دریچه کولر قیمت خرید دریچه کولر سقفی و آبی پخش نیرو سپهر مهار

از نکات مهم در نصب تعبیه جا پیچ بر روی فریم قاب می باشد که باید دقت کرد نسبت به ابعاد این دریچه، جای پیچ به صورت صحیح در نظر گرفته شود. برای مدیریت مصرف انرژی، دریچه‌های کولر محیط‌هایی که مورداستفاده قرار نمی‌دهید را ببندید. متعاقب آن در هزینه‌های آب و برق ساختمان نیز صرفه‌جویی خواهد شد. مزیت دیگر بستن دریچه در فصل زمستان این است که از اتلاف هوای گرم داخل ساختمان به بیرون، از طریق کانال کولر جلوگیری می‌شود.

در مرحله ی بعدی دریچه کولر را در داخل دهانه ی کاتال کولر درج کرده و با استفاده از پیچ بلند سر مته محصول خودمان را بر روی آن نصب می کنیم. همچنین جهت کسب اطالاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های کارشناسان و متخصصین شرکت تهران دما آرکا تماس حاصل نمایید. شرکت تهران دما آرکا با در نظر گرفتن عایق مشتریان اقدام به تولید و پخش دریچه کولر چوبی در رنگ های تیره و روشن نموده است. این محصولات در دو نوع مات و براق در رنگ های دلخواه مشتریان تولید می شود.

در دریچه های آهنی به نسبت سایر دریچه ها قاب نیاز به فریم بزرگ تری دارد. البته به کم پیچ های مخصوص آهن همانند دریچه های قبل به محل مورد نظر محکم می شوند. شما می توانید از دریچه های آلومینیومی در دیوار استفاده نمایید.

تهران دما تمامی محصولات خود را در سایزهای متنوع و سفارشی نیز تولید دریچه کولر آلومینیومی می نماید. ابتدا میبایست ابعاد داخل به داخل طول و عرض کانال کولرمان را اندازه گیری کنیم. پس از این مرحله می توانیم از یکی از فروشگاه های اینترنتیخرید دریچه کولرمورد نطرمان را انجام دهیم.

دریچه کولر چوبی بدون درپوش

ساختار دریچه کولر خطی همانند سایر دریچه ها از یک فریم در اطراف آن خطوط گریلی و خطی مانند طراحی شده است. جنس آن از آلومینیوم است اما با نظر شخصی افراد و شرکت تولید کننده از آهن و استیل نیز ساخته می شود. از مشکلاتی که در مورد دریچه کولر آبی می توان نام برد ساخت نامناسب دمپر است که کاربر برای هوابند کردن با مشکل روبرو می شود.

در واقع اولین موضوع درتعیین قیمت دریچه کولر آهنی نوعِ متریال و ضخامت ورقِ مصرفی است. ورق آهنیِ بکار رفته در این دریچه ماهیتاً از ورق روغنی با حداقل ضخامتِ ۰.۵ میلیمتر است. در بیشتر مواقع از دو محصول پر طرفدار برای کاربری کولر آبی استفاده می گردد. بهترین و مناسب ترین دریچه کولر آبی، دریچه تنظیم هوای قابل تنظیم دمپردار و همچنین دریچه خطی دمپردار می باشد. که افراد با توجه به نظر شخصی شان محصول مور نیاز خودشان را خریداری می نمایند.

  • به دلیل رشد و پیشرفت صنعت ساختمان سازی تولید دریچه کولر آبی جدید نیز هر ساله رو به افزایش است.
  • مزیت دیگر بستن دریچه در فصل زمستان این است که از اتلاف هوای گرم داخل ساختمان به بیرون، از طریق کانال کولر جلوگیری می‌شود.
  • دریچه کولر آلومینیومی از جمله عمومی ترین و پرکاربردترین انواع این تجهیز در ایران می باشد.
  • به کمک این روش اندازه گیری دیگر نیازی به صرف هزینه ی اضافی برای بازدید و اندازه گیری نصب کنندگان دریچه کولر نیست.
  • این نوع دریچه ها از لحاظ شکل ظاهری بسیار شبیه به دریچه های آلومینیومی بوده اما جنس آن از ورق روغنی می باشد و اگر ضخامت آن زیاد باشد بدیهی است که طول عمر بیشتری خواهد داشت.

دریچه کولر قیمت خرید دریچه کولر سقفی و آبی پخش نیرو سپهر مهار

این دریچه ها دارای پره هایی می باشند که با تغییر آن می تواند جهت انتقال هوا را تنظیم نمود. به منظور خروج هوای گرم در فصول سرد، بر روی این دریچه ها دمپر نیز نصب می شود. ثبت و دریافت دریچه کولر در تهران دما به راحتی انجام می گیرد. با تماس گرفتن با شماره تماس های شرکت تهران دما می توانید تمامی اطلاعات مربوط به انواع دریچه کولر آلومینیومی،چوبی و آهنی را دریافت نمایید. کارشناسان تهران دما از ساعت 9 صبح الی 19 بعد از ظهر آماده ی پاسخگویی مشتریان عزیز می باشند. در تهران دما انواع مختلفی از دریچه کولر در متریال های گوناگون عرضه می گردد.

این دریچه کولر دارای دمپر جهت مسدود کردن و باز کردن جریان هوا می باشد. این دریچه ها به دو صورت عادی و سفارشی تولید و به بازار عرضه میشود. نکته مهم در تولید دریچه های کولری آهنی این است که لزوما باید از ورق ضخیم استفاده شود. این موضوع باعث میشود که دریچه در برابر فشار ورود هوا دچار صدای اضافی نشود.

از لحاظ ساختار و کاربرد نیز مانند دیگر انواع آن است و تفاوت خاصی ندارد. دریچه آلومینیومی متحرک بوده و پره های عمودی جلوی آن می توانند حرکت کرده و تغییر جهت دهند. این پره ها می توانند با تغییر جهت خود مسیر ورود و خروج هوا را در سه جهت چپ، راست و مستقیم تغییر دهند. همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم، در قسمت پشتی دریچه کولری نیز پره های افقی وجود دارد که به عنوان دمپر از آن استفاده می شود.

رنگ بندی دریچه کولرهای تهران دما

برای ثبت فرم تعیین قیمت دریچه کولر این فرم را در پایین صفحه پر کنید. قیمت دریچه کولر به طور مشخص به جنسِ تشکیل دهنده‌ی آن بستگیِ مستقیم خواهد داشت. به طورِ بارز، قیمت دریچه کولر که از جنسِ آلومینیوم ساخته می‌گردد از نوعِ دریچه کولر آهنی بالاتر است. همچنین قیمت دریچه کولر که از آیتمِ دمپر برخوردار است از قیمت دریچه کولر که بدونِ دمپر است بالاتر است. موضوعِ مهمِ دیگر در موردِ قیمت دریچه کولر، نوعِ ساختارِ دریچه کولر است، مثلا اگر مدلِ دریچه کولر از نوعِ مشبکِ آۀومینیواست از نظر قیمت، بالاتر از قیمت دریچه کولر با مدلِ خطی یا معمولی است. یکی دیگر از مهمترین عوامل در تعیینِ قیمت دریچه کولر، کیفیتِ رنگ دریچه است.

مطالب مرتبط