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را به ما دهد.

قیمت مرغ امروز ۴ مهر ۱۴۰۱/ گرانی قیمت مرغ بعد از ماه صفر؟

این نوع دریچه از دو نوع لولایی و وزنه‌ای تشکیل می‌گردد که هر نوع از این دریچه های لولایی و وزنه‌ای به انواع مختلف از قبیل گل سقفی، گریل دار، معمولی، مشبک و خطی تقسیم می‌گردد. البته لازم به ذکر می‌باشد این نوع دریچه نیز از دو نوع متریال آلومینیومی و چوبی ساخته می‌گردد. برای پوشش دریچه های آلومینیومی از رنگ کوره‌ای و برای دریچه های چوبی از پوشش پلی یورتان استفاده می‌گردد. با توجه به نیاز به کاربردِ محصولاتی از جنس پلیمری در محیط های مختلف برای جلوگیری از امکان اکسیدشدنِ فلزات و یا طبله کردنِ چوب در برابر رطوبتِ موجود در محیط، کاربردِ مَتریالی همچون پی وی سی از اهمیت شایانی برخوردار می‌باشد. در واقع دریچه بازدید داکت اسپلیت پی وی سی در محیط های مرطوب و شرجی مورد استقبالِ کارفرمایان و مهندسین قرار گرفته.

خط کشی پارکینگ خودرو، خط کشی پارکینگ، اجرای خط کشی

تعداد جای پیچ ها بر روی فریم و نیز تعداد قفل ها بر روی درب به طور مستقیم به ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت بستگی دارد و این تعداد در ابعاد بزرگتر دریچه بیشتر خواهد بود. در مورد مصرف برق تمام سیستم های سرمایشی باید اینو خدمتتون عرض کنیم که از این نظر دستگاه ها به دو دسته تقسیم بندی میشن. دسته اول دستگاه هایی هستند که به دستگاه های تبخیری معروف هستند و با پاشش و تبخیر آب در هوا ، فرآیند سرمایش انجام میشه (مثل کولر آبی) و دسته دوم دستگاه هایی هستند که به دستگاه های تبریدی معروف هستند و با کمپرسور و سیکل تبرید تراکمی فرآیند سرمایش انجام میشه (مثل کولر گازی) که دستگاه های تبریدی همشون نسبت به دستگاه های تبخیری مصرف برق بیشتری دارند. برای مثال اسپلیت (کولر گازی) ، داکت اسپلیت و چیلر دارای کمپرسور هستند و با سیکل تبرید تراکمی فرآیند سرمایش انجام میشه و دستگاهی مثل ایرواشر یا زنت دارای کمپرسور نیست و با پاشش و تبخیر آب فرآیند سرمایش انجام میشه و طبیعتا مصرف برق کمتری دارند و از طرفی رطوبت هوا را نیز افرایش می دهند ولی دستگاه های تبریدی سرمایش مطبوع تری دارند و درجه حرارت هوا رو میشه دقیقا تحت کنترل درآورد و همچنین منجر به کاهش رطوبت هوا هم می شوند. دریچه بازدید داکت اسپلیت پی وی سی با توجه به نوع جنسی که دارد نیازی به پوشش رنگ ندارد و بعد از ساخت به همان شکل قابل استفاده خواهد بود. دریچه داکت اسپلیت طرح اسلوتفریم و درب هر دو از آلومینیوم ساخته میشوند و از مزایای این مدل زیبایی بیشتر و دکوراتیو بودن آن است.

جهت ارتباط با نماینده فروش تهویه سان با شماره تلفن … تماس گرفته یا در برنامه واتس‌آپ به وی پیام ارسال نمایید. قیمت تمام شده سیستم کانال کشی داکت اسپلیت به نوع کانال انتخابی، طول مسیر، ابعاد لوله و قطعات نگهدارنده، تقسیم‌کننده جریان هوا و دیگر لوازم مورد نیاز وابسته است. جهت کسب مشاوره و استعلام قیمت هزینه نهایی کانال داکت اسپلیت با شماره تلفن … تماس گرفته یا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ اطلاعات لازم را به نماینده مجموعه تهویه سان ارائه کنید.

به طور معمول پره هایZ این دریچه بازدید داکت اسپلیت در یک یا دو وجه دریچه بازدید داکت اسپلیت نصب می‌شود.هوا از این طریق به داخل دستگاه ورود پیدا می‌نماید. تعداد این پره ها با میزان فشار مکش دستگاه نسبت مستقیم دارد.می‌توان برای زیبایی بیشترشیارهایZشکل را در دو سمت دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه کرد.درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پرهZرا در دو مدل لولایی و وزنه‌ای تولید می نمایند. اگر درب دریچه بازدید داکت اسپلیت لولایی باشد تعداد قفل های تعبیه شده روی آن به ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت بستگی دارد.جنس ورق مصرفی جهت ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت پره Zورق آلومینیوم است.

دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه کلوانی

مطالب مرتبط